Време е за ИКЕА! - Тема 32

  • 40 425
  • 754
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 4 244
Момичета, искам да сложа над лирата в банята някаква сушилка за пране. Да ми бъде удобно да слагам на нея неща, които не се центрофугират, а сега и парното работи. Бихте ли ми препоръчали нещо?

# 61
  • ENGLAND
  • Мнения: 4 116
Mammut имаме в креша, децата най-редовно падаха от столовете. В къщи дребната като беше малка взехме този стол https://www.ikea.com/gb/en/p/kritter-childrens-chair-red-80153697/ . !5 години не е мръднал, сега с него се катеря до високите шкафове боядисвах, може и маса да се вземе към него.

# 62
  • Мнения: 262
Здравейте!
Правят ли в Икеа някога намаление на гардеробите от серията pax и аксесоарите към тях?
Имам да купувам в бъдеще няколко големи гардероба и не ми харесва цената, която се получава накрая.

# 63
  • Мнения: 6 349
Здравейте!
Правят ли в Икеа някога намаление на гардеробите от серията pax и аксесоарите към тях?
Имам да купувам в бъдеще няколко големи гардероба и не ми харесва цената, която се получава накрая.
Предните години лятото правеха на Komplement  аксесоарите. Първата даже беше 40%. Това лято не пуснаха никакво! На самите рамки и системи като цяло не са правили никога. Разчистват врати, аксесоари или цветове на корпуси и само тогава има малко бройки намалени. Май беше два пъти годишно, когато си правят разпродажбата!
Друг вариант ви е като пускат ваучерите от 10%, които се ползват за следваща покупка. Реално ще спестите 10% от първата си покупка като купите максимално на единия ден и на следващия харчите ваучера за аксесоари или врати например, които ще са ви безплатни или с някакво доплащане. Тези кампании ги правят май 3-4 пъти годишно.

# 64
  • Мнения: 288
Здравейте!
Правят ли в Икеа някога намаление на гардеробите от серията pax и аксесоарите към тях?
Имам да купувам в бъдеще няколко големи гардероба и не ми харесва цената, която се получава накрая.
Предните години лятото правеха на Komplement  аксесоарите. Първата даже беше 40%. Това лято не пуснаха никакво! На самите рамки и системи като цяло не са правили никога. Разчистват врати, аксесоари или цветове на корпуси и само тогава има малко бройки намалени. Май беше два пъти годишно, когато си правят разпродажбата!
Друг вариант ви е като пускат ваучерите от 10%, които се ползват за следваща покупка. Реално ще спестите 10% от първата си покупка като купите максимално на единия ден и на следващия харчите ваучера за аксесоари или врати например, които ще са ви безплатни или с някакво доплащане. Тези кампании ги правят май 3-4 пъти годишно.
 

Ние така направихме лятото. С 10% ваучер, но обзавеждахме цял апартамент и сумата беше стабилна.

# 65
  • Мнения: 582
ИКЕА пускат ли намаления за Черния петък?

# 66
  • Мнения: 6 349
Нищо особено не беше миналата година. По спомен намалението обхващаше крайно не интересни за мен артикули.... Не се отнасяше за целия асортимент.

# 67
  • Мнения: 1 677
При проблем с получена стока от онлайн поръчка, който е установен при сглобяване, къде да звъня?! Или направо да се връщам в центъра за поръчки?
Страницата на бяло нощно шкафче Malm е напръскана с черна боя!

# 68
  • Мнения: 2 128
Има ли някой мебели от тази серия? Покритието дали е устойчиво или лесно ранимо?
https://www.ikea.bg/products/storage-furniture/bookcases-shelvin … blioteka/40301223

# 69
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 8 794
Има ли някой мебели от тази серия? Покритието дали е устойчиво или лесно ранимо?
https://www.ikea.bg/products/storage-furniture/bookcases-shelvin … blioteka/40301223

ние имаме гардероб от серията. за цената си мисля, че е прилично. само дръжките сменихме, че на мм изобщо не му харесват тези.

# 70
  • In transit
  • Мнения: 11 987
При проблем с получена стока от онлайн поръчка, който е установен при сглобяване, къде да звъня?! Или направо да се връщам в центъра за поръчки?
Страницата на бяло нощно шкафче Malm е напръскана с черна боя!
Ако ти е удобно го връщай, но може да звъннеш и на националния телефон да ги питаш как да процедираш.

# 71
  • Мнения: 1 677
При проблем с получена стока от онлайн поръчка, който е установен при сглобяване, къде да звъня?! Или направо да се връщам в центъра за поръчки?
Страницата на бяло нощно шкафче Malm е напръскана с черна боя!
Ако ти е удобно го връщай, но може да звъннеш и на националния телефон да ги питаш как да процедираш.

Първосигнално зазвънях на телефона, но няма никаква връзка. Постоянно ме изхвърля.

Много се ядосах, значи! По-неясното ми е как се процедира в такъв момент - връщам и си поръчвам ново или ще ми го заменят автоматично. Искам да спестя време и да си поръчам новото още сега.

# 72
  • Мнения: 2 128
Сега си видях натрупаните точки, не ми достигат малко, за да си ползвам отстъпката. Но ми предстои покупка, с която точките ще допълнят съответно ниво на отстъпка на момента. Мога ли да я ползвам веднага с тази покупка? Дано сте ме разбрали...

# 73
  • Мнения: 69 196
Мисля че не.

# 74
  • Пловдив
  • Мнения: 3 573
Скрит текст:
При проблем с получена стока от онлайн поръчка, който е установен при сглобяване, къде да звъня?! Или направо да се връщам в центъра за поръчки?
Страницата на бяло нощно шкафче Malm е напръскана с черна боя!
Ако ти е удобно го връщай, но може да звъннеш и на националния телефон да ги питаш как да процедираш.

Първосигнално зазвънях на телефона, но няма никаква връзка. Постоянно ме изхвърля.

Много се ядосах, значи! По-неясното ми е как се процедира в такъв момент - връщам и си поръчвам ново или ще ми го заменят автоматично. Искам да спестя време и да си поръчам новото още сега.
С дефектният елемент и документи за поръчката се върнете в центъра за поръчки.

Общи условия

Активация на акаунт