Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Черен списък на туристическите агенции !

  • 549 063
  • 1 326
  •   2
Отговори
# 225
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 3 793
Предполагам, че никой насила не им е инсталирал ПОС устройство и не ги е накарал да подпише договор с банката. А и колко хора разполагат с необходимите средства в брой. Така, че не е оправдано.
За вас не, ама агенциите са икономически субекти, а не благотворителни дружества, така че все още плащането с карти е сложно. Има хиляди търговски обекти, включително и големи магазини без ПОС терминали и това не ги прави некоректни в никакъв случай. Не мисля, че на Неда мястото е тук.

Без да искам да оправдавам Неда турс искам да ви кажа, че доста търговци (не само туристически агенции) избягват да ползват  пос устройства, защото банките взимат доста голям % върху сумата, която се превежда. И ако комисионната на ТА е 10% и от тях 4 отидат за банката е ясно защо не искат. А за самолетните билети за далечни дестинации може да се окаже, че като приемат голяма сума на пос устройството, комисионната няма да им стигне да си покрият банковата такса. Но това зависи и от банката.
Peace Да не говорим, че не винаги комисионната е % от сумата.

# 226
  • Русе
  • Мнения: 39
Предполагам, че никой насила не им е инсталирал ПОС устройство и не ги е накарал да подпише договор с банката. А и колко хора разполагат с необходимите средства в брой. Така, че не е оправдано.
За вас не, ама агенциите са икономически субекти, а не благотворителни дружества, така че все още плащането с карти е сложно. Има хиляди търговски обекти, включително и големи магазини без ПОС терминали и това не ги прави некоректни в никакъв случай. Не мисля, че на Неда мястото е тук.

Без да искам да оправдавам Неда турс искам да ви кажа, че доста търговци (не само туристически агенции) избягват да ползват  пос устройства, защото банките взимат доста голям % върху сумата, която се превежда. И ако комисионната на ТА е 10% и от тях 4 отидат за банката е ясно защо не искат. А за самолетните билети за далечни дестинации може да се окаже, че като приемат голяма сума на пос устройството, комисионната няма да им стигне да си покрият банковата такса. Но това зависи и от банката.
Peace Да не говорим, че не винаги комисионната е % от сумата.
Какво значи "Благотворителни дружества"? Аз не искам подарък. Искам да си платя по един цивилизован начин- с кредитна карта. Още повече , че агенцията е обявила тази възможност за разплащане в интернет - на своя сайт и в сайта на Пощенска банка? Какви са договорните й отношения с Пощенска , мен слабо ме интересува. Щом са сключили договор за ПОС терминал, значи са си направили сметката. А може би не.
И какво му сложното на ползването на ПОС устройството? Слагаш картата- набираш ПИН кода- и готово.

# 227
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 3 793
Не смятам да пълня темата с обяснения, които явно не желаете да разберете. Но за мен е факт, че е абсурдно да слагате в черен списък фирма, защото ви е отказала плащане с кредитна карта.
Вие, казахте, че в офиса им ПОС терминал е нямало. Няма закон, който да задължава търговските обекти да имат такъв. Можело да платите кеш или по банка.

Лично аз, когато искам да плащам с карта винаги питам търговеца - първо дали разполага с ПОС, второ дали му работи.

# 228
  • Русе
  • Мнения: 39
Аз също не смятам повече да се обяснявам по темата. Повтарям - в двата сайта- на Пощенска банка и нв Неда турс е публикувано, че приемат плащане с кредитни карти. За да се плати по банков път или в брой, трябва да разполагате с необходимата сума за тази операция. Съжалявам за малоумните обяснения.

# 229
  • София
  • Мнения: 6 143
Лично аз, когато искам да плащам с карта винаги питам търговеца - първо дали разполага с ПОС, второ дали му работи.
И аз така правя винаги, обаче нека да си го махнат от сайта, за да не подвеждат хората. Мисля, че затова е спора.  Mr. Green

# 230
  • Мнения: 1 572
Лично аз, когато искам да плащам с карта винаги питам търговеца - първо дали разполага с ПОС, второ дали му работи.
И аз така правя винаги, обаче нека да си го махнат от сайта, за да не подвеждат хората. Мисля, че затова е спора.  Mr. Green
И за таксата за анулация  Mr. Green

# 231
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 3 793
Лично аз, когато искам да плащам с карта винаги питам търговеца - първо дали разполага с ПОС, второ дали му работи.
И аз така правя винаги, обаче нека да си го махнат от сайта, за да не подвеждат хората. Мисля, че затова е спора.  Mr. Green
И за таксата за анулация  Mr. Green



Това последното е просто задължително.

За сайта на Пощенска банка не можем да виним агенцията. На техния сайт има бланка за плащане с кредитни карти, което е малко по-различно и мисля, че става въпрос за друго нещо - виртуален терминал - но това са само предположения.

