Пазаруване от Aliexpress.com 60

  • 33 987
  • 736
  •   1
Отговори
# 150
  • here and now
  • Мнения: 5 441
Не се сещам да съм имала бутон да приема сумата. Като одобриха диспута, след 2-3 дена парите бяха по сметката ми.
И при мен така стана. Просто изчакайте малко. Алиекспрес нищо не ви предлага за да приемате. Предлага ви продавача и вие, както виждам отказвате(така и трябва 5 долара, смешник). В крайна сметка, когато сайта вземе решение ще ви уведоми.
Да споделя за пратката със съмнение за митница, се оказа точно там. За нещо, което струва 40 лева ще трябва да платя още около 25, но здраве да е.
Пратката, за която писах, че е от Полша, но реално е изпратена от Китай този път дойде със Спиди.
Поръчката ми от немски склад обаче  е застинала в Унгария от една седмица и не мърда. Продавача, автоматично ми удължи времето за доставка с 40 дни и това изобщо не ми хареса. Давам му 5 дни срок още и отварям диспут.
Още ме е яд, че се вързах на "европейски склад". Мисля пак да си взема 2-3 години почивка от сайта.

# 151
  • Мнения: 1 802
Не се сещам да съм имала бутон да приема сумата. Като одобриха диспута, след 2-3 дена парите бяха по сметката ми.
И при мен така стана. Просто изчакайте малко. Алиекспрес нищо не ви предлага за да приемате. Предлага ви продавача и вие, както виждам отказвате(така и трябва 5 долара, смешник). В крайна сметка, когато сайта вземе решение ще ви уведоми.
Моето притеснение идва от това, че диспута е удобрен преди 8-10 дена от Aliexpress judgement като Valid и решение Full refund :

Друг път почти веднага след решението на Aliexpress под бутонa Dispute in progress имам и Refund information, а при тази поръчка нямам.
А според вас какво ли е станало? Дсли продавача ме е излъгал или е загубенс пратката? Превозвач е DHL, има ли смисъл да си търся пратката чрез тях?

# 152
  • Бургас
  • Мнения: 658
Получих 5-6 пакета последните 2 седмици, поръчани в началото на Декември! Никой от тях не мина митница, а имах притеснения поне за 2 /обемни са и с цена на границата за ДДС/.
Та явно е на собствена преценка от разпределящия, кое къде да отиде!

# 153
  • Мнения: 41 696
И аз вече чакам 6 Simple Smile Като (ако) дойдат, ще поръчвам пак.

# 154
  • here and now
  • Мнения: 5 441
medissa, не се чете цялото съобщение, но предполагам, че продавача оспорва и затова се бавят нещата. Не мисля, че има за какво да се притесняваш, нали не е доставено на твоя адрес?

# 155
  • Мнения: 1 802
Ами пише, че ми удобряват диспута и решението е full refund.
Сега проверих продавача и ми пише, че 'this store is closed at the moment.' Доооста съмнително.. Как ще ми върне парите тогава?

# 156
  • Мнения: 3 133
Каква ще я бъде от юли месец, когато всичко стоки от трети страни ще подлежат на ДДС, независимо от цената? Абсурд е да ги задържат на митницата.

# 157
  • BG-DE
  • Мнения: 5 872
Ами пише, че ми удобряват диспута и решението е full refund.
Сега проверих продавача и ми пише, че 'this store is closed at the moment.' Доооста съмнително.. Как ще ми върне парите тогава?
Парите отиват в продавача едва когато клиента потвърди получаването на стоката и мине времето за диспут дотогава са в Алиекспрес т.е. те ще ви върнат парите, а не продавача.

# 158
  • here and now
  • Мнения: 5 441
Каква ще я бъде от юли месец, когато всичко стоки от трети страни ще подлежат на ДДС, независимо от цената? Абсурд е да ги задържат на митницата.
Таксите ще се начисляват предварително и ще се внасят от сайтовете, както е с американския амазон и в момента се прави вече с английските сайтове. Тъкмо до юли ще са се понаучили наште пощи и куриери.

# 159
  • Мнения: X
Пратката ми вече 10 дни е в Лиеж.
Почвам да се притеснявам, струва ми се доста. Вие какво мислите ?

# 160
  • Пеликания
  • Мнения: 2 732
В момента е нормално заради ситуацията. Има забавяне на поръчките.

# 161
  • Мнения: 22
Моята пратка пък бе обработена доста бързо. Поръчах на 28.12, пристигна в Лиеж на 5.01 и днес пристигна писмо от ... митницата (fuuuuuuu...). Общо взето пратката (за ~$60) пристигна за има няма 20 дни.

# 162
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
някой поръчвал ли е като е маркирал примерно германия, а е давал в шипинг адреса до българия

# 163
  • София
  • Мнения: 624
Имам нужда от помощ. Поръчах робот за почистване на прозорци от белгийски склад. Продавача се свърза с мен и ме уведоми, че станало объркване и нямал налични в склада и предложи да ми изпрати от Китай. Отказах му и настоях за връщане на сумата или изпращание от склад в Европа, но видях, че предния ден доставката е изпратена от Белгия. След 7 дни продавача ми писа дали искам да ми възстанови сумата. Веднага му отговорих, че желая да ми бъде възстановена сумата. Снощи пак ми писа, да му изпратя имейл адрес. Днес сутринта виждам, че пратката ми вече е със статут получена. Опитах се да отворя диспут през целия този период, но не ми дава такава опция. Излиза ми надпис, че не мога на този етап да отворя диспут, а чак след 10 дни. Сега незнам какаво да какво да направя. поръчката е за 160 лв и не ми се иска да ги изгубя. Поръчвала съм и друг път от европейски складове, но не съм имала проблем. Какво мога да направя?

# 164
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
доло в дясно има бот, през него отваряш диспут и след това го редактираш и добавяш доказателство, снимките, че неможе от искания от тебе склад

Общи условия

Активация на акаунт