Лидл 144 - Октомврийски новости

  • 154 348
  • 3 596
  •   1
Отговори
# 3 240
  • Варна
  • Мнения: 25 826
По-добре питайте в конкретния филиал, защото преди няколко седмици бях свидетел как една жена се опита да върне яке, без преди това да се е обадила на охраната и на касите и стана разправия, тръгнаха да търсят записи от камери и т.н., излишни главоболия просто.

# 3 241
  • Мнения: 50 762
Зависи и от служител. Винаги връщам в един филиал, всяка си има различни "изисквания". Аз пък винаги влизам от изхода и първо връщам, за да нямам разправии. Една ме кара да го оставя на каса при нея, други да се наредя, трети веднага го сторнират, и т.н. В един филиал е.
Всичко от другата седмица ми хареса Simple Smile

# 3 242
  • Мнения: 2 147
Харесах пантофите като ботушки. Ако някой има, може ли да сподели дали долната част на подметката е от непромокаем материал? И дали са топли; дали изпотяват краката? Доволни ли сте от тях? 🙂

# 3 243
  • Мнения: 1 576
Оня ден виждам хек с намалена цена- 3 и нещо лева. Поглеждам срока на годност- изтичаше на другия ден. И защото тук много го хвалехте, реших да взема. Добре, но на касата ми го маркират с друго намаление- 5 и нещо. Погледнах и казах че има грешка. Посочвам, че на оранжавия етикет цената е различна. Момичето не знаеше защо е така и извика мениджър, който каза, че това е било вчерашна цена, а днес вече е различна, щом така излиза на дисплея. Ок, няма да споря, но как риба, чийто срок на годност изтича след няколко часа ще е на по- висока цена, не успяха да ми отговорят. Викам си, това е знак да не я купя и я оставих.
Намаленията се правят вечер. Когато мениджърът е правил намаленията, въпросната риба е била с промо цена и така е калкулирано намалениято, обаче този ден не се е продала. На следващия ден цената вече не е била промоционална, съответно стойността се променя към по-висока, намалението с 30% също. Колегата не ви е излъгал. Има го и обратното, когато нещо е намалено в ден без промоция, а на следващия ден артикулът вече е на промоция, тогава цената посочена на оранжевият етикет е по-висока от тази, която ще ви таксуват на касата.

И да, последно време е хаус, заради повишеният клиентопоток, многото болнични на колеги(грип, болни деца, деца под карантина и т.н.), отделно се пускат някакви огромни акции, които изключително трудно се организират. Оттам нататък се случват всякакви гафове с несменени етикети, било не свален етикет на изтекла промоция или не сложен етикет с намаление на настояща такава. Електронните етикети също създават главоболия, ти му задаваш въпросният артикул, но той не се сменя и си стои с етикета на предишната позиционирана стока. Отделно цял ден имаме проблеми с клиенти, заради Лидл плюс. Та всички тези неуредици са от претоварване с работа, нововъведения и не особено успешните ни опити да се свърши работа, която отнема например 1 час за половин. Надяваме се скоро нещата да се оправят, защото и ние няма да издържим дълго на това темпо.

Редно е първо да се мине през касата и да се направи връщане, а след това да се върнете в магазина и да продължите с пазаруването.

# 3 244
  • Мнения: 28 850
За мен е логично първо да се върне артикул и после да се пазарува.

# 3 245
  • София
  • Мнения: 16 816
Днес взех на детето дрешки и върнах шприца в магазина. Касиерката ми се заяде, че трябвало първо да върна стоката и после да съм влизала да пазарувам, било логично щом вкарвам стока в магазина. Странно ми стана, че трябва да обикалям по 100 пъти при положение, че минавам през едно и също място ама до сега не бях връщала стока и не съм много наясно с политиката им.
явно навсякъде е различна. Няма такова нещо в нашия филиал. Искат да се обадиш на охраната, после на някоя от касите. Служителят сверява касовия бон с това, което връщаш и по слушалките уведомява останалите касиери, че има еди какъв си артикул за връщане. После влизаш, пазаруваш си и на излизане се нареждаш на която и да е от касите и ти сторнират нещото. Просто искат да се обадиш преди да влезеш.
п.п. вчера и аз взех 2 ролки от тези със сините капачки, имаше ги при нас.
Е, същото е, трябва да се отбележиш на касата, че връщаш. Иначе, мога да си купя днес анцунг и утре да взема от коша друг и да го върна на касата с бележката, която имам. И онзи вкъщи ми излиза без пари.

