Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Само аз ли имам проблем с българските фирми?

  • 1 274
  • 25
  •   1
Отговори
  • Мнения: 23
Само аз ли имам проблем с българските фирми?

Забелязали ли сте, че в последно време кипи от некомпетентност в милата ни държава. Всички казват - за тея пари толкова ще им работя.. не могат да свършат нищо и да измислят решение на даден проблем.

Виденов
За около месец време си поръчах мебели за 1000 лв.
С последната поръчка имах един гардероб с 2 рафта, които може да се разположат в няколко комбинации. Поисках от Виденов да ми продадат рафтчета и рафтодържачи за всички възможни места. Оказа се невъзможно. Направиха ми проект, пратиха ми цена и оферта и аз само трябваше да платя и да поръчам. Уви - в магазина на Виденов ми казаха, че не може така. На телефона за оплаквания и на контактната форма също. Разменихме си доста мейли, в които започнах да се подигравам с тях и с тяхната компетентност. Учудващо е че успешно замениха няколко надраскани при транспорта, плоскости на гардероб (безплатно), но така и не можах да получа с пари- допълнителни рафтове. Като цяло - никой не предложи решени, само заучени отговори - никакво мислене

Скрит текст:
==
15 Окт - Виденов

Екипът на Мебели Виденов Ви благодари за проявения интерес към нашите продукти.
Във връзка с Вашето запитване за рафтове за г-б "Бенет", Ви изпращаме нашата оферта.
При желание за корекция по модела, моля свържете се с нас.
Цена: 11,06лв.


Срок на доставка до 30 кал. дни считано от деня на внесеното капаро подписан договор за изработка и доставка


Доставка: При поръчка над 200.00лв стойност - 0 лв
Валидност на офертата: 10 календарни дни
При допълнителни въпроси оставаме на разположение.

Заб. За да се стартира поръчката трябва да посетите наш магазин където да подпишете договор за изработка и доставка и да внесете 50% капаро




15 Окт - Аз
Днес ходих до магазина на Околовръстен Път да платя и да поръчам рафтчетата.
От там ми отговориха, че не може и че трябвало да им изпратите някакви детайли. Даже не погледна е-мейла на телефона ми и каза, че знае какво са написали колегите и ,че аз не съм прочел.
Разхождах се до там напразно.
Честно казано съм потресен от некомпетентността на управлението на Вашата верига.
С това обслужване не знам как имате клиенти.
Първо: никой не вдига телефона за контакти и не получавам обратно обаждане.
Второ: на live chat-a се изказват умопомрачително некомпетентно:
10:32:57 Здравейте, за поръчка 100218xxxx искам да поръчам още 2 рафтчета (и 8 пинчета) за шкаф Бенет, но на сайта няма налични
10:34:07 [Оператор Росица се включи в разговора]
10:34:11 Росица : Здравейте!
10:34:31 Росица : Нямаме налични не може да поръчате
10:34:32 : здравейте, вчера писах и звънях, но не можах да се свържа
10:34:50 : чакайте малко- тези неща се режат и се произвеждат
10:34:53  какво значи нямаме налични
10:34:58 : нали за това пиша да ми произведете
10:35:22  1000 лв съм дал за ваши неща и не може да ми дадете 2 рафтчета
10:35:38 : А пък успяхте да ми замените надраните врати на предната поръчка
Часове по-късно ми написаха, да пусна запитване за проект.
Трето: пуснах запитване на 9-ти. Отговор дойде на 15-ти, че срещu 11.06lw, мога да се обзаведа с 2 рафтчета.
Четвърто: Много грешно решение да ме изпращате (служителката в магазина на Околовръстен Път, София) в железария, да си купя "рафтодъжачки" - продавайте (с надценка)- така или иначе имате, а те лесно се губят.
Измислете вариант, в който двете рафтчета и 8те пинчета/рафтодъжачки да стигнат до вкъщи, без да се налага да ходя до магазин.
Ескалирайте на когото трябва, направете правилните проверки и намерете решение на проблема.

