Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Само аз ли имам проблем с българските фирми?

  • 1 275
  • 25
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 2 253
За Ролпласт не искам да се сещам, никога повече и копче няма да си купя от тях. Дори не ми се пише какво не им харесвам, че се ядосвам каква съм патица дето изобщо се занимавах с тях.

Вчера във Виваком ни ядосаха. Искахме нови приемници за ТВ - старите са на доста години вече и правят проблеми. Можело, но да си ги платим щото не давали нови приемници на стари клиенти. Да сме писали жалби, да се обаждаме по-често да се оплакваме, можело и да дадат, но по принцип не можело. Скоро няма да сме им клиенти, вече тече предизвестието.
Като цяло от моя опит, някой иска ли ти предплащане, е по-рисковано отколкото ако има да взема. Чуя ли 100% аванс, значи не са моите хора. Ролпласт ме подведоха само защото склониха на капаро + остатък, и Порта Нова бяха коректни въпреки че консултантката ми обясняваше "Не правим компромис". Тогава й пожелах лек ден, ММ я доизслуша и той се занимава с тях, иначе аз не бих.

# 16
  • Мнения: 708
Вчера във Виваком ни ядосаха. Искахме нови приемници за ТВ - старите са на доста години вече и правят проблеми. Можело, но да си ги платим щото не давали нови приемници на стари клиенти.
Същата ситуация преди няколко дни в А1. Докараха ме до бяс. Как така ще плащаме оборудване, което при евентуална смяна на оператор ще трябва да им върнем??!! И крепостните селяни са имали повече права от крепостните клиенти на монополи в България през 21 век. Тъжно, много тъжно...

# 17
  • София
  • Мнения: 3 544
Еее, не е така, де. Ще им върнеш старото оборудване. Дават протокол и пито платено. Новото си е твое. Разбира се, че няма да им го дадеш.
А1 също като Виваком не подменят оборудване безплатно. Имахме една разправия да сменят дистанционното на приемника. Да сме си купели. Аз се запънах и успях да взема от една по-сговорчива служителка. Изчаках да им върнат и така.

# 18
  • Мнения: 23
Аз мтел ги смених с виваком, понеже ми замина дистанционното, вдигнах и тикет и след седмица ми отговориха, че проблемът ми е решен.. И си го реших след няколко седмици със смяна на оператора. Между другото-  не се натискайте за новите приемници.. не стават- забиват, циклят- голяма играчка е с тях. Аз обмислям връщане към А1.. че имат и 1000Мб оптика в блока, а не 100 като някои други отказващи да я ъпгрейднат

# 19
  • София
  • Мнения: 2 253
Аз мтел ги смених с виваком, понеже ми замина дистанционното, вдигнах и тикет и след седмица ми отговориха, че проблемът ми е решен.. И си го реших след няколко седмици със смяна на оператора. Между другото-  не се натискайте за новите приемници.. не стават- забиват, циклят- голяма играчка е с тях. Аз обмислям връщане към А1.. че имат и 1000Мб оптика в блока, а не 100 като някои други отказващи да я ъпгрейднат
Те и старите циклят и забиват, затова искахме други. От известно време като пусна предаване на запис, дори картината и говора са провлачени първите няколко минути.
Сега се чудим между  Нет1 и Гигафайбър, А1 не ги искам.

# 20
  • Мнения: 708
Еее, не е така, де. Ще им върнеш старото оборудване. Дават протокол и пито платено. Новото си е твое. Разбира се, че няма да им го дадеш.
А1 също като Виваком не подменят оборудване безплатно. Имахме една разправия да сменят дистанционното на приемника. Да сме си купели. Аз се запънах и успях да взема от една по-сговорчива служителка. Изчаках да им върнат и така.
И все пак смятам, че не е редно. Това е нещо специфично, което аз нямам никакво желание да закупувам и притежавам, ако няма да ми върши работа след това при евентуална смяна на оператор. Според мен печалбите на операторите са достатъчно големи, за да могат да си позволят да поддържат оборудването на клиентите си, без да им извиват ръцете. Същият случай е и моят, става дума за дистанционно. Сега ще трябва като Вас да ходя в други офиси, при други служители и да се моля. Ами унизително е някак...