# 3 246
  • Варна
  • Мнения: 25 826
За мен пък е крайно нелогично да чакам опашка два пъти и грам не виждам причина за подобно нещо. И както вече писах при нас не изискват такава глупост. Така че просто питайте в конкретния филиал, няма какво да го нищим тук.

# 3 247
  • Мнения: 28 850
За мен пък е крайно нелогично да чакам опашка два пъти. И както вече писах при нас не изискват такава глупост. Така че просто питайте в конкретния филиал, няма какво да го нищим тук.
Месвчинке, виж поста  над теб и ще разбереш защо е логично.

# 3 248
  • Мнения: 12 722
Мислила съм го това и забележки са ми правили, защото се нареждам на касата за да върна стока.

# 3 249
  • Мнения: 20 895
Мишка разбирам те, но етикетът е зелен, и ако от предния ден е останало с 30-те% намаление, щеше щеше да е оранжев етикета. Стана ми интересно защо жената каза, че не можело да сменят етикета и да ги извадят навън отново, с етикет с реално намаление. Вероятно политика на фирмата, но странна.
Пуешките хапки са гадни, освен това вътре съдържанието на месо е 30%.

Последна редакция: чт, 29 окт 2020, 13:23 от Lemy

# 3 250
  • Мнения: 832
Арома лампите пробвахте ли ги ? Има ли доволни ?

# 3 251
  • София
  • Мнения: 16 816
За мен пък е крайно нелогично да чакам опашка два пъти и грам не виждам причина за подобно нещо. И както вече писах при нас не изискват такава глупост. Така че просто питайте в конкретния филиал, няма какво да го нищим тук.
Е, ти същото казваш, че трябва да се обадиш на някого. Сега дали ще прередиш опашката да оставиш стоката при касиера или ще търсиш охраната, все тая.

# 3 252
  • Варна
  • Мнения: 25 826
За мен пък е крайно нелогично да чакам опашка два пъти. И както вече писах при нас не изискват такава глупост. Така че просто питайте в конкретния филиал, няма какво да го нищим тук.
Месвчинке, виж поста  над теб и ще разбереш защо е логично.
Гледах и пак не разбрах. Като се обаждам на касата аз не чакам опашка, изобщо не влизам в магазина. Просто се обаждам, след което влизам, пазарувам и ЧАК тогава се редя на опашката и чакам ред. Изобщо не е все тая, да се обадя на касата е работа за половин минута, никого не бавя и никого не пререждам. Да чакам опашки може да иде и десет минути. И изобщо защо водим този безумен спор? Нито вие, нито аз сме мениджъри на обект, казвам как е при нас и защо го намирам за удобно. На който му звучи по-удобно да се реди на опашка два пъти, моля, да заповяда Laughing Само че в нашия филиал ПАК ще трябва да се обади преди това на касата и видите ли да "пререди" хората Joy
И къде е гаранцията, че ако влезеш без да се обадиш наистина ще се наредиш на касата веднага? Какво пречи да си купя яке, на другия ден да вляза, да грабна още едно и да искам да го "върна"? Нищо, нали?

# 3 253
  • Мнения: 20 895
Аз първо минавам през изхода, отивам на касата, казвам, че имам нещо за връщане, мушвам се отзад на опашката, връщам го и след това отивам да пазарувам, за да ми е мирна главата.

# 3 254
  • София
  • Мнения: 16 816
За мен пък е крайно нелогично да чакам опашка два пъти. И както вече писах при нас не изискват такава глупост. Така че просто питайте в конкретния филиал, няма какво да го нищим тук.
Месвчинке, виж поста  над теб и ще разбереш защо е логично.
Гледах и пак не разбрах. Като се обаждам на касата аз не чакам опашка, изобщо не влизам в магазина. Просто се обаждам, след което влизам, пазарувам и ЧАК тогава се редя на опашката и чакам ред. Изобщо не е все тая, да се обадя на касата е работа за половин минута, никого не бавя и никого не пререждам. Да чакам опашки може да иде и десет минути. И изобщо защо водим този безумен спор? Нито вие, нито аз сме мениджъри на обект, казвам как е при нас и защо го намирам за удобно. На който му звучи по-удобно да се реди на опашка два пъти, моля, да заповяда Laughing Само че в нашия филиал ПАК ще трябва да се обади преди това на касата и видите ли да "пререди" хората Joy
Ами ето, до филиал е - при нас вече не дават да се влиза през изхода, така че, за да кажеш на касиер, че връщаш стока трябва или да чакаш с хората, или да ги предредиш.
Но, доколкото разбрах проблема с потребителката е, че въобще не е обявила връщането предварително, а в последствие с другия пазар.

Общи условия

Активация на акаунт