Томболи, игри, конкурси и подаръци, анкети (102) - септември 2020

  • 160 385
  • 3 681
  •   1
Отговори
# 3 420
  • Мнения: 4 975
В Кауфланд,момичета могат да отнесат глоба,че бавят опашката,до като някой се лензят  с мотив,това им е работата.
Глупости. Клиента има пълно право да разделя продукти на отделни бележки. Ами, ако пазарува за няколко човека, а не за игри?
Попитай касиерката.За няколко човека ли пазарите за по 3.99 лв.? Целия вход баби ви заръчаха Фафли за тези пари!?
Клиента по някога трябва и да мисли.

# 3 421
  • Мнения: 3 348
Няма нищо лошо в това човек да иска да е на отделни бележки всичко. Все пак няма като луд да влизам и излизам от магазина за да купя всичко на различни бележки. Ако купя наведнъж примерно Милка Ная и за още 2-3 игри за коя да се включа нали искам все пак за всички как да стане обаче.....

# 3 422
  • Мнения: 15 044
В Кауфланд има надписи, че ако чакате повече от Х минути на касата, ще получите Х пари. Та е напълно възможно да го отнесе касиерката, пък клиентът нека е прав.

# 3 423
  • при късмета
  • Мнения: 25 440
Срещу нас живее възрастна двойка, като дядото се възстановява от счупена тазобедрена става. В началото на пандемията пазарувах и за тях. Сина им идва често човека, но колкото и да пазарува, все остават дребни ежедневни покупки. Бабата ми даваше списък и пазарувах по него. Взимах отделна бележка, защото не винаги списъка е пълен, понякога нещо няма, друг път ми казва, кое с кое да заменя, ако го няма и т.н. и не ѝ взимах пари предварително, а като им оставя покупките. И моята сметка ли трябваше да им давам или на стълбите с калкулатора да се правим на кръчмари, ако всичко е на една бележка?
В Кауфланд има надписи, че ако чакате повече от Х минути на касата, ще получите Х пари. Та е напълно възможно да го отнесе касиерката, пък клиентът нека е прав.
Казват го, ама никога не го спазват. Уж дават 3 лв., ако чакаш повече от 5 минути. Но има клиенти, които сами не могат да минат и платят за това време. Виждала съм един клиент с 3 колички пълни до горе. А и никой не си прави труда да засича. Ти да си чакала някога 5 минути на опашка в Кауфланд? Абсолютно винаги чакам много повече.
Касиерките ги юркат предполагам да не се помотват те. Затова не маркират, а направо хвърлях покупките след това. А в лидл положението е още по-зле в това отношение

# 3 424
  • Мнения: 249
Да, има такива надписи, но на мен ми се случи да чакам повече от "Х минути", а бързах. Попитах за ваучера, защото  се подразних, а и касиерката беше доста нагла. След като очевидно бяхме чакали двойно повече, тя се заяде с мен и каза да отида да информация и там щели да гледат записите и да засичат. Как ли пък след като ми изгубиха сума ти време няма да отида за един ваучер за 3 лв да изгубя още време.  Joy
На тръгване ѝ казах "е, значи написаното за ваучера не е вярно", на което тя отговори "ми не съм го написала аз".

# 3 425
  • при късмета
  • Мнения: 25 440
И като изгледат записа, ще ти кажат, че възможно най-далечната каса от теб или такава, към която нямаш видимост е била с  по-малко хора, да сте се наредили там Joy

# 3 426
  • София
  • Мнения: 3 306
Два или три пъти съм взимала ваучер от Кауфланд за 3 лв. Никога не съм имала проблем. Взимат се от информация, касиерките не ги дават. Отиваш на информация и от там ти го дават. Но това е, ако имаш време да изчакаш опашката на информация, да обясниш за какво е, губиш поне още минимум 10 мин., вече нямам време и не се разправям иначе редовно бих си взимала. Дават ти една карта и при следващо пазаруване я даваш на касиерката.

# 3 427
  • София
  • Мнения: 1 130
Спечелих продуктов пакет Милка току що.
С 4 бележки съм Simple Smile

# 3 428
  • Мнения: X
Веднъж се бях ядосала и писах на Лидл, че с това юркане на касиерките хем те изнервени, хем хвърлят покупките в бързината, хем и накрая клиента се изнерви. Казах им да наемат повече персонал и че това не е никакъв проблем за тях. Не може на препълнен магазин две каси да работят. Като им свиди да плащат още няколко заплати накрая клиента е потърпевш. И това не е само в Лидл, масово е.

# 3 429
  • Велико Търново
  • Мнения: 8 232
Някой ако има фейсбук профил само за игри и иска да сме " приятели" там за да се тагваме, може да пише на лични Simple Smile

# 3 430
  • София
  • Мнения: 2 411
Затова Фантастико 😁 Аз поне в двата им магазина, от които пазарувам, вече се знаем с няколко касиерки и чак на лаф го удряме. Пазаруване става съвсем приятно. Но и аз гледам да ходя като няма толкова хора.
Вчера си взех 2 етикетчета от Кола в една сладкарница... Тя промоцията свършила🤣.
Аз май приключих за септември - уиски не пием, вафли не ядем, в Милка не се включих, превръзки не ползвам, Прингълс ми е скъп...
Дано пуснат нещо на Лукчета, брашно, спагети/сосове, фиксове, сокове, Активия.

# 3 431
  • Мнения: 6 687
В играта на КК въведох около над 80 кода и само един печеливш улучих за раница. Никак нямам късмет.

Мимириум нещо ми изглежда съмнително и не ми е ясно с какво точно се занимава компанията, иначе има в мрежата информация, но образът на Брадатия и цялата работа нещо не ми вдъхват доверие. Точно с такива примамливи игри за печелене на пари може би ни събират данните и ги търгуват за реклама.

# 3 432
  • Мнения: 3 527
http://www.moreto.net/novini.php?n=384371
Открих няколко статии за мимириума.Тази е от 2018г,но има доста информация оттогава насам в пресата.Предполагам,че няма да рискуват имиджа си с фалшиви обещания.Аз ще си ги попълвам,докато направя 100т и ще видя какво ще стане🙂

# 3 433
  • Мнения: 676
Здравейте,
и при мен невървеж- в Милка имам  почти 20 бележки и нищо. Савекс също нищо.В игрите  на Нивея и Глис в Лили съм с по 1 участие.
Имате ли проблем с въвеждането на новите кодове в колата? Имам 2 кода и ми изписва и на двата, че са невалидни.

# 3 434
  • Мнения: 3 527
Здравейте,
и при мен невървеж- в Милка имам  почти 20 бележки и нищо. Савекс също нищо.В игрите  на Нивея и Глис в Лили съм с по 1 участие.
Имате ли проблем с въвеждането на новите кодове в колата? Имам 2 кода и ми изписва и на двата, че са невалидни.
Ако са от тези,които бяха вървежни в Май Спаркса,първо трябва да се конвертират.

Общи условия

Активация на акаунт