19 Окт - аз
Здравейте,
И за да продължа с недоволството си, след като още не сте ми отговорили.
Вчера дойде поръчката (без допълнителните рафтчета, които май така и няма да успея да поръчам).
Момчетата бяха доста коректни и и отзивчиви.
Обаче, човекът, който е правил окомплектовката на шкафа е бил най-малкото пиян (или трябва да го обвиня в некадърност).
Липсваше един рафтодъжач (вид G) и единият от болтовете (вид F) беше с различна глава.
Остава отворен и въпросът с монтажа на леглото. В магазина казаха, да се разбера с хората, които го доставят и да си запиша час. Момчетата, които го доставиха, казаха да чакам обаждане, най-веротяно в понеделник
Поздрави,

19 ОКТ - отговор Виденов
 
Здравейте, препращав Ви отново ценовата оферта за двата допълнитени рафта, като ще помоля внимателно да прочетете условията, кпито са упоменати в нея.
Екипът на Мебели Виденов Ви благодари за проявения интерес към нашите продукти.
Във връзка с Вашето запитване за рафтове за г-б "Бенет", Ви изпращаме нашата оферта.
При желание за корекция по модела, моля свържете се с нас.
Цена: 11,06лв.


Срок на доставка до 30 кал. дни считано от деня на внесеното капаро подписан договор за изработка и доставка


Доставка: При поръчка над 200.00лв стойност - 0 лв
Валидност на офертата: 10 календарни дни
При допълнителни въпроси оставаме на разположение.

Заб. За да се стартира поръчката трябва да посетите наш магазин където да подпишете договор за изработка и доставка и да внесете 50% капаро
Това е отделна поръчка и никой НЕ Е обещавал, че рафтовете ще пристигнат с направената от Вас поръчка за гардероба.

Бъдете здрав.


19 Окт- АЗ

Здравейте,
Моля и вие да прочетете внимателно.
Никъде не съм казал, че очаквам рафтовете да пристигнат с гардероба. Наясно съм, че има технологично време да се произведат.
Въпросът е, че не можах да направя поръчка и да заплатя капрао, тъй като служителката в магазина, каза че не може.
С други думи- ходих в магазина с 11.06лв в ръка (и обяснението, че имам оферта от отдела по дизайн ) и не искаха да ми ги вземат. Трябвало от дизайн да им изпратят нещо при тях и тогава и нямало как да стане без да се разкарвам пак до магазина.
Заб. За да се стартира поръчката трябва да посетите наш магазин[изпълнено от моя страна] където да подпишете договор [невъзможно според служителя в магазина] за изработка и доставка и да внесете 50% капаро[даже на куп щях да платя]


Бензина, който изгорих и времето, което отделих струват повече от тези 2 рафта.
Просто искам рафтовете да пристигнат вкъщи и да ги платя на някого.
Ако отида пак във ваш магазин и ме отрежат по същия начин - вече ще намеся КЗП и за ще станете за смях.
Ако е нужно инструктирайте някой служител, да знае за какво става въпрос и най-учтиво да ми вземе парите.
В краен случай пуснете един скрит ITEM (двете рафтчета в правилния с цвят - ДЪБ Сонома) на сайта, дайте ми линк, да си го купя с онлайн плащане.
Поздрави,


29 Окт- Аз
Здравейте,
10 дена по-късно никой не се е свързал с мен да се извини или да обясни как да стане сзаветната поръчка на рафтчета за 11.06 лв.
Надявам се някой отговорен да е видял това оплакване и да е взел мерки.
Ако пък не - в следващия ми мейл ще ви пратя линк към bgmama, с темата, която ще пусна, даже може и книга да издам.
И за да не се притеснявате за мен - намерих си рафтодъжачи и рафтчета- друг цвят- ама по-добре от никаквите, които така и не можах да закупя от вас.
На това му казвам истински доволен клиент!
PS: за да не е само негативизъм - момчетата, които сглобиха леглото бяха много точни и бързи, не счупиха нищо и не издраха стените









Ролпласт
Исках да си поръчам външни ролетни щори за едната стая. Обиколих всички гаражни и негаражни ателиета.. и Ролпласт ми вдъхнаха най-голямо доверие... уж.

Освен щората.. исках да ми сменят една дръжка на прозореца (дограмата е купена от тях.. преди 10тина години) и при възможност да ме консултират за вътрешните щори - че държачите им са ръждясали и исках да ми ги сменят с пластмасови.

