Прахосмукачка робот - 20

  • 62 623
  • 745
  •   1
Отговори
# 630
  • Варна
  • Мнения: 3 641
Здравейте!Имам Конга 5090 и чистеше много добре до преди няколко дни,вчера контейнера не беше пълен с боклук след чистене,а имаше отпред и по четките...Имал ли е някой този проблем!Днес мисля да я пусна на турбо чистене да видя на по-висока мощност как ще е!
Много вероятно проблем с вентилатора. "Духа" ли отстрани докато работи?

# 631
  • Мнения: 300
Здравейте,
имам въпрос относно Xiaomi Mi Vacuum Mop Pro.

Имаме го вкъщи от днес, като си инсталирахме приложението и първия път го пуснахме, за да си създаде карта.

Направи ми впечатление обаче, че за 53 минути батерията падна от 100% на 25% (на режим турбо, ако има значение). Това му беше достатъчно да изчисти целия апартамент, но ми се стори, че самият капацитет на батерията падна доста бързо. В описанието на робота пише, че може да почиства без проблем до 120 минути.

Възможно ли е да е паднала толкова бързо, защото е първи път и се мъчи докато си направи карта? Един познат го ползва без приложение и също се оплаква, че батерията доста бързо се изтощава.

Моля да споделите мнение от опит. Видях, че доста потребители ползвате точно този модел.
Тези 120 минути са засечени на режим Еко, а не на Турбо. Ползвай си я на нормална мощност и няма да хаби толкова батерия. Пък и това и е било първо пускане така че може да не е била пълна батерията до край. Не се шашкай ползвай я една, две седмици, разръчкай я да я разучиш.

# 632
  • Варна
  • Мнения: 3 641
1 пускане се прави задължително в режим Еко! Изтрийте ако има някаква карта, особено ако не изглежда добре, поразчистете терена и я пуснете пак за нова карта. Пускането в режим Еко за първи път "гарантира" запимнянето на картата.

# 633
  • Мнения: 96
Не знаех, че първото пускане се прави в режим Еко. Сега ще покажа как изглежда картата, която се е запаметила снощи, за да кажете дали според вас има нужда от нова.

Имам и един въпрос. При режим Еко всмукателната мощност не е ли по-малка? В смисъл почиства ли добре?

# 634
  • Варна
  • Мнения: 3 641
Честно казано не мога да преценя, мина ли отвсякъде? Това ли са стаите? Ако при второ пускане видите, че се лута, че не минава отвсякъде, че картата изглежда различно, триете и пускате в Еко за нова карта.
Е, Еко е по - слабо от Турбо, разбира се. Но си върши работа. Просто пробвайте Simple Smile

# 635
  • Мнения: 96
Мина отвсякъде, да. Ще пробваме сега в режим Еко как ще бъде батерията и дали ще се лута. Иначе снощи я заредихме до 100% и след това я пуснахме.

Имате ли представа какво ще се случи, ако я преместим в друго жилище, за да почисти там и след това я върнем обратно вкъщи? Тъй като доколкото прочетох може да се запаметява само до една карта. Нужно ли е да трия тази или мога да си я оставя, за да не се лута робота и да не се налага да я прави наново, след като го върнем вкъщи?

# 636
  • Варна
  • Мнения: 3 641
Аз съм с друг робот, но освен да не запаметявате новата карта която ще ви направи на другото жилище. Не знам как е във вашето меню точно. Не трийте картата! Няма да се занимавате всеки път с нови карти,я Simple Smile

# 637
  • Мнения: 300
fcim не си трий тази карта като го пускаш в друго жилище. Пусни го да изчисти там където си намислила и не запаметявай новата карта. Той ще те пита на края на чистенето дали искаш да я запазиш.А за пускането на програма Еко то се прави първия път с цел да не му свърши батерията по средата на чистенето и да не успее да си направи пълна карта. Като гледам е минал 34кв.м което никак не е много. А и робота се връща на базата за да зареди и доизчисти когато достигне 20% от заряда. Както си видяла на Турбо все пак е минал целия апартамент и тогава се е прибрал. Аз от турбото не виждам смисъл при положение че минава всеки ден. Но всеки има различно мнение и положение на нещата в къщи. Домашни любимци, дебели килими ... и дуги съображения.

# 638
  • Мнения: 2 554
Имам 4  степени на всмукване - Quiet, Balanced, Turbo, Max. Ползвам само на Мах. Другите спосред мен се различават по силата на звука от вентилатора, по-безшумни са.

# 639
  • Мнения: 96
А как съхранявате роботите? Четох, че за да е по-дълъг живота на батерията трябва постоянно да бъде на док-а.

И имате ли проблем с качването на килим. На няколко пъти ни дава грешка clif sensor и двата бутона светват в червено.

# 640
  • Мнения: 300
Да постоянно трябва да е на дока. Аз като ще ходим на почивка му правя график да чисти два пъти в седмицата, като съответно оставям къщата в състояние да няма проблеми за него. А това за Клиф сензора не знам от какво ще да е.

