Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Предупреждение за SHOP SECTOR

  • 1 391
  • 20
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 653
Тази тема я създавам, за да предупредя потенциални клиенти на въпросния сайт.
Преди няколко дни поръчах от тях тези маратонки, размер 42, бяха за подарък на приятеля ми
https://www.shopsector.com/product/puma-rs-98-earth

Бяха много бързи с изпращането им, още на другия ден бяха в офис на Еконт. Отидохме, имаха преглед и тест. Отварям кутията и се оказва, че вътре са 43-ти номер. Много се притесних, защото бяха за подарък и бях адски разочарована, че приятелят ми ще остане без подарък за рождения си ден. Той реши да ги пробва все пак и каза, че са му добре. Толкова се зарадвах, платих ги и той директно тръгна с тях от офиса. Прибрахме се и докато си говорим, аз го гледам в краката и сякаш нещо не е наред с тези маратонки. Отворих сайта и какво да видя - маратонките, които са ми пратили изобщо не са това, което всъщност съм поръчала. Но в цялото ми притеснение по сгрешения номер, само ги огледах за дефекти.
Маратонките като визия могат да минат за едни и същи, когато човек не ги оглежда детайлно, но после всичко лъсна. Подметката е друг цвят, връзките, на тези от сайта отгоре е кожа, а аз получих с мрежа и колкото повече оглеждах, толкова повече ме обливаше тревогата, че са ментета. Въведох в гугъл номера от езика и ми излезе почти същия модел, но в задната част в ярък цвят, а тези, които получих са изцяло в черно. И когато вече бях изпаднала в ужас, че съм купила ментета за 100 лева, нещо в маратонката точно в задната част ме смути. Загледах се внимателно и се оказа, че са боядисали ярката част с черен маркер! Гледах и не вярвах, че това ми се случва от сайт, който УЖ е коректен. В крайна сметка се оказа, че и кутията е друга. Аз съм поръчала това
https://www.shopsector.com/product/puma-rs-98-earth
Водят се 9.8 earth. Получих това, което е модел Cosmic и то в друг номер, но в кутията на 9.8 earth, на всичкото отгоре и боядисани с маркер.
https://www.shooos.bg/puma-rs-9-8-cosmic-black
 Прилагам всичко, защото съм сигурна, че някой ще реши, че се опитвам да очерня въпросния сайт.
Скрит текст:










Дори да им звънна, за да поискам да ми ги подменят, те няма да се съгласят, защото вече са обувани навън, макар и за 10 минути буквално и макар да са се ос.али много стабилно. За мен това е направено абсолютно умишлено. Такова селско изпълнение не съм очаквала никога от такъв сайт.

# 1
  • Мнения: 140
Не съм поръчвала от сайта, не мога да дам мнение за него, работила съм за голям онлайн магазин извън България.

Щом и номерът не е като този на кутията, и моделът не е същият, че и боядисан с маркер, е много по-вероятно това да е върнат от клиент чифт. Целта най-често е спестяване на разлика в цената.

# 2
  • Мнения: 2 653
Просто съм потресена меко казано. Няма дори да се разправям с тях, защото накрая ще кажат, че едва ли не аз съм ги оцветила с маркер. Само дето в еконт има камери и ясно се вижда, че ярко оранжево на тези маратонки няма още при отварянето им. Или са разчитали, че няма да ги отворя, знам ли вече и аз, да те е страх да си поръчаш нещо вече.

# 3
  • Мнения: 2 555
Не "дори", естествено че трябва да звъннеш. Аз дори бих записала разговора и после директно на КЗП с целия материал независимо от изхода на ситуацията. Това си е чиста измама! Захапи и въобще не ги пускай да дишат. Мизерници!

# 4
  • София
  • Мнения: 18 211
Ама че селски номер Frowning
Според мен не трябва да им звъниш, а да им пишеш по имейл. Да имаш черно на бяло точно какво и кога си им писала. И ако се наложи после да се препрати към КЗП.

# 5
  • Мнения: 2 555
Всъщност да, по-добре по мейл. Не си спомням дали може да се прикачва аудио файл към подадения сигнал, но скрийншотове съм пращала. Не очаквах резултат, но имаше, така че смело - пускай ги по пътечката.

