Пазаруване от Aliexpress.com 60

  • 33 988
  • 736
  •   1
Отговори
# 165
  • BG-DE
  • Мнения: 5 872
Rozibozi, първо проверете, напр. в Parcels, дали не ви е дал грешен номер , може получената пратка изобщо да не е била за Вас, а и защо ще отваряте диспут след като продавачът иска да Ви върне парите🤔

# 166
  • Мнения: 61
Някой знае ли защо двете числа са различни?

# 167
  • BG-DE
  • Мнения: 5 872
Сигурно е имало някаква отстъпка и 1.30 е сумата, която сте платили.

# 168
  • Варна
  • Мнения: 124
Здравейте имам една пратка която е канселирана    
UG952736594BE.Писах на продавач какво става и той ми отговори това:



Дали наистина ще дойде или се опитва да ме изпързаля.

# 169
  • София
  • Мнения: 624
Rozibozi, първо проверете, напр. в Parcels, дали не ви е дал грешен номер , може получената пратка изобщо да не е била за Вас, а и защо ще отваряте диспут след като продавачът иска да Ви върне парите🤔
Искам да отворя диспут защото при проследяване ми излиза, че съм я получила.

# 170
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
Rozibozi, първо проверете, напр. в Parcels, дали не ви е дал грешен номер , може получената пратка изобщо да не е била за Вас, а и защо ще отваряте диспут след като продавачът иска да Ви върне парите🤔
това съобщение си е признание че е метнал и да го ползва като доказателство, а за да върне парите трябва да е след диспут, тя отваря и той се съглася с искането

Последна редакция: сб, 16 яну 2021, 20:52 от musicdoubl3

# 171
  • here and now
  • Мнения: 5 441
Здравейте имам една пратка която е канселирана    
UG952736594BE.Писах на продавач какво става и той ми отговори това:

Скрит текст:

Дали наистина ще дойде или се опитва да ме изпързаля.
Не разбрах, как така е канселирана? В профила ви в сайта какъв ѝ е статуса?
Ако не е пристигнала, отваряте диспут и си  искате парите. Той продавача може да пише каквото си иска.
Аз лично, изобщо не им се връзвам на писаниците. Отварям диспут и ако вземе, че дойде и ако все още мога да ползвам нещото, пускам пак поръчка и потвърждавам, че е получена (пиша му да не я праща, а само да я отбележи като изпратена)- случвало ми се е изключително рядко. В повечето случаи идват само празните приказки на продавачите.

# 172
  • Варна
  • Мнения: 124
Здравейте имам една пратка която е канселирана    
UG952736594BE.Писах на продавач какво става и той ми отговори това:

Скрит текст:

Дали наистина ще дойде или се опитва да ме изпързаля.
Не разбрах, как така е канселирана? В профила ви в сайта какъв ѝ е статуса?
Ако не е пристигнала, отваряте диспут и си  искате парите. Той продавача може да пише каквото си иска.
Аз лично, изобщо не им се връзвам на писаниците. Отварям диспут и ако вземе, че дойде и ако все още мога да ползвам нещото, пускам пак поръчка и потвърждавам, че е получена (пиша му да не я праща, а само да я отбележи като изпратена)- случвало ми се е изключително рядко. В повечето случаи идват само празните приказки на продавачите.

Във сайта и в приложението на Али Експрес пише Shipment cancelled. Проследяващия номер е UG952736594BE може и ти да се увериш.

# 173
  • BG-DE
  • Мнения: 5 872
Ако системата ти позволи отваряй диспут.

# 174
  • Мнения: 3 133
Здравейте имам една пратка която е канселирана    
UG952736594BE.Писах на продавач какво става и той ми отговори това:

Скрит текст:

Дали наистина ще дойде или се опитва да ме изпързаля.
Не разбрах, как така е канселирана? В профила ви в сайта какъв ѝ е статуса?
Ако не е пристигнала, отваряте диспут и си  искате парите. Той продавача може да пише каквото си иска.
Аз лично, изобщо не им се връзвам на писаниците. Отварям диспут и ако вземе, че дойде и ако все още мога да ползвам нещото, пускам пак поръчка и потвърждавам, че е получена (пиша му да не я праща, а само да я отбележи като изпратена)- случвало ми се е изключително рядко. В повечето случаи идват само празните приказки на продавачите.

И аз имах такъв случай. Продавачът се кълнеше, че е изпратил пратката, после, че е напът, след това била на митница, бля- бля. А дните си вървяха. Повдигнах диспут и Алито веднага ми върна парите. До ден- днешен пратката не е пристигнала. Няма и как да дойде, като е канселирана.

# 175
  • София
  • Мнения: 624
За съжаление на мен системата не ми дава възможност да отворя диспут. При всичките ми опити ми изписва, че след като изтече срока за доставка мога. Пуф, много лъжливи станаха тия китайци. Номера ми за проследяване също е много необичаен, трийсет цифри на DHL, но на техния сайт не може да се проследи, дава, че не съществува.

# 176
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
през бота можеш винаги, мисля че се избираше диспут (първото) и ти отваряше стоките, да си избереш коя е

# 177
  • София
  • Мнения: 1 388
Здравейте, искам да се посъветвам с вас и да ми дадете насоки как да действам. На 11.01. направих поръчка на прахосмукачка. Даде ми шипинг 9 дни, все още не е шипната, а остават два дни. Писах му веднъж дали има проблем с поръчката,ако да какъв. Отговори,че няма проблеми на 21-ви щяла да е при мен да проявя търпение. Вчера писах пак,че срокът изтича и запопвам да се притеснявам,стои непрочетено. Да канселирам ли поръчката? Какво се случваше с парите при изтекъл срок на шипинг и неизпратена стока? Поръчвам много от там,но евтини неща, за първи път реших да рискувам с голяма сума и сега малко ми е притеснено какво ще се случи с тях.

# 178
  • Мнения: 3 133
Като изтекат дните за товарене сумата ти се връща автоматично. Ако канселираш, мисля че продавачът също трябва да се съгласи и става по- сложно.
Ако се притесняваш, че ти остават малко дни, а искаш тази прахосмукачка, можеш да удължиш срока за товарене.

# 179
  • Варна
  • Мнения: 38 314
На мен успешно ми дойдоха последните две пратки. Едната ноември, а другата декември поръчана.

Общи условия

Активация на акаунт