# 232
  • Мнения: 338
Здравейте!
Искам да дам едно голямо НЕ на "Караджъ Турс" и екскурзоводката Гери. По-кошмарна екскурзия не съм имала. Нищо не беше организирано както трябва. Не смятам, че е редно половината група да бъде настанена в луксозен хотел, а останалата част в нещо като хотел - без рецепция, без никакъв персонал и лоши условия в стаите. Върха беше, че сме платили за 3 легла, а едната от нас спа на походно. На всичкото отгоре водачката Гери беше кръгла 0. Това момиче беше тръгнало на разходка, а не на работа. Интересуваше я само цигарата и нищо друго. Никакви организаторски умения, никаква подготовка от към информация за обектите. В автобуса четеше нещо, което е извадено от Уикипедия или някой справочник с доста стара информация. По обектите бяхме пуснати като овце на паша - всеки да се оправя сам.  Наложи се да си присламчваме към други групи, за да послушаме беседата на техните гидове.
Наистина съм много разочарована от "Караджъ Турс"

# 233
  • Мнения: 1 590
Миналата година имахме "удоволствието"да пътуваме с тази фирма.Напълно те разбирам,явно нещата не са се променили...

# 234
  • Мнения: 0
Да добавя нова фирма, ако я е нямало досега /отдавна не съм прелиствала темата/ - Амадеус7 от Пловдив. Освен организаторските и екскурзоводни простотии - автобусът пъплеше и на отиване и на връщане със 60 или 70 километра в час /засечено по пътните табели/, напук на магистрали и първокласни пътища. Повечето от времето изкарахме седейки в кретащия автобус, като хората от задните седалки през час пищяха да се пусне климатикът защото се задушавали. На всякакви молби да спрем за малко, където и да е, не се реагираше изобщо. Свободното време тук и там се ограничаваше до час, час и половина, цялото време отиваше да гледаме, как всичко живо задминава автобуса ни. На сайта си бяха обявили, че се тръгва обратно за България в еди си колко часа, като са пропуснали дребната подробност, че пъплят като охлюви. Човек си мисли, че 760 км, със 80-90 км да ги изминеш по равните магистрали  - ще излезе 10 часа, заедно със всичките граници и почивки, примерно 11 часа, и ще хванеш влак или автобус за провинцията, но не би.... Стовариха ни в един и половина през нощта в София, където всякакъв транспорт за навсякъде приключва в 0:30. След транспортния ад на Амадеус 7, заради туткането им /спряха специално  на вечеря в някакво крайпътно/,  чакахме от един и половина сутринта до 6 и половина  да тръгне някакъв транспорт.
Да не говорим за незначителната подробност, че екскурзоводката беше наела трима други екскурзоводи - единия ден на английски, другия ден на руски, последния ден на български- за жалост най-безинтересната част. По-голямата част хора не разбраха английския, една част съвсем демонстративно показаха, че не разбират руски. Толкова искаше да ни пробута вечери в хотела, че като я питаха за супермаркети около магазина, в прав текст заяви, че магазините затваряли в 5-6 часа, така че нямало да намерим нищо. Не знам дали другите са търсили отворени магазини, но ние си намерихме два, на две крачки от хотела, единият работи до 21 другият до 22 часа. Изрично я питах предварително по мейла, трябва ли да се купуват куни /дори и тук в мама-бг се твърди, че може да се пазарува в евро/ тя не отговори изобщо. Ние си взехме куни, но за жалост не достатъчно. После бяха заведени желаещите да си обменят евро в куни, но не им се каза, че на следващия ден дори чейнчбюрата не работят. Така, че в неделя, като поискахме да обменим /никой не беше обменил достатъчно/ се оказа, че ...яяяя... ми то в неделя не работели бюрата.
Всичко беше твърде зле организирано. Спокойно можеш да не тормозиш клиентите си с изрични лъжи, недомлъвки, гробищно мълчание по време на много часови преходи, направени умишлено на бавен ход. Разбирам, че на бавен ход се пести гориво, но екскурзията не беше по евтина от същата екскурзия на други фирми.
Изключително разочарование и физическо мъчение.

Последна редакция: вт, 11 сеп 2012, 21:38 от sinergon

# 235
  • Мнения: 1 525
Искам помощ.
Не знам дали точно тук трябва да пиша, но от страх...избрах тази тема.
Искам да отида за един уикенд до Пролом баня, Сърбия. Бихте ли ми помогнали в избора на фирма за пътуването?

# 236
  • Мнения: 4 894
sinergon, mi6eto_f моля, напишете до къде сте пътували.
Това е важно, защото някои агенции препродават чужди екскурзии и ако си резервирам с Х турс, например е възможно да са ми препродали екскурзия на караджъ или Амадеус.
За да ги идентифицираме по-лесно, моля напишете до къде сте пътували.

# 237
  • Мнения: 0
sinergon, mi6eto_f моля, напишете до къде сте пътували.
Това е важно, защото някои агенции препродават чужди екскурзии и ако си резервирам с Х турс, например е възможно да са ми препродали екскурзия на караджъ или Амадеус.
За да ги идентифицираме по-лесно, моля напишете до къде сте пътували.

Тази на Амадеус7 е "Плитвички Езера и Постойна Яма"/ Екскурзия до Словения - Пещерата Постойна Яма, Плитвички езера/Загреб, замъка Предяма и пещерата Постойна, Любляна, Плитвичките езера

# 238
  • Мнения: 4 894
Предлагам в началото на темата се сложи списък на агенциите с повече от напр. 3 или 5 отрицателни мнения. Какво мислите?

# 239
  • Мнения: 1 590
Предлагам в началото на темата се сложи списък на агенциите с повече от напр. 3 или 5 отрицателни мнения. Какво мислите?
Подкрепям,много ще е полезно Peace

Общи условия

Активация на акаунт