# 641
  • Мнения: 1
Здравейте, за първи път пиша във форума. Необходимо ми е да купя прахосмукачка робот като съм се спряла на моделите irobot Roomba 675 и 676. Прочетох някои мнения тук в старите теми и гледах разни клипове и ревюта в интернет и смятам че за малкото ни жилище и бюджет ще свършат работа. Въпроса ми е дали сайта mobisector е надежден, защото четох някъде негативно мнение от потребителка, но не мога да го открия сега. В момента и двата модела ги има на намаление на мобисектор, а модела румба 676 е намален в Техномаркет и затова се колебая от къде да поръчам. И също какво ви е мнението за черния петък, защото знам че наближава и според вас струва ли си да се изчака?
Ще съм много благодарна ако някои помогне Simple Smile

Малко късно, ама за  mibisector... Абсолютно НЕНАДЕЖДЕН сайт!!!
Ноември поръчах телефон, за подарък. От 5.11.20 До днес телефона е стоял в нас около 2 седмици. Върнахме им го, защото има хардуерен проблем, държаха го един месец и ни го върнаха без да са го поправили. Пратихме им го пак на 13.01, още не са ни го изпратили обратно. Плащаме доставки напред-назад. Лъжат ни по телефона, че не били го получили още, а по товарителницата виждаме, че е приет. Началото на миналата седмица се обадихме за пореден път  и настояхме да дадат конкретна дата, на която ще ни го върнат и в края на разговора служителката не се усети, че не е затворила телефона и ме напсува. По-късно се обади някакъв мъж, каза че УЖ били готови с ремонта, само още един ден да го тестват и ни го пращат. Ама нейсе... Още не е пратен.
По-добре от Алиекспрес да го бях поръчала... Като така и така няма да ми зачитат гаранцията

# 642
  • Мнения: 49
Може да подадете жалба в комисията за защита на потребителите. Те са длъжни да поемат и разходите по връщането на продукта!

# 643
  • Мнения: 518
Здравейте, аз поръчах от Мобисектор и също попитах за надеждност преди празниците. Със страх чаках поръчката, бях я поръчала 3-4 дни преди 24.12.Нямах проблем с тях доставката се случи на желана дата, единствено ги потърсих по телефона за потвърждение дали са я пуснали, защото такова не получих по пощата

# 644
  • Мнения: 134
Скрит текст:
Здравейте, за първи път пиша във форума. Необходимо ми е да купя прахосмукачка робот като съм се спряла на моделите irobot Roomba 675 и 676. Прочетох някои мнения тук в старите теми и гледах разни клипове и ревюта в интернет и смятам че за малкото ни жилище и бюджет ще свършат работа. Въпроса ми е дали сайта mobisector е надежден, защото четох някъде негативно мнение от потребителка, но не мога да го открия сега. В момента и двата модела ги има на намаление на мобисектор, а модела румба 676 е намален в Техномаркет и затова се колебая от къде да поръчам. И също какво ви е мнението за черния петък, защото знам че наближава и според вас струва ли си да се изчака?
Ще съм много благодарна ако някои помогне Simple Smile

Малко късно, ама за  mibisector... Абсолютно НЕНАДЕЖДЕН сайт!!!
Ноември поръчах телефон, за подарък. От 5.11.20 До днес телефона е стоял в нас около 2 седмици. Върнахме им го, защото има хардуерен проблем, държаха го един месец и ни го върнаха без да са го поправили. Пратихме им го пак на 13.01, още не са ни го изпратили обратно. Плащаме доставки напред-назад. Лъжат ни по телефона, че не били го получили още, а по товарителницата виждаме, че е приет. Началото на миналата седмица се обадихме за пореден път  и настояхме да дадат конкретна дата, на която ще ни го върнат и в края на разговора служителката не се усети, че не е затворила телефона и ме напсува. По-късно се обади някакъв мъж, каза че УЖ били готови с ремонта, само още един ден да го тестват и ни го пращат. Ама нейсе... Още не е пратен.
По-добре от Алиекспрес да го бях поръчала... Като така и така няма да ми зачитат гаранцията

Благодаря за споделеното, аз в крайна сметка не поръчах от този сайт, а купих от физически магазин на Технополис румба е5  още в края на ноември и съм много доволна. Гумените четки се почистват много лесно, както и контейнера, който е миещ се, единствено малко кофти е с почистването на страничната четка, защото съм с много дълга коса и се увиват косми, но от време на време я развивам с малка отвертчица и ги почиствам. Недостатък е че е хаотична, но у нас е 50-60квадрата и като изключим мебелите, остава съвсем малка площ за почистване и не забелязвам да има големи пропуски. Общо взето съм много доволна, защото тогава я взех за около 500лв покрай промоциите за черния петък и ми върши супер работа. Пускам я всеки ден почти и винаги намира с какво да напълни контейнера.

Общи условия

Активация на акаунт