Горните неща се оказаха невъзможни- нямало как да ми сменят дръжката.. можело да си я поръчам (5лв дръжка и 50 лв доставка). Веднага ги пресрещнах- значи.. ще ми доставите ролетни щори тежащи 100 кила безплатно, но за дръжка от същия склад, за прозорци, които съм купил от вас - 50 лв - така ли се прави бизнес...
За ръждясалите пластинки на щорите- даже не можело нищо да се направи.. Не ми предложиха дори нови щори..
Както и да е.. дойде момчето.. измери.. поръча ролетните щори в тяхната система и му казах - добави една дръжка за прозореца..  Някак си се нави.. и о чудо.. вече имах дръжка в поръчката.
Стигнахме до плащането- няколко пъти им заявих че искам да платя с карта.. нямало проблем.. е да.. ама се оказа, че ако платя на място - ми записват веднага час.. а ако платя в офиса (10 мин след като си тръгна момчето с размерите) - те забравят.. и се налага да ги тормозиш.. и да им доказваш, че всъщност си платил.

Криво ляво с забавяне и малко каране по телефона се разбрахме.. монтажа да стане в рамките на нормални срокове..
Дойде моментът - идват.. 2ма дето не знаеха какво е щора и един да ги обучава - дръжка - йок.. била на последния лист в поръчката и не им я пратили от склада-  еми.. идваха на другия ден- даже я монтираха безплатно.
Понадраха ми прясно боядисаната стена.. докато монтираха щорите.. добре, че беше майстора.. спираше чираците на всеки 30 сек.. и им викаше - дай аз да го направя.. да не го счупиш.. Добре че монтажа ми не беше 2 дена по-късно, когато щяха да са сами.
Имах останала боя.. оправих и стената - ама защо трябва.


Виваком
От август месец се опитвам да ъпгейдна АДСЛ интернета, при моите родители. В блока има оптика - в другия вход. Виваком са объркали номера на блока в картата си за покритие. Звънях по телефони, писах жалби (с химикалка), щяха да се свържат с мен - но уви. Още няма интернет. Пробвах с връзки - човекът се оплака, че и той не може да ми помогне. Последния статус е, че до 2 седмици се ангажирали да ми отговорят.

Как се развиха нещата:
Звънях на Виваком да питам за оптика - казаха ми да отида в офис и да пусна молба.
Отидох в офиса, пунах молбата и зачаках някой да се свърже с мен.
След като срока, който бяха дали мина - се оплаках на техен служител, който познавам.
Той провери вътрешно, ескалира няколко пъти.. И каза - нещата ще станат- споко.
След някой друг ден даже получих обаждане да ме питат къде точно е блока.. Все едно нямат карта и не пише.
След известно време без информация писах на виваком:

Скрит текст:
=========
8 Септ - аз:
Здравейте, преди повече от месец пуснах запитване във ваш клон за корегиране на сгрешен номер на блок във вашата карта с покритие и респективно захранване на другия вход на същия блок с оптичен интернет. Все още няма движение по въпроса, а 15 септември наближава и ще трябва да вкарваме интернет от други доставчици

10 Септ - Виваком:
дравейте,
Ние високо оценяваме Вашата обратна връзка, защото по този начин имаме възможност лично да разгледаме направеното от Вас запитване.
Бихме желали да Ви информираме, че в случай се одобрят необходимите инвестиции ще се пристъпи към изграждане на необходимото захранване.
Имайте предвид, че VIVACOM постоянно разширява покритието на фиксираните интернет услуги. Препоръчваме Ви периодично да проверявате покритието на оптичната ни мрежа на официалната ни интернет страница www.vivacom.bg.
Изразяваме благодарност за Вашето отношение и ще положим всички усилия да запазим открита и честна комуникация, за да ни се доверите и в бъдеще.


