🐑 ''Фермата'' - тема 15 - След големия финал на Фермата 6 / Между два сезона 🐑

  • 166 027
  • 2 919
  •   1
Отговори
# 1 950
  • Мнения: 4 051
“Хвани ме, ако можеш” Simple Smile

# 1 951
  • Мнения: 549
Ето копирано през бутона Цитирай, като съм цензурирала частично точката за стюарда плюс още една точка 7, като пиша къде е цензурата. Така или иначе има и скрийн шот, но е на части, затова копирам текста

Здравейте, мили дами!
Ние сме клуб на бивши и настоящи служители във военната и гражданската авиация. В национален ефир, както и на няколко популярни места в българското Интернет пространство (включително този форум), едно лице, твърдо бива представяно като „пилот“. Поради определени причини, хората, които действително практикуваме тази професия се надявахме този фарс да приключи заедно с края на едно популярно телевизионно предаване, но уви. Въпросният господин упорито присъства в медийното пространство и настойчиво се представя за пилот. Особено силно впечатление правят изявите в които дава съвети и разказва за „пилотската професия“.  

Както в повечето специфични сфери и в нашата „хората се знаят“, поради тази причина бяхме изключително учудени, че всички наши членове са пропуснали да срещнат „на терен“ такава изключителна личност и професионалист. Вярваме, че сме допуснали грешка и сме били невнимателни, заради което този авиационен ас не е получил необходимото уважение от авиационните среди. Желаем тази грешка да бъде поправена и господина да получи честта, която сме пропуснали да му отдадем, както и да го поканим официално в „нашите среди“. За целта сме подготвили няколко въпроса, на които се надяваме да получим отговор от господина или негови приближени и които ще публикуваме на определени места.

1. Моля, ако е възможно, да бъде представен някакъв документ, че господина е бил официално назначен като Капитан (Командир), Помощник-пилот (Първи офицер)  или поне Бордови механик (Втори офицер) в каквато и да било военна или цивилна авиационна организационна единица. Такава информация напълно липсва в официалните регистри и вярваме, че е допусната грешка и господина просто е бил пропуснат.
2. Вярно ли е, че за господина липсва какво и да било информация в Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация" (ГД ГВА)?
3. Вярно ли е, че господина е бил стюард и е освободен не поради епидемичната обстановка, а поради сериозни затруднения при изпълнение на задълженията?
4. Защо господина, винаги представя свои снимки в дрехи, които са характерни за обучаем или (цензура …….) стюард, вътрешно ведомствен жаргон)?
5. Вярно ли е, че по време на обучението, господина е демонстрирал сериозни пропуски в своята езикова грамотност?
6. Вярно ли е, че господинът не покрива минималния праг за психическа устойчивост при изпълнение на самостоятелна летателна дейност?
7. Възможно ли е господина да твърди, че очаква с нетърпение да се върне на работа, въпреки, че той добре знае, че това е административно невъзможно поради ред причини свързани с липса на професионални качества?

И ако ни позволите, мили дами, няколко въпроса и към Вашата аудитория:
(Тези въпроси не касаят господина, просто така питаме, между другото…)

1. Редно ли е в национален ефир да се представя откровено лъжлива информация?
2. Редно ли е национална телевизия да създава образ на една трудна и високо интелигентна професия, като сбор от фарс, мачовщина, метросексуалност, ниска култура, съмнителен морал, беден речник и показност?
3. Не е ли твърде опасно, подрастващите, които мечтаят за авиационното поприще, да бъдат „облъчвани“ от идеята, че трябва да седят пред огледалото, а не пред учебниците?
4. Не е ли твърде опасно, да се създава заблудата, че посредствен, нереализиран футболист (никакви официално документирани постижения), може за две години и 80 000 лв. да стане лицензиран пилот на пътнически самолет?
5. Драги мами, Вие бихте ли се качили в самолет управляван от такъв „пилот“?
6. Пилотската професия изисква изключителна подготовка и себеотдаване, както и почти пълна липса на лично време. Особено в началото. Не е ли странно толкова отдаден човек, да обикаля с месеци телевизионния ефир и да пропуска редица шансове за реализация?
7. (цензура)
8. Считате ли за морално в национален ефир всеки да бъде какъвто си желае и да „цапа“ с ниските си страсти и посредствена личност трудни и достойни призвания?
Ако ни позволите, малък съвет, мили мами: Имате ли дете, което желае да стане пилот и гледа заедно с Вас този тип предавания, обяснете му, че това не е истината.
Пилотската професия изисква сериозно образование, а не лак за коса. Изисква изключителна психофизическа подготовка, а не плътска показност с тяло тип „бонсай“. Изисква мъжкарско поведение, което се характеризира с честност, а не фалшива биография.