# 21
  • София
  • Мнения: 3 544
Еее, не е така, де. Ще им върнеш старото оборудване. Дават протокол и пито платено. Новото си е твое. Разбира се, че няма да им го дадеш.
А1 също като Виваком не подменят оборудване безплатно. Имахме една разправия да сменят дистанционното на приемника. Да сме си купели. Аз се запънах и успях да взема от една по-сговорчива служителка. Изчаках да им върнат и така.
И все пак смятам, че не е редно. Това е нещо специфично, което аз нямам никакво желание да закупувам и притежавам, ако няма да ми върши работа след това при евентуална смяна на оператор. Според мен печалбите на операторите са достатъчно големи, за да могат да си позволят да поддържат оборудването на клиентите си, без да им извиват ръцете. Същият случай е и моят, става дума за дистанционно. Сега ще трябва като Вас да ходя в други офиси, при други служители и да се моля. Ами унизително е някак...
С това съм напълно съгласна. За мен е нормално при изтичане на договор и ново преподписване да има замяна на устройствата, ако не функционират добре.  При нас историята с дистанционното беше малко особена, защото служителите твърдяха, че е по-стар модел. Демек ще трябва да се сменя и приемника, което явно не им се правеше. Нямаше нови от този вид дистанционни. Трябваше да чакаме някой да върне. Иначе веднага погледнаха от наличните върнати има ли подходящо.

# 22
  • Мнения: 23
Не че се хваля, ама с риск от BAN за две мнения едно след друго - ето какво написах на Виваком преди малко:
Здравейте,

Загубихте състезанието!
А1 успяха само за 45 дни - само с 12 обаждания до *88, без ползване на връзки.

Прокараха оптика без да се оправдават много. Все още я нямат отразена на сайта, но пък 100 Мбит интернет текат по тръбата в хола.

Във вашия сайт все още не е променен адресът на блока - ако го напиша на китайски може и да ме разберете. На всичкото отгоре, техниците, които се обаждаха.. за да дойдат да мислят как да прокарат оптиката провериха другия вход и казаха, че и там няма оптика - така че картата ви е тотално грешна.  Може да се пробвате да я оправите. Ескалирайте го този случай на вашите мениджъри, да видят как се губят доволни клиенти. Скоро домашния телефон и АДСЛ-а ще отпаднат, заради невъзможността да вкарате оптика или да предложите смислено временно решение (и на мобилен интернет за дома на цената на оптика бяхме готови).  Знаете ли колко време се качва една презентация, за ученици, с ъплоад 0.03 Mbit, който предлагаше вашия АДСЛ? Сега учениците са спасени и ще продължат да научават нови неща.

Поздрави,
Ваш бъдещ бивш клиент

# 23
  • Мнения: 606
Не че се хваля, ама с риск от BAN за две мнения едно след друго - ето какво написах на Виваком преди малко:
Здравейте,

Загубихте състезанието!
А1 успяха само за 45 дни - само с 12 обаждания до *88, без ползване на връзки.

Прокараха оптика без да се оправдават много. Все още я нямат отразена на сайта, но пък 100 Мбит интернет текат по тръбата в хола.

Във вашия сайт все още не е променен адресът на блока - ако го напиша на китайски може и да ме разберете. На всичкото отгоре, техниците, които се обаждаха.. за да дойдат да мислят как да прокарат оптиката провериха другия вход и казаха, че и там няма оптика - така че картата ви е тотално грешна.  Може да се пробвате да я оправите. Ескалирайте го този случай на вашите мениджъри, да видят как се губят доволни клиенти. Скоро домашния телефон и АДСЛ-а ще отпаднат, заради невъзможността да вкарате оптика или да предложите смислено временно решение (и на мобилен интернет за дома на цената на оптика бяхме готови).  Знаете ли колко време се качва една презентация, за ученици, с ъплоад 0.03 Mbit, който предлагаше вашия АДСЛ? Сега учениците са спасени и ще продължат да научават нови неща.

Поздрави,
Ваш бъдещ бивш клиент

Да не ти убивам ентусиазмът , не им пука . Иначе ми харесва подхода ти

# 24
  • София
  • Мнения: 3 544
To не им пука, но все отнякъде трябва да се започне. Като завалят масово такива имейли, може и да им запука в един момент.

# 25
  • Мнения: 606
To не им пука, но все отнякъде трябва да се започне. Като завалят масово такива имейли, може и да им запука в един момент.

Съгласна съм , трябва да е масово .

Общи условия

Активация на акаунт