След известно време, започнах да звъня през седмица на отговорните за изграждане на трасето:
- ту било понеделник и нямали план
- ту били в чужбина и не можели да говорят
- тъкмо го били планирали
И какви ли още не лъжи


18 нов - аз:
Здравейте, Преди няколко месеца (през август) пуснах молба за изграждане на трасе Оптика от съседния вход(Б) до вход А и за Корегиране на сбъркан адрес на вашата карта на покритие. Септември и Октомври имах разговори по телефона с ваши служители, които ме уверяваха, че в най- скоро време ще бъде изградена връзката. Става въпрос за xxxx  бл 53 (на вашата карта е сгрешен номера и е записан номер 57). Във вход Б на блока, според вашата карта има оптично покритие и не знам защо отнема 3 месеца, да се покрие и другия вход. А Корегирането на сгрешения номер трябваше да стане за дни. Моля официално да ми отговорите, кога ще има покритие. Наскоро (след като изчаках няколко месеца и след като вашите служители, спряха да вдигат телефоните су), пуснах заявка за оптично покритие и към А1, които обещаха в рамките на 15 дни да има покритие. Въпреки желанието ми, да разширя услугите, които закупувам от вас - ви обявявам състезание - който оператор вкара оптиката пръв - към него ще се свържа и ще препоръчам на съседите във входа (бях ви изрекламирал на 3-4 комшии, които ползват местната кабеларка). Респективно ще обмисля и подписване на останалите си услуги със същия оператор. Контактите, които имам за прокарване на оптиката между двата входа са от местна фирма, която сте придобили: 


19 нов - виваком:
Благодарим за проявения интерес към услугите на VIVACOM. Бихме искали да Ви информираме, че е необходимо да посетите магазин на Vivacom, в който колегите ще Ви предоставят декларация, която да попълните. В срок от 15 работни дни наш представител ще се свърже с Вас за да Ви информираме за решението. Моля проверявайте на актуалната карта с оптично покритие тук


19 нов- аз:
Здравейте, искам да ви информирам, че това нещо го свърших през август. И Ваш служител не се свърза с мен. Наложи се аз да ви издирвам и да питам какво се случва. Най-учтиво ви моля да проверите, защо не се работи по проблема повече от 3 месеца. Защо не съм получил официален отговор все още? Защо е толкова трудно да коригирате сгрешения адрес във вашата карта за покритие? Защо е трудно да се прокара оптиката от единия вход до другия? Защо искате да събера цялата комуникация с вас и да я пратя на КЗП ? Прехвърлете случая на някой, който може да вземе решение! Ще се получи доста интересна тема по форумите как се съревновавате с другите оператори да вкарате интернет в блок, в който имате покритие. От А1 казаха, че до 5 дни очакват прокарване на оптично трасе до блока. Предизвиквам ги да ги биете. Готов съм да ви осигуря 50 м кабел, който да включите в устройстото, което вече е налично в другия вход.



20 Нов- виваком:
Относно молбата Ви за оптична свързаност на адрес: хххххх , бл. 53, вх. А лично се ангажираме да Ви уведомим за резултата след приключване на проверката, която ще продължи около две седмици. За съжаление не може да се ангажираме с точен срок, но Ви гарантираме, че ще Ви уведомим за резултата веднага след приключване на проверката

=================


Тук включих още един приятел във Виваком да провери.. Дано той да успее да надвие бюрокрацията.
Между всичките тези комуникации имам доста разговори и чатове с различни хора от виваком- но без успех















А1
Чакайки Виваком да прокарат 20 м оптика между двата входа, на 20 Окт се свързах с А1, които гръмко обещаха, че до 15 дни (обикновено ставало за 7) ще изградят трасето и ще вкарат интернет. Е след няколко обаждания и няколко пъти лъжи от тях (били звънели, били обяснили кога ще има трасе и тн..) накрая казаха, че пак ще се обадят и до 5 дена ще има трасе. Ама евентуално…
Започнаха много обещаващо - още на следващия ден се свързаха с родителите ми да ги питат за адресът и къде се намира блока (Явно картите за нищо ги нямат.   
След седмица им звънях - казах че сме планирани за изграждане и ме увериха че ще пазят срока от 15 дни, който е даден на сайта им

След още седмица звънях - и учудени ме питаха как не съм знаел какво се случва- в системата пишело, че е разговаряно с клиентите (еми никой не беше звънял на родителите ми от първото обаждане). Обещаха, че ще се свържат с тях и наистина на следващия ден - получиха обаждане, че било трудно щели да видят.. До 5 дена евентуално, ама после щяло да вали сняг и не се знаело.
Петте дена  май вече изтекоха.. Ще им звъня пак и ще им кажа, че се състезават с Виваком


 

