Лидл 146 - Декемврийска коледно-юбилярска

  • 141 385
  • 2 749
  •   1
Отговори
# 1 950
  • Мнения: 2 399
По кое време пускат влагоабсорбатори и въздухопречиатватели. Зимата беше, но да чакам ли, че мухъла ни е превзел?

# 1 951
  • Мнения: 31 747
Нашият влагоабсорбатор (уред на ток) е купуван на 1-ви август 2018 г.

# 1 952
  • Мадрид / София
  • Мнения: 7 063
Нямам дигитална бележка от вчера- сигурна съм, че чух звуков сигнал...Забелязах, защото нямах скреч карта... Confused
Понякога се бавят до 1ден е в реда на нормалното по лидълските норми. Така ми казаха лидлци.

# 1 953
  • Мнения: 5 383
milavital Отидете и си поискайте надвзетата сума. Могат и ще проверят и на Камерите, че сте взели само един брой.
П.П. На мен ми се случи друга врътка вчера в Кауфланд, но докато ММ стигне обратно до щанда, за да снима етикет и докаже цена на артикул служител вече беше сменил етикетите. Вече като купувам стоки в акция ще снимам етикетите.

# 1 954
  • Мнения: 5 548
И на мен няколко пъти ми се е случвало да даде сигнал на касата, а после нито бележка нито скреч карта, до ден днешен не съм получила тези бележки и скреч карти.

# 1 955
  • Мнения: 31 747
Неприятно е, защото напоследък сканира с телефона който няма мобилни данни (другият удобно се изключва малко преди каса вече няколко пъти Joy ) и няма как да проверя веднага след каса какво е маркирано...А нямах и никакви оферти или купони използвани и по хартиената касова бележка няма как да се ориентирам така.

# 1 956
  • Мнения: 75 308
Като не ползваш оферти и  купони, какво значение има минала ли е картата?
А когато се ползват, спокойно по хартиената се вижда отчетени ли са намаленията.

# 1 957
  • Мнения: 31 747
Има значение, че няма дигитална касова бележка...

# 1 958
  • Мнения: 41 678
Ако купуваш неща за игри, може дададеш едната бележка на куриера (при печалба), а другата (електронната) да се запази, за да се използва като гаранция за нещо.
Между другото, видяхте ли, че комплектите на Флормар са по 4,99 - според мен, много евтино (взех един на 17-ти, при новия пропускателен режим, кой знае кога ще отида пак).

# 1 959
  • Мнения: 75 308
Издребняване. Лично мнение.

# 1 960
  • Мнения: 12 902
Като са толкова електронно настроени, да си бяха направили автоматично да участват в игрите им електронните бележки от LIDL+. Имат си данни за връзка.. Който иска да си регистрира хартиените.
Големи улеснения няма що Simple Smile

# 1 961
  • Мнения: 19 897
След колко време отговарят на запитвания през приложението?

# 1 962
  • Мнения: 50 636
За мен също дигиталната бележка е най-големия плюс и държа на нея. Стотинките за кроасан не ме вълнуват толкова. Касиерите и клиентите посвикнах вече.

# 1 963
  • Мнения: 2 399
Нашият влагоабсорбатор (уред на ток) е купуван на 1-ви август 2018 г.
Благодаря, а помните ли ориентировъчна цена?

# 1 964
  • Мнения: 31 747
За мен не е изобщо издребняване липсата на дигитална бележка.
Скрит текст:
 Напротив, това за мен е най-големият плюс на приложението. Оферти и купони мога да ползвам, мога и да не ползвам. Последните седмици примерно не съм се възползвала почти от нищо намалено с приложението...Пазя си и хартиените бележки, но е хубаво да си имам и дигитални копия (на които мастилото им не изчезва и не се налага да ги ксерокопирам, скрийншотвам и прочие) и всичките да са на едно място. 
Стеличка, губи ми се точната цена, но нещо между 300 и 370 лева мисля, че беше. Simple Smile Много съм доволна.
Скрит текст:
При нас тапетите в едната стая подпухват ужасно през есенно-зимния сезон и частично през лятото (стая без климатик). Лятото пускам влагоабсорбатора на функция пречистване на въздух (вдига малко температурата в стаята на другите функции, а лятно време в стаята пече много). Есен-зима пускам за обезвлажняване или за сушене на дрехи.

Последна редакция: нд, 20 дек 2020, 16:30 от dolce miele

Общи условия

Активация на акаунт