Пазаруване от Aliexpress.com 60

  • 33 985
  • 736
  •   1
Отговори
# 135
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
при мен пък всичко върви точно, чакам над 25 неща, забелязвам забавяне само на малките през белгия, пак почнаха да идват към 60-ти ден
дори се радвам че таз през посредника в германия се движи точно по пътя на предната

Последна редакция: пн, 11 яну 2021, 22:26 от musicdoubl3

# 136
  • here and now
  • Мнения: 5 440
Като споменахте митница..

06.01.2021 13:08   BULGARIA   SOFIA LC/AO   Receive item at office of exchange (Inb)      
06.01.2021 13:57   BULGARIA   SOFIA LC/AO   Insert item into domestic bag      
07.01.2021 09:28   BULGARIA   PLOVDIV 5 - MITNITZA   Send item to customs (Inb)      
08.01.2021 19:18   NETHERLANDS   DEN HAAG B POSTNL IMEC   Insert item into bag (Otb) and Send item abroad      
11.01.2021 06:15   NETHERLANDS   DEN HAAG B POSTNL IMEC   Send item abroad (EDI-received)

Този статус означава, че е на митница или че е тръгнала по обратния път?
Известие, смс или каквото и да е не съм получавала...

# 137
  • пловдив
  • Мнения: 1 127
Аз тъкмо се бях решила да пускам поръчка,но като чета последните постове ,взех да се замислям.

# 138
  • here and now
  • Мнения: 5 440
Ами всъщност получих благополучно няколко протектора, силиконови кейсове за телефона, една голяма гъба за миене на колата, звънец с 2 станции (едната не работи и продавача ми прати друга, но още не е пристигнала), силиконови закачалки с метални кукички, които залепват много здраво, силиконови рингове за инстант пота, които изглеждат добре и пасват, няколко дебели цветни клина, лед лента, която работи...

Обаче фотопринтера, който поръчах за подарък за Коледа за детето не дойде. Пуснах го уж от Полша с кутия хартия за снимки, но нъц. След това го поръчах от Германия, а хартията от Полша, но... Другите щуротии от Китай си пристигнаха, а нещата от европейски складове никакви ги няма.

Та за дреболии и дрънкулки е ок, пак бих поръчала, но за нещо по-съществено и по-скъпо, абсурд. Даваш едни пари и чакаш, чакаш.... и накрая ти ги връщат.., но специално в моята банка има такса при плащане, както и такава при връщане.

# 139
  • Мнения: 41 693
Не знам защо рискувате да си поръчвате скъпи неща. Сайтът е идеален за по-малки покупки, но при скъпите наистина не си струва риска да се изгубят.

# 140
  • Варна
  • Мнения: 38 314
С изключение на телефона ми всичко останало, което поръчвам е за суми, които мога да прежаля. Но досега всичко ми е пристигало. Два пъти нямаше наличност след поръчката ми и ми върнаха парите бързо без разправии.

# 141
  • пловдив
  • Мнения: 1 127
Аз съм решила кейсове за телефон за не повече от 15 долара да поръчам.
Ще рискувам ,защото на нашия пазар не мога да открия такива.

# 142
  • Мнения: 1 098
Здравейте! Знаете ли дали има някаква промяна при митническото облагане? Втора поръчка независимо за каква стойност се задържа на митницата. Преди имаше мито само за над 80 долара.

# 143
  • Мнения: 41 693
Над 15 долара се облага, доколкото знам. От край време си е така, щеше да е добре, ако беше 80 ...

# 144
  • Мнения: 1 098
Ами преди съм правила поръчки и над 15 долара и не са ми били облагани. За това попитах дали няма някаква промяна

# 145
  • Мнения: 361
Здравейте,

В началото на декември направих първата си поръчка и все още я чакам. За съжаление, чак снощи се сетих да проверя за информация тук и още в описанието на темата видях нещо, което ме хвърли в размисъл. Та питанката ми е следната - по съвет видян в youtube записах адрес на пощенски клон (а не личен). Сега се чудя какво да направя и има ли изобщо проблем. Моля ви за съвет!

Благодаря предварително!

# 146
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
мито е над 300 лв, ДДС над 30 лева

# 147
  • Мнения: 22
Здравейте,

В началото на декември направих първата си поръчка и все още я чакам. За съжаление, чак снощи се сетих да проверя за информация тук и още в описанието на темата видях нещо, което ме хвърли в размисъл. Та питанката ми е следната - по съвет видян в youtube записах адрес на пощенски клон (а не личен). Сега се чудя какво да направя и има ли изобщо проблем. Моля ви за съвет!

Благодаря предварително!

Върни 1 страница назад и ще видиш.

fllower82: "Какъв адрес за доставка да запиша - личен или до БГ Пощи?"

Иван Бобев: "Дава се личния адрес и пощенския код на съответната пощенска станция в квартала в който живееш."

Аз също поръчах за пръв път в края на дек. и писах личния си адрес.

# 148
  • Мнения: 1 802
Здравейте, много моля за помощ.
Поръчах часовник, който според тракинг номера е получен от друг човек. Усъмних се в продавача и отворих диспут. Алиекспрес удобриха диспута, но нямам бутон да приема да ми върнат парите. Пише, че срока на диспута е 11.01.2020 и си мислех, че след като изтече ще получа Refund status, но нямам нищо. Прилича ми все едно на някакъв бъг, а парите не са малко. Моля ви, помагайте какво да правя?