Вимакс

Климатикът вкъщи е на 8-9 години и реших, че има нужда от пълна профилактика и почистване. Звънях на Булклима (фирмата, която го е монтирала), ама не вдигаха.. и за това си запазих час с ViMax - и без друго беше по-евтино с 30-40 лв.. Викам си - какво пък толкова може да объркат. Дойдоха момчетата (мерки никакви- калцуни, маски.. това са непознати неща) погледнаха и казаха - тоя климатик не можем да го демонтираме - много е опасно. Викам им добре (аз не разбирам.. ама навремето един човек само го монтира), ама поне вътрешното тяло да вземете.. да го изчистите и да го върнете. Чесаха се по главите - и казаха - можем да го свалим.. ама после не можем да го монтираме на същото място.. WFT!!! Пратих ги да си ходят - поне пари не искаха.. пък и нямаше да им дам.

Булклима
След fail-а с вимакс.. викам си - ще тормозя Булклима докато вдигнат.
Звъннах им - пратих им снимки както поискаха - а те взеха, че ме забравиха (над седмица, дори и с няколко позвънявания от мен). Няколко пъти им звънях.. и накрая казаха - никой колега не се съгласява да демонтира външното тяло- казах им да си търсят, колегата който го е монтирал. Уви.. съгласиха се да демонтират вътрешното тяло само.. след 1 месец.. и точно преди Коледа да ми го върнат..  Там ще бъде смях.. ама на 25-ти ще ги карам да ми носят баница.. и да ми монтират климатик.
Интересно е как преди 8-9 години го монтира един човек, от тяхната фирма.. Без проблеми - както той си е преценил., а сега никой не може да го профилактира. Явно не смеят да кажат, че монтажа е кьопав - или пък хората им са станали по-некадърни- друго обяснение нямам.


Аз ли бъркам някъде - искам да си платя.. и да не се занимавам.. ама явно няма на кого. Фирмите си правят каквото си искат..  и няма кой да ги контролира.  Дори няма на кого да се оплаче човек.. освен да пусне една тема в форумите.. и да им я изпрати.. да и помислят.

# 1
  • Мнения: 158
Ох, как те разбирам... за Виденов така и не разбрах защо поръчах и в магазина дадоха бележка с една цена, после дойдоха, монтираха...в бележката 40лв. повече...браво!
А...и монтажниците си тръгнаха и зарязаха целия боклук. Аман.

# 2
  • София
  • Мнения: 3 542
Май не е само в последно време. Фирмите определено имат проблем с комуникацията и с намирането на елементарни решения на проблемите на клиентите си.
Преди време се преместихме в друго жилище. Няма комарници и ми трябва спешно поне един, за да не изпада домашният любимец през прозореца поне на едната стая. Беше лятно време, а прозорецът се отваря само настрани и няма безопасен вариант за проветряване. Имах стара рамка за комарник, която прекроих. Купих мрежа от железарията, но там не продават панти, шнапери и най-вече гумен фитил за закрепване на мрежата към рамката. Отивам в един блок, под който има поне 4 офиса на фирми за дограми и започвам от Ролпласт. Познато име, смятам че ще ми свършат работа. Да, ама не. Служителката още на вратата ме отрязва със сърдит тон, че с такива дреболии не се занимават. И така в същия дух в следващите 2 офиса. Накрая за щастие попаднах на Уют-стил и приветливата им служителка. Даде ми веднага пантите и шнапера и още пред мен се обади до цеха, да пита колко дебел фитил могат да ми доставят. Всичко на крупната цена под 10 лв., но още на следващия ден имах готов комарник, след като дамата ми се обади в уговорения час, че фитилът е доставен и мога да ида да си го взема.
Благодарение на правилното ѝ отношение продължавам и до сега от нея да купувам всички неободими чаркове за поддръжката на дограмата и щорите. По едно време бях решила да сменям заключващия механизъм на балконската врата. Жената много обстойно ми обясни какво да погледна на наличния такъв, за да ми направи справка дали могат да ми свършат работата. Не стигнах до това, тъй или иначе.