# 6
  • Мнения: 479
Задължително трябва да им звъннете и да ги върнете!

Лично аз веднага бих ги поставила на място и бих сезирала КЗП.
Въпросът е принципен, а това е безобразие!

# 7
  • Мнения: 2 653
Писах им имейл, прикачих им снимките. Сега очаквам отговор " Ама госпожо, откъде да сме сигурни, че не сте ги боядисали вие". Само че КЗП могат да изискат записите от камерите в еконт, на които ясно се вижда, че маратонките, които отварям, са изцяло черни. Двама от служителите също. Да видим отговора им. Едни вече ядоха попарите с КЗП.

# 8
  • Мнения: 1 514
Поръчвала съм няколко пъти и нямаше проблем с маратонките.
Което не прави случката по-малко ужасна. Май ще се въздържам в бъдеще да пазарувам от тях.
Интересно какво решение ще предложат.

# 9
  • Мнения: 2 653
Идвам, за да споделя развитието. Снощи им пуснах имейл със снимки, преди малко ми звъннаха. Извиниха ми се 5 пъти за ситуацията, момичето беше много мило, на което натъртвам, защото ми се е случвало други търговци да са постъпили некоректно и да наглеят на всичкото отгоре. Обясни ми, че вероятно това са маратонки, които са пристигнали по този начин явно и при приемането от тях не са разбрали, че има нещо нередно. Каза да ги върна за тяхна сметка, а те ще ги подменят с правилния модел и номер, пак за тяхна сметка. Аз казах, че са обувани навън, счетох, че трябва да бъда коректна все пак. Казаха, че няма проблем. Днес ще ги върна и ще чакам другите, дано този път всичко е наред. Евала, че реагираха толкова бързо и адекватно, очаквах да има проблеми, ако трябва да съм честна. Но не мисля, че ще повторя поръчка и то за подарък, защото се почувствах супер тъпо пред приятеля ми и то на рождения му ден, макар да му е ясно, че вината не е моя. Все едно му подарявам нещо втора употреба.

# 10
  • Мнения: 2 555
Ааа, нещо против втората ли имаш, да запрятам ръкава?!
От обяснението им .. Москва не вярва, но поне се опитват да оправят нещата без да палят гората. Дано всичко е наред, с това което ще изпратят. И друг пък, ако се случи нещо подобно, никакво увяхване. Търсете си правата бе, хора, не може да ни правят на маймуни и да си траем.

# 11
  • София
  • Мнения: 18 211
Реагирали са адекватно според мен.

# 12
  • Мнения: 2 653
Ааа, нещо против втората ли имаш, да запрятам ръкава?!
От обяснението им .. Москва не вярва, но поне се опитват да оправят нещата без да палят гората. Дано всичко е наред, с това което ще изпратят. И друг пък, ако се случи нещо подобно, никакво увяхване. Търсете си правата бе, хора, не може да ни правят на маймуни и да си траем.
Абе нямам, ама не и за подарък. 😂😂

Не бързам да се радвам докато не видя в ръцете си правилния модел и номер.

Браво за адекватната реакция, но да вземат да следят по-внимателно какво получават и изпращат. Продавала съм обувки, имало е случаи на две леви, две десни, едната 36, другата 37 и то идващи така от фабриката. Но всеки един търговец, продаващ обувки винаги трябва да следва някои прости правила - да сверява инфото от кутията със съдържанието, да провери дали са лява и дясна и еднакъв номер и да провери за дефекти. Не може да видиш една кутия и без да я отвориш да пратиш на доверие на етикета ѝ.

# 13
  • Мнения: 325
много ме съмнява да не са знаели какво ви пращат - дори и да са върнати от клиент, връщанията се проверяват - как така не са разбрали... важното е, че сте се оправили и дано не правят номера

# 14
  • София
  • Мнения: 469
Да-да !!! Как пък така не са видяли ?! Ей сега ще затворя очи и ще се напъна да им повярвам ! Кой знае на кого ще ги изпратят отново - някой, който не гледа, или на някой, който ще си замълчи.
Успех с втората доставка !

Общи условия

Активация на акаунт