Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

КАУФЛАНД - 45

  • 22 322
  • 418
  •   3
Отговори
# 30
  • Варна
  • Мнения: 9 425
Въх... Егати и селският магазин. Направо да те е страх там да ходиш Frowning

# 31
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 8 268
Нали магазинът има управител. Може и него да потърси и да поиска да се запазят записите от камерите за това часово време.
Освен това оплакване до фирмата, която охранява Кауфланд, тъй като е възможно Кауфланд да кажат, че охраната е от външна фирма и не могат да вземат отношение.

Скрит текст:
Няма да коментираме пък, че е вменено като задължение на охраната да хванат еди-колко си човека на месец, които крадат.

# 32
  • Мнения: 10 037
Мен веднъж ме бяха "упътили" към една тяхна стаичка,
Скрит текст:
понеже тогава гледах намаленията на ученическите стоки, а те бяха далече от сканиращите машинки и ми се наложи да вървя напред-назад да сканирам, за да разбера кое колко струва Grinning Сторило им се странно, а бях и с количка за пазаруване в която имах продукт купен по-рано от друг филиал- мемори килимче Дормео+ касова бележка (във втория филиал изобщо не съм се доближавала до тези килимчета, та нямаше как да ме обвинят за кражба)...При влизането в магазина нямаше свободни шкафчета, а служителката на Информация ми беше казала да влизам с количката (не по най-любезния начин). Провериха ми чантата, касовите бележки...Бяха момче и по-възрастен от охраната, та накрая ми се извиниха. Joy
Дидка,
Скрит текст:
как пък не съм виждала да привикват в стаички хора за които отдалече се вижда, че придърпват по нещо... Не знаех за "норматива" Close
Да си знаете, вече дори и бисквитките разопаковат някои хора- да дегустират, да си чопнат по нещичко...Не е зле да се проверява и това.

# 33
  • Мнения: 2 724
Точно с управителя говорех, не знам дали беше такъв
Били ме видели на камерите
Поисках да видя записите, не било позволено
Значи могат да те обвиняват, ама не може да се защитиш
Освен да съм го изяла лепилото, къде иначе да го сложа

# 34
  • София
  • Мнения: 2 283
Оле ужас, пиши на имейлите им, на всичките за по-сигурно. Това за кой филиал е, да знам да не ходя. Не че ще се притесня, ама ще стане голям скандал. Така ще ги увикам, че ще събера всичките им клиенти да видят какво става.

# 35
  • Мнения: 2 724
Пловдив, цариградско
Рядко пазарувам точно в този магазин, но повече няма да стъпна

Последна редакция: нд, 27 сеп 2020, 15:07 от The Invisible

# 36
  • Мнения: 10 037
Кауфланд имат и клиентска линия (телефон). Тя мисля е и за оплаквания... Thinking

# 37
  • Мнения: 2 724
Кауфланд имат и клиентска линия (телефон). Тя мисля е и за оплаквания... Thinking
Утре мисля да звъня
Не работи събота и неделя

# 38
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 324
Ужасна работа.
Заради подобно изпълнение аз бойкотирам Билла вече трета година.
Скарах се на служителка, че препречва алеята с количка, докато зарежда, която пък толкова се обидила, че решила да ме причака на касата и да ми пребърка чантата. Закъснявах за работа тогава и бях толкова притеснена, че въобще не ми хрумна да и кажа, че може да ме пребърква само охраната.
Жалба не пуснах, беше по Великден и не ми се занимаваше с хорската простотия, ама повече при тях не стъпих, въпреки че са ми най-удобни за пазар.
Магазини бол, да му мислят тези, които не знаят как да си задържат клиентите.

За другата седмица нищо не харесах. Евентуално, ябълки и круши. Може и зеле да взема, че отдавна не съм готвила.

# 39
  • Кюстендил
  • Мнения: 2 929
Дидичка, аз не разбрах - скарала си се на служителката, защото зарежда стока ли?

# 40
  • София
  • Мнения: 10 412
  въобще не ми хрумна да и кажа, че може да ме пребърква само охраната.

 
И охраната няма право да пребърква, рови и пипа клиента или вещите му.
Трябва сама да разтвориш чантата, да вадиш неща от джобовете след като той се е легитимирал и те е помолил. Може да наднича в чантата, но без да докосва тебе или нещо твое.
Това е според инструкцията за магазинна охрана.
Ако те вкарат в стаичката имаш право да искаш протокол, подписан от представители на магазина и охраната.
Че те иначе утре ще отрекат след оплакването на нац. телефон.

# 41
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 324
Дидичка, аз не разбрах - скарала си се на служителката, защото зарежда стока ли?

Не, защото зарежда, а защото е оставила количката със стока напречно на алеята и не може никак да се мине, което често правеха в онзи филиал - сега не знам как е, не влизам там. Докато отмествах количката, изсипах сопнато нещо от рода на "как пък не се научихте да не блокирате алеите" и отминах. Това беше "скарването". Служителката ме чакаше на касата и след като си платих покупката, поиска да ми рови в чантата, уж заради кражба.

Не знам какъв им е редът, но толкова бързах и бях притеснена, че наистина не можах да реагирам адекватно. Трябваше поне жалба да пусна, но наистина не ми се искаше да се ядосвам точно по празниците с такива глупости.

# 42
  • Мнения: 1 288
Подкрепям Deva, оплачи се!
Но оплакването не го отлагай във времето, защото записите от камерите се пазят за определен срок.
Писах на мейла на кауфланд
Не знам къде другаде
Толкова бях ядосана, че не се сетих да им запиша имената
Пиши на безплатен е-адвокат, ще те упъти.

# 43
  • Мнения: 2 724
poems и такива ли има?
Къде да ги диря

# 44
  • Мнения: 1 288
poems и такива ли има?
Къде да ги диря
Пишеш в търсачката "безплатни онлайн адвокати" и излизат. Не смея да давам линк, за да не излезе като реклама.

Общи условия

Активация на акаунт