За А1 също имам какво да кажа. Имахме нужда от по-бърз интернет. Преподписахме договора при новите условия (на по-висока цена, разбира се). За първи път го правя през куриер, но така се налагаше. И започнах да си чакам по-бързия нет. Всеки ден пускам по няколко пъти тестове и нищо. Седи си на старата скорост. Минавам  покрай един офис, няма опашка (беше през пролетната ковид блокада) - влизам все пак да питам какво става. Гледа един младеж умно в монитора - ми имате договор за еди какъв си нет. Все едно не знам. Обяснявам му за втори път, че ми е много добре известно каква трябва да е скоростта и че не е такава. Обяснявам и как я меря, в случай че нещо аз не правя като хората. Вдига рамене. Няма съвет какво следва да направя. То добре че знам. Тормозът трябва да е до дупка, за да се случат нещата както трябва. Стъпка две - звъня на оператор. Попадам на не особено компетентен, не успява да разбере къде е проблемът, но поне обещава, че ще ми звъннат техниците, да уговорим час за посещение - да ми проверяли кабелните връзки в апартамента към устройствата. Не знам какво общо имат суича и рутера със скоростта, но докато чакам обаждането все пак успявам да попрочета това онова и да проверя дали рутерът поддържа желаната скорост - всичко е наред и за пет пъти по-голяма става.
Добре че поне следващият човек, с който говорих, беше технически компетентен. За по-малко от минута установи, че проблемът е при тях и след 10 мин и второ обаждане търпеливо ме изчака да измеря пак скоростта и да потвърдя, че всичко вече е наред.

Сигурно и други примери мога да дам, но тези хем са най-фрапиращите, хем все пак се разрешиха сравнително безболезнено и бързо. Има, все пак, тук-там и хора, които си вършат работата както трябва.

# 3
  • Мнения: 606
В момента съм по майчинство , но като бивш служител в подобна на изброените фирми ще ви пусна " вътрешна " информация. Така ...
Наемат се хора , които хал хабер си нямат за какво става въпрос . Времето , в което ги " вкарваме " в работата , поемаме абсолютно всичко ( в моя случай - склад , два онлайн магазина и поръчки от физически магазин + вноса - само моя милост ) . В момента , в който влезнат в час , решават , че парите им са малко , отговорностите много и т.н. Напълно се игнорира комуникацията с клиентите , които всъщност им изкарват заплатите , но това е друга тема . Относно дългия срок на доставка на поръчките - давам информация на клиента , разбираме се и започва сагата с управителите , относно вноса . Като кажеш " Ама клиента приключва ремонта след две седмици и очаква мебелите си . " и изведнъж изпадаш в зоната на здрача , "ама това не е поръчано в този внос , ама защо не предложиш друг цвят ?! ", "ама ние сме продали тази маса на друг клиент , който я взе на момента , кажи да изчака "...  Колкото и да се стараеш да си професионалист , в един момент те прецакват собствените ти управители и колеги , на които не им пука , защото търсят поредната фирма. Да се издигна малко в очите на слепите , получавала съм многократно похвали от клиенти , лично и чрез управителите , но една птичка пролет не прави.
Отделно, относно изработката пак мога да кажа , по наблюдение на фирмата на мъжът ми : - Няма майстори . Знам , че звучи смешно , но е така . Наемат се хора , които през живота си не са се докосвали до " машини " , но са с претенции за заплащане . Като съсипят нечия поръчка , просто си хващат торбичка .

# 4
  • Мнения: 2 952
Ама може ли с такива фирми да се занимавате... Още повече А1 Joy
Сагата при нас беше много дълга с тях, няма да обяснявам, но вече една година молбата за прекратяване на договора седи на хладилника. Ей така да ми става хубаво сутрин като го видя.

# 5
  • Мнения: 3 617
Само аз ли имам проблем с българските фирми?

Забелязали ли сте, че в последно време кипи от некомпетентност в милата ни държава. Всички казват - за тея пари толкова ще им работя.. не могат да свършат нищо и да измислят решение на даден проблем.
...
Аз ли бъркам някъде - искам да си платя.. и да не се занимавам.. ама явно няма на кого. Фирмите си правят каквото си искат..  и няма кой да ги контролира.  Дори няма на кого да се оплаче човек.. освен да пусне една тема в форумите.. и да им я изпрати.. да и помислят.
Имаш ли опит с чужди фирми? Ти всъщност даваш примери с няколко фирми, с които си имал негативен опит. Ти самият (или самата) работиш ли в българска фирма? Компетентен (компетентна) ли си?

