Черен списък на туристическите агенции !

  • 727 412
  • 1 569
  •   3
Отговори
# 555
  • Мнения: 1 550
ЕМЕРАЛД ТРАВЪЛ .Тотално нагли ,непрофесионални и безобразни лъжци.

Оставиха 9 човека на бензиностанция в покрайнините на Хасково в 6 сутринта. И дотам . Това се случва в края на планирана месеци наред почивка в Турция.
Часове наред лъжи и разправии дали някой ще дойде да ни прибере от там .

Вече повече от седмица се правят на ударени и не отговарят на молбата за компенсации.

# 556
  • Mladost
  • Мнения: 137
Здравейте!
Бихте ли споделили актуални мнения за Мистрал травел? Видях само едно негативно мнение през 2012г....

# 557
  • София
  • Мнения: 6 934
Здравейте!
Бихте ли споделили актуални мнения за Мистрал травел? Видях само едно негативно мнение през 2012г....
За Мистрал има и по-пресни и преобладаващо негативни. Confused

# 558
  • Мнения: 731
Бяхме на екскурзия с фирма "Оданс". Определено ще е за първи и последен път. Некоректното отношение и дребните тарикатлъци са просто отблъскващи. Нещо, което е описано и включено в програмата, без да е упоменато по никакъв начин, че се заплаща допълнително, изведнъж се оказва с допълнително заплащане, а то е гвоздеят на програмата. Не е описано в  графа "В цената не е включено", не е изключено в каталога им или в подписания с месеци преди пътуването договор, но се появява на сайта им в последния момент. На опит да се възмутя, естествено не ме свързаха с управителката, а ми казаха просто "права сте, ама ако не искате да плащате - недейте да ходите". Цялата група се оказа пред свършен факт и всички чинно платихме по 40 евро допълнително.

Екскурзоводката "тичкаше" да купува билети за музеите. Пари събра още първия ден в автобуса. Оказа се, обаче, че ни събира пари за цени по индивидуални билети, а пък купува билетите с групови намаления и си прибира немалката разлика в джоба.

Автобусните преходи също бяха убийствени. От 7 дни чисти, имаше 4 дни с дълги преходи - до 15 часа.

Определено не бих препоръчала "услугите" на фирмата.

# 559
  • Мнения: 1 550
Пиша само за да кажа,че поучихме обезщетение от Емералд ,макар и не поисканото . Имам потвърждение,че и други оплакали се от фирмата , са поучили същата сума , която макар и
получена след повече от месец , е морално удовлетворение .

Очевидно нивото на туризма в БГ отговаря напълно на ниското ниво на туроператорите .

# 560
  • София
  • Мнения: 11 198
Пиша само за да кажа,че поучихме обезщетение от Емералд ,макар и не поисканото . Имам потвърждение,че и други оплакали се от фирмата , са поучили същата сума , която макар и
получена след повече от месец , е морално удовлетворение .

Очевидно нивото на туризма в БГ отговаря напълно на ниското ниво на туроператорите .



Разкажи повече, моля.
Кога си подадохте оплакването т.е. колко дни след случката ?
Аз докато се наканя и мина месец, когато се реших да им се обадя...

# 561
  • Мнения: 1 550
Не знам какво по-подробно те интересува .

Нямам представа какъв е договора ти с туроператора,аз го изчетох подробно,поне по 2 точки бяха в нарушения .

Срокът им беше 7 дни,ако не се лъжа,но се правиха на чукнати поне месец .
Ако се подаде и жалба в КЗП,още по-добре . Забравих кое министерство издава лицензите ,но не е зле и там да бъдат уведомени,имаше имейл,копирах и него в жалбата.
Като цяло,КЗП не защитават интереса на потребителя,а гледат да друснат някоя глоба и да отчетат дейност .
Миля,че си изпуснала и сроковете ,но зависи от договора  Peace

# 562
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 562
Извинявам се, но това, че хората не знаят как да отстояват правата си, не превръща дадена фирма или държавна институция в некомпетентна.
В договорът за организирано пътуване е ясно посочен срокът, в който фирмата трябва да разгледа всички жалби. Вие сте го подписали, т.е. сте се съгласили. В случая с Емералд:
"VІІ. СПОРОВЕ И РЕКЛАМАЦИИ
Чл.23.(1) Всички спорове, касаещи изпълнение на тези Общи услувия и Договора за организирано пътуване се решават по взаимно съгласие на страните. В случай, че съгласието не може да бъде постигнато, те ще се отнасят за разглеждане в компетентен български съд.
(2) В случай, че по време на пътуването се установят факти на неизпълнение или неточно изпълнение на условията по настоящия Договор, ПОТРЕБИТЕЛЯТ се задължава незабавно в писмена форма да уведоми Туроператора или доставчика на услугите на ТУРОПЕРАТОРА с оглед своевременно предприемане на мерки, които удовлетворяват всички заинтересовани страни.
(3). В случаи, че претенциите на ПОТРЕБИТЕЛЯ, свързани с качеството на предоставяната услуга, не могат да бъдат удовлетворени на място при предоставянето на услугата. Потребителят има право да предяви надлежно оформена рекламация към Туроператора в писмен вид в срок не по-късно от 14 дни след края на пътуването. Рекламацията е валидна само в случай, че към нея е приложен тристранен протокол, съставен и подписан от ПОТРЕБИТЕЛЯ, ХОТЕЛА и ЧУЖДЕСТРАННИЯ ТУРОПЕРАТОР, посрещнал ПОТРЕБИТЕЛЯ, при спазване изброените по-долу условия:
(4) Всички оплаквания на туристите трябва да бъдат предоставени в писмен вид на ръководството на хотела през времето на пребиваването им в хотела. Оплаквания, незаявени в писмен вид на място в хотела, които за първи път са повдигнати след края на престоя на туристите, ХОТЕЛЪТ и ТУРОПЕРАТОРЪТ имат право да не разглеждат.
(5) Всякакви услуги извън пакетите, закупени от ТУРОПЕРАТОРА и платени в Р. България, които са закупени и платени на място от туристите следва да се предявяват към посрещащия туроператор или към фирмата, която ги е предоставила. За такива услуги и за рекламации към такива услуги ТУРОПЕРАТОРЪТ не носи отговорност.
(6)ТУРОПЕРАТОРЪТ се задължава а срок от 30 дни след получаване на рекламацията да даде своето становище по нея."

