Азиатска козметика и грим 18

  • 44 183
  • 761
  •   1
Отговори
# 195
  • Мнения: 1 449
Момичета, имам шипната пратка от Джолсе с FedEx под 1 кг. Случвало ли се е досега такива пратки да пристигнат успешно без пречки?

# 196
  • Мнения: 429
Reddish, пристигат за нула време, но доколко е безпроблемно е още рано да се каже... Доколкото знам, месец-два след пристигането на пратка с FedEx, може да дойде и честитка за нея. Миналата седмица тепърва започнах да си получавам нещата от превозвача (нали бях в шопинг почивка няколко месеца), та ми е рано да се радвам, не е ясно дали ми се е разминало и не мога да те успокоя. 

Вчера получих този мейл, не знам какво ще рече... пари не са ми искали засега. Пратката е от йесстайл, не е голяма - кило, кило и нещо (на око)
Скрит текст:

# 197
  • София
  • Мнения: 5 007
И при мен е такова съобщението от Royal Mail. Според мен ни информират, че са пристигнали при тях и ще ги доставят до адреса (в случая на превозвача).

# 198
  • Мнения: 14 962
Доставчика ми донесе днес huggee -тата от скритата разпродажба, доволнааааа

Проверих си поръчките от джолсе всички са с корейските пощи.

Трупам като катерица лешници за зимата. Бях решила докато не дойде всичко нови неща да не поръчвам, обаче с тези задаващи се намаления едва ли ще ми се получи.

Интересния въпрос сега ми е дали yesstyle ще продължи политиката си на възстановяване на митнически разходи и дали други сайтове ще имат такава политика.

# 199
  • Мнения: 1 449
Ами ядосах се, че е с Федекс, защото един път я е със стандартна поща, я с него. Я вземат молбата под внимание, я не я взимат. Имам чувството, че въобще не гледат. Ако има повече големи поръчки дето са си за Федекс, бухват и някой дребосък като моя да заформят бройка и айде. Молбата кучета я яли.

# 200
  • Бургас
  • Мнения: 968
На мен ми писаха, че трябва още при поръчването да напиша като забележка да изпратят с обикновена поща, а не Федекс. Последната им писах да я задържат докато не изясня на кой адрес я искам (смених превозвача), но те пак на адреса на габко са я пратили.

# 201
  • Мнения: 1 799
И аз мисля, че това съобщение е просто информативно, защото използвате апа на  royal mail за проследяването може би. Но ако стане гаф, от сайта възстановяват все още такси и ддс.
Аз имам една пратка от yesstyle с английски пощи и вече 16дни е до никъде... До сега за 1 седмица пристигаха при превозвача.

Ридиш, не мога да разбера защо се получава така! Моите пратки всичките от jolse ми ги пращат със стандартна поща. До момента са над 10 и някои са били за 70-80 дорара. За всяка пратка изрично им пиша да я пращат с пощите и винаги получавам потвърдителен мейл с отговор. Да не би да не ти виждат съобщенията?

# 202
  • Мнения: 1 449
Нямам идея, получавам само "Your request has been processed and we will ship your order as soon as possible."

# 203
  • Мнения: 1 799
А къде им пишеш? Аз си получавам конкретен отговор, че ще изпратят със стандартна поща.

Hello,
Thank you for your purchase. Grinning
This order is going to be shipped out by the standard shipping
If you have additional question, please contact us again.
Kind regards!

# 204
  • софия
  • Мнения: 1 629
Опаааа! Днес се жалим основно от J., но аз сега си поглеждам  снимка на пратка от YS(която е още при GGBG) и моля ви се, виждам DHL...
Явно, всеки праща с когото намери и не е лесно. Един продавач от ebay  ми отказа с мотив, че куриерите отказват UK..

# 205
  • Мнения: 1 799
swetulka, кутиите са маркирани на DHL, но не са с куриер, а с обикновени пощи. От последните два месеца повечето им опаковки са с логото на ДЧЛ

# 206
  • Мнения: 1 449
А къде им пишеш? Аз си получавам конкретен отговор, че ще изпратят със стандартна поща.
cs.jolse@gmail.com
Никога не съм имала проблеми с тях. Даже наскоро им писах за грешка в адреса за доставка по моя вина, върнаха ми отговор веднага с бланка за попълване и сами го коригираха преди да  изпратят поръчката.

# 207
  • Мнения: 1 799
Reddish , на мейла отговарят бавно и това, което си получила като отговор е стандартен автоматичен мейл преди да са ти отговорили. Напълно вероятно въобще да не са ти видяли мейла навреме.
Винаги за пратките им пиша на INQUIRY още първите дни или веднага след поръчката и тогава няма никакъв проблем. До ден отговарят и няма гафове с куриерите.

# 208
  • Мнения: 20
Blixa,

Ще чакам коментари за Krave, че съм им хвърлила око.

Момичета, пускам линк към продуктите на Mamonde, налични в NowZenith.
http://www.nowzenith.com/index.php?route=product/search&sear … nde&limit=100

# 209
  • Варна
  • Мнения: 3 484
Абе да ви питам, на вас в пощата искат ли ви лични карти? Вече втора пратка си взимам без да ми поискат и дори вчера се оказа, че са ми дали чужда пратка и добре че я отворих пред пощата. Лелята гледала там някъв номер, изобщо не гледа име и ми дава пратка за Петър Събев. Връщам се и казвам, че това не е за мен и тя вика "е как, Вие не сте ли Петър Събев"...ъъъъ...че то аз мога да ходя по входовете и да обирам на хората бележките и да си трупам у нас.

Общи условия

Активация на акаунт