# 6
  • соросоиден либераст
  • Мнения: 9 069
Моят опит е абсолютно същия. Силно негативен. У нас няма изградена култура. Липса на отношение, лоша, често агресивна комуникация с клиента, липса на софт скилс

# 7
  • Варна
  • Мнения: 26 588
Затова на мен ми е много полезна темата На пазар във Варна, където с други потребители си разменяме координати на изпитани фирми и майстори. Авторе, огледай се из форума, има май такива теми и за други градове. Съветите вътре са наистина ценни.

# 8
  • Мнения: 23
Звъннах им на А1 - казаха, че днес (един ден след като обещаха) било говорено с титуляра (а им казах да звъннат на мен), и им бил казал да се обадят след 13:00. Говорих с титуляра.. не са му звънели..  . Звънях пак.. щели до 24 часа да ми дадат обратна връзка и било ексалирано до Регионален мениджър. Ама ако нямало нова информация.. можело да не ми се обадят. Иначе..  някой нагоре защитаваше фирмите..  колко били добри и как всички сме смотани..

# 9
  • Мнения: 3 617
Моята бележка беше в смисъл, че и ти работиш в българска фирма и си компетентен, следователно не е въпросът в това, дали фирмата е българска или не, а в това дали са мърлячи или не.
Може би не съм се изразила ясно. Обратното твърдя - че не сме смотани, но има хора, на които не им пука за работата и аз не съм съгласна да бъда слагана в един кюп с тях.

Напременно направи писмено оплакване до всяка фирма, от която си недоволен и се увери, че е получено. Въпросът ти ще се реши по един или друг начин, но мърлявите служители ще си имат неприятности и така трябва.

# 10
  • Мнения: 23
Идеята ми на мен беше, че с фирмите в чужбина (като си поръчвам от Амазон, или от някъде другаде), много лесно се разбираме със съпорта, дори да има проблем - много бързо се отстранява и отношението те кара да поръчаш пак от там.

Иначе.. накарах им се на А1.. и след 20 мин ми се обади родителското тяло.. и каза - дойдоха техници, утре ще пробият дупките и ще прокарат кабела в блока. Интересно какво ще стане с оптиката.. при положение, че не е стигнала до блока още.. но явно можело

# 11
  • Sofia
  • Мнения: 2 327
Моя опит е същия с голяма част от фирмите - всички са учтиви докато подпишеш договор или платиш, след това забравят за срокове и customer service. Писала съм много в този форум за различни случаи...

# 12
  • Мнения: 23
Продължавам със ъпдейтите:  ходя аз по задачки днес и ми звъни телефонът: "Добър ден - от Булклима за климатика - долу сме".  Аз им викам - идеално- ама мен ме няма- вашите колеги казаха, че ще дойдете на 17-ти.  Ако ме бяхте предупредили, че ще идвате.. щях да си разместя ангажиментите.  Звънна човека на шефката - оказа се че по грешка са го пратили по-рано при мен. Жалко, че изпуснах. Но пък сега не си вдигат телефона от Булклима.. за да препотвърдим за 10-ти път датите и че няма да ме оставят на Коледа без климатик.

# 13
  • Мнения: X
Не си само ти.
Проблемът е с големите фирми с по амнасестотин служители и йерархия и традиции. Всичко се прехвърля между служители и последният затваря папката, въпреки че случаят е отворен, и забравя.
Служебно гриза това дърво с куриерите в момента.
Вариантът е избор на по-малка фирма, с по-малка йерархия и традиции. Там обаче изброените в темата проблеми са гарнирани с по-висока цена и мижаво портфолио/каталог. Да не говорим, че някои услуги нямат малокалибрена алтернатива.

# 14
  • Мнения: 23
Ей, днес е голям ден- А1 са прокарали оптиката до нашите.. и другата седмица ще пробиват да вкарат кабела в апартамента. Пък Виваком (на които писах официална жалба/молба на хартия през август) най- накрая си направиха проверката и ми писаха, че съм одобрен за изграждане на трасе - до 20 дни можели да го направят. Явно А1 ги изпревариха (отне им само месец и малко, а не 4-5 месеца). Дай Боже  другата седмица да прокарат и кабела и интернтът да потече в хола. Докато не напълня една кофа с интернет - няма да повярвам Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт