1. Може ли домашното обучение да се съчетава с "официалното"?
Даже е задължително. Не съм привърженик на нашата образователна система.
2. Бихте ли правили "изпреварващо" обучение - тоест бихте ли научили детето си предварително на неща, които така или иначе се покриват от системата (но не знаете как)? Например бихте ли го научили да чете преди първи клас? Защо?
Ами то вече е задължително да е научено да чете преди първи клас (така разбрах). Бих искала, специално за четенето. Само че той е много разсеян и си мисля, че ще се научи да чете по-късно от останалите деца, точно като мен.
3. Чувствате ли се длъжни да свръхкомпенсирате със забавления наложителната раздяла? Ако да, какви?
За трите часа, които изтърпява в градината, няма да го компенсирам.
4. Ако искате да научи нещо извън градината, на уроци ли бихте го пратили или бихте го учили сами?
Зависи какво иска той. Ако е в рамките на моите възможности, аз бих го учила, ако не е - на уроци.
5. Искате ли да научите детето си на своите специални умения (свързани с професията и не само - ако можете да свирите на пиано, ще го учите ли? Ако знаете португалсти? Ако умеете да отглеждате цветя? Ако сте историк, да речем?)
Ами той фантазира с пълна сила. Няма какво да го уча.
6. Какво го питате, когато го вземате от градина?
Забавно ли е било, какво е научил.
7. Как коментирате градината пред него?
Опитвам се да го накарам да я хареса (защото на него не му харесва в градината,скучно му било).