Лидл 144 - Октомврийски новости

  • 139 339
  • 3 596
  •   1
Отговори
# 30
  • софия
  • Мнения: 25 453
Би трябвало да може.

Лелеее, не завиждам на 13 и мишка в понеделник. Ние тук разцъкваме теоретично вече втори ден и сме горе-долу лесно възприемчиви, а на място с бабите и по-семплите хора не знам как ще бъде.

# 31
  • Мнения: 9 522
аз мисля, че нещата са горе-долу ясни. но ще се импровизира на място.
според мен е голяма грешка, че са боднали офертите в общата брошура. бабите ще истерясат.

# 32
  • Мнения: 10 158
Да, вероятно ще има обяснения “ама защо не може без това на телефона”. Наистина им съчувствам на служителите в Лидл, понякога хората не могат просто да проумеят, че от човека, който стои срещу тях на касата не зависи изпълнението на техните желания. Ясно е, че за хора с ниски доходи всяка стотинка е ценна, сма пък като се иска нещо поне да се опитат да разберат как става, а не да обвиняват хората веднага.

# 33
  • Мнения: 855
Ееееее, разгеле, вече и ние имаме картите. Българската карта си има уникален номер, мислех че са на една обща система всички карти. Но наистина е супер удобно да си имам купоните и брошурите на едно място.

# 34
  • Мнения: 12 662
Би трябвало да може.

Лелеее, не завиждам на 13 и мишка в понеделник. Ние тук разцъкваме теоретично вече втори ден и сме горе-долу лесно възприемчиви, а на място с бабите и по-семплите хора не знам как ще бъде.

Аз съм баба и обикновено хода до Лидл без телефона. Ще оцелеем някакси.

# 35
  • Мнения: 2 250
Би трябвало да може.

Лелеее, не завиждам на 13 и мишка в понеделник. Ние тук разцъкваме теоретично вече втори ден и сме горе-долу лесно възприемчиви, а на място с бабите и по-семплите хора не знам как ще бъде.

Аз съм баба и обикновено хода до Лидл без телефона. Ще оцелеем някакси.
Смятам,че се визират баби от друга порода Grinning

# 36
  • Мнения: 1 821
И на мен ми се оправи приложение и вече всичко е налично. Имам си и спечелен купон за кърпички :

В началото доста стриктно ще се проверяват бележките след касата Simple Smile
Иначе определено ще заредя кашкавал,свинска плешка и филенце ...да има Wink

# 37
  • Мнения: 626
Аз вчера също инсталирах и на мен и на мм Лидл плюс, той ходи по-често, снощи му разяснявах 😁 благодаря на 13 и Мишка за информацията. Изглежда интересно, харесах и аз захарта и филето 2+1. Много харесвам хляба със семената(лилавия) , който е в новата брошура, жалко че го няма никъде около нас, защото напоследък предимно такъв ям. Задължително ще вземем от вакуумните пликове, много съм доволна и на всяко пускане взимаме. Мм си чака от другите боксери, които са по 3бр, но сега може и тези да пробва как са му.

# 38
  • Мнения: 5 094
Станахме много зависими дигитално, чак се плаша. Значи ако си бабе като баба ми или майка дето хал хабер си няма от смартфони, пенсиите ниски как ще си пазарува изгодно. Ами то както е тръгнало и PCR тест могат да вземат да искат и тогава да ти продадат на промоция.

# 39
  • Мнения: 1 314
Станахме много зависими дигитално, чак се плаша. Значи ако си бабе като баба ми или майка дето хал хабер си няма от смартфони,

А защо не им покажете ? В другите държави възрастните хора как се оправят, след като 90 % от плащания и изобщо услуги се извършват дигитално? Как там не висиш на опашка в банката или да си платиш тока? Кой им го плаща?!
Как когато са изобретили автомобила са се оправяли, след като са имали "хал хабер" само от каручки?!
Пак мрънкане за нещо, което отдавна, ама много отдавна съществува!
Явно в България не само че нещата се случват адски бавно, но според някои изобщо не трябва да се случват... жалко-защото ако е така, когато млад човек отиде да първи път в нормална държава и се нареди на каса в Лидъл, където даже няма никакъв касиер, а ще трябва сам де се обслужи ...тогава той ще се чувства като абориген. Иначе на бабите тук да им е лесно.
Извинявам се, че не е по темата - но не се сдържах.

# 40
  • Велико Търново
  • Мнения: 7 704
Има и много млади хора, които не ползват смартфон или не биха ползвали приложението. Всеки сам си решава, дава се опция за отстъпка, който иска да я ползва. Ако иска, но не може - или да поръчва друг да му пазарува, или ще си купува нещата на редовна цена.
Като цяло намалените неща не са продукти от крайна необходимост/ основни храни, т.е. няма да останат прецакани хората в нужда.
Майка ми и баща ми ползват смартфони и то активно ( на 70+ са), но въпреки това вчера като им казах за приложението и да си инсталират да имат ми отвърнаха " с глупости няма да се занимаваме, да влизаме в статистиките колко и какво ядем". Има много гледни точки и все някой ще твърди, че е ощетен... Няма как иначе.

# 41
  • Мнения: 10 158
Така, като това последното, мисля да ползвам приложението, когато ще се възползвам от някоя отстъпка. За евентуално пакетче мокри кърпи нямам намерение да им събирам данни. Но това е личен избор, никой да не го възприема като някакво налагане на мнение. Хубаво е, че има избор и всеки сам преценява дали нещо да ползва или не, стига разбира се да е във възможностите му (било то по технически причини или познавателни такива).

# 42
  • Мнения: 2 147
Хубаво би било да има алтернатива наистина - който иска да ползва физическа карта, който иска да ползва приложение, но не вървят така нещата в съвременния свят за жалост. Никой не ни пита дали искаме да обновяваме операционни системи или устройства, просто спират да ги поддържат и се оказваш принуден или да вървиш в крак с останалите, или да се чувстваш (относително) изолиран от "прогреса". Но това е една толкова дълга тема и хич не е за тук... Simple Smile
Все пак имахме някои идеи за разпечатване на този QR код, нека който пробва първи, да сподели тук дали се получава. Така би се създала донякъде компромисна алтернатива за хора без такива телефони или които не могат да се справят добре с тях. Разбира се, пак ще е нужда помощ от деца/внуци/приятели, но нищо не пречи да се опита. Simple Smile

# 43
  • Мнения: 5 094
Станахме много зависими дигитално, чак се плаша. Значи ако си бабе като баба ми или майка дето хал хабер си няма от смартфони,

А защо не им покажете ? В другите държави възрастните хора как се оправят, след като 90 % от плащания и изобщо услуги се извършват дигитално? Как там не висиш на опашка в банката или да си платиш тока? Кой им го плаща?!
Как когато са изобретили автомобила са се оправяли, след като са имали "хал хабер" само от каручки?!
Пак мрънкане за нещо, което отдавна, ама много отдавна съществува!
Явно в България не само че нещата се случват адски бавно, но според някои изобщо не трябва да се случват... жалко-защото ако е така, когато млад човек отиде да първи път в нормална държава и се нареди на каса в Лидъл, където даже няма никакъв касиер, а ще трябва сам де се обслужи ...тогава той ще се чувства като абориген. Иначе на бабите тук да им е лесно.
Извинявам се, че не е по темата - но не се сдържах.

Не е до показване, има хора, които не възприемат новостите и не искат да им навлезнат в ежедневието. Ето даже не готви във фурната, защото не е с копчета, а изцяло с тъч скриийн. Обяснявала съм, но не иска и това е. Та мен ме е жал има доста възрастни, които няма какво да ядат, а камо ли да си купуват смартфон, да плащат и абонаментни такси, майка все още е на ваучер. Ама как да го разбере някой, който изобщо не се е сблъсквал с хора от тези прослойки.

# 44
  • Велико Търново
  • Мнения: 7 704
Хората, които едва свързват двата края, дали биха се юрнали за плодово кисело мляко с 10 Ст по-евтино или за бутер кроасан от 50 гр на цената на половин хляб?

Общи условия

Активация на акаунт