Проблемите по време на пътуване могат да имат различни причини, доста често те са външни и извън контрола на туроператора. Но в случая с хотелите ТО имат също договори и ако рекламацията е на място, по всички правила на договора нещата стоят по различен начин.

Ако хотел в Турция се е издънил, Комисията за защита на потребителя не може да ви помогне. не защото не иска, а защото не е в правомощията й.

Та - четете си договорите и подписвайте внимателно.  Peace

# 563
  • Мнения: 44
Фирма Инди Травел, която по-късно стана Дивайн Травел!

# 564
  • София
  • Мнения: 11 198
Естествено, че съм изпуснала срока много отдавна.
Радвам се, че други, като мен са действали навреме!
И дано си е струвало обезщетението!

# 565
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 562
Естествено, че съм изпуснала срока много отдавна.
Радвам се, че други, като мен са действали навреме!
И дано си е струвало обезщетението!

 Peace Не ме разбирайте погрешно. Аз работя в тур. агенция и не е приятно да получаваш рекламация, но още по-неприятно ми е, ако има такава, която е абсолютно оправдана, а ръцете ми са вързани, защото клиентите са си замълчали, изчакали или т.н. и сроковете са изтекли.

# 566
  • Мнения: 1 550
Аз категорично не съм съгласна с мнението ти относно КЗП,тъй като не е единствения случай,в който се занимавам с тях .

Преди години дори ги осъдих . Peace

Последна редакция: ср, 12 ное 2014, 12:49 от ОРИДЕЛ

# 567
  • София
  • Мнения: 11 198
Естествено, че съм изпуснала срока много отдавна.
Радвам се, че други, като мен са действали навреме!
И дано си е струвало обезщетението!

 Peace Не ме разбирайте погрешно. Аз работя в тур. агенция и не е приятно да получаваш рекламация, но още по-неприятно ми е, ако има такава, която е абсолютно оправдана, а ръцете ми са вързани, защото клиентите са си замълчали, изчакали или т.н. и сроковете са изтекли.


Виж, аз не искам да получа обезщетение, ако исках щях да се оплача веднага след завръщането от почивката ни в Турция. Исках да получа поне извинение (устно) и уверението, че са сгрешили поради някаква причина... А всъщност получих арогантен отговор и крясъци по телефона. Не получих конкретен отговор на нито един въпрос. Защо предварително не бях информирана за особеностите на хотела ? (което смятам, е работата на тур. агенцията!). Става дума за Емералд, дано не работиш за тях!

# 568
  • Мнения: 1 550
Точно от Емералд няма да го получите . Наглото и безпардонно държание очевидно е фирмена политика .

# 569
  • Мнения: 1
Здравейте,
Пътувах с туристическа агенция "Евелин Р" - Бургас на почивка в турция. На отиване нямаше почти никакви проблеми като изключим факта, че ни оставиха в хотела "Буюк Анадулу" - Дидим, около 09.00 часа, при условие , че настаняването се извършва след 14.00 часа. Натъпкаха ни в е дна конферентна зала с всичкия багаж и още куп други хора чакахме до 14.30 часа.
Почивката мина добре, турците се представиха що годе добре.Дойде денят на отпътуването - кошмарен ден. Освободихме стаите в 12.00 ч от "Евелин Р" ни казаха че ще ни вземат между 14 и 16 часа, дойдоха около 17 часа. След това се лутахме из Кушадъсъ около час за да намерят хотел от който трябваше да приберем други хора, които оставихме на отиваме бяхме там около 20.00 часа.
Тръгнахме, автобуса беше на фирма "Динита" - няма GPS изгубихме се по пътя и тъй като беше Байрям ферибота на Чанаккале работел само до 02.00 ч. Ходихме до някакъв дру ферибот шофьора пушеше през цялото време в автобуса защото да не заспял. Както и да е пристигнахме по живо по здраво но не пътувайте с "Динита" и с "Евелин Р" кошмарно пътуване на връщане.

Общи условия

Активация на акаунт