Бъдете усмихнати, мами!

Поздрави, клуб Криле!

# 1 952
  • Пловдив
  • Мнения: 5 234
Е, стига, хора, не може заради анонимно писане на някой, веднага да се обвиняват хората в ега ти манипулация та. Не съм му фен, но ей така да се говори за някой и веднага да се реши, че е истина. Доказателства има ли? Пешо в инстаграм има снимки на пилтотското място, невъзможно е да се е снимал за красота там, не е позволено. Че може и вероятно е помощник, е така. На къси полети, В Европа, не мисля, че има Повече от 2 пилота - капитан и 2 пилот. Не знам. Иначе, и на мен ми е интересно да прочета компромата.
Редактирам се, звучи сериозно и не е анонимно. Хъм.

# 1 953
  • Мнения: 3 415
Благодаря много,  че го качихте " Ти нормална ли си?!..
Звучи грамотно и убедително,  но пак може да е фалш. Ще е интересно да разберем дали е истина.
Започвам да мисля, че са имали подобни компроматчета за участниците, удобни за използване на финал. Както стана с Боби.

# 1 954
  • при късмета
  • Мнения: 25 448
Ако има някакъв публичен регистър на лицензираните пилоти щеше да е лесно. Открих обаче само лицензирани фирми за обучение

# 1 955
  • където ми е най-добре
  • Мнения: 339
От снимките на Пешко се вижда, че е втори пилот. По униформите от визитката - май е wizz air. А това, че е мъжка сервитьорка е пълна измишльотина за жаргон или каквото и да е. И аз бих докладвала поста. Отвратително е написаното от някой, който иска да се представи за "Клуб криле" - уважавано списание. Това са обвинения без доказателства.

# 1 956
  • Мнения: 6 419
Е, нали уж България Еър? Сега пък wizz...
Не,че ме интересува. Но има там нещо гнило...

# 1 957
  • Мнения: 15 960
На Bulgaria Air му е униформата.

# 1 958
  • Мнения: 210
За мен този компромат е пуснат от Иван и Андрей.

# 1 959
  • при късмета
  • Мнения: 25 448
В поста пише, че по снимките е с дрехи на обучаващ се или стюард. И на капитанската място да седне, все едно. Само че в темата няма никой, който да разбира и разясни дребните детайли в облеклото.
Може да го направи поне пусналия поста, ама и той зачезна

# 1 960
  • Варна/Амстердам
  • Мнения: 1 284
На снимките Петър е с еполети, на които има три черти. В морския и речния транспорт това означава, че човекът е с ранг втори капитан. Предполагам, че  за въздухоплаването нещата стоят по същия начин.
Не знам дали е възможно Петър да облича капитанското сако и риза с пагони само за снимка. Доста извратено! Grinning

# 1 961
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 877
И аз не вярвам чак да е излъгал Пешо, ама чак да се докладва ми идва в повече. Обвинения били.. Абе много сериозно ги приемате вие тия клюкини.😳🤣

# 1 962
  • Мнения: 15 960
Според мен си е с униформа на пилот. Най-вероятно наистина е изкарал курс за пилоти, започнал е в Bulgaria Air, но не се е задържал там незнайно защо.

# 1 963
  • Мнения: 4 051
За Боби инфото го пуснаха срещу финала и той наистина имаше шансове дотогава. А Петър нито на финал стигна, нито в момента е някакъв кой знае колко популярен, че чак сега със закъснение някой да се е засегнал на професионална чест. Че и за бг мамите да се е загрижил да са информирани.

# 1 964
  • където ми е най-добре
  • Мнения: 339
На Bulgaria Air му е униформата.
Може може. По розовите ризки предполагах wizz air.
За облеклото - лентичките /еполетите/ са му 3. Това значи, че е first officer.

Общи условия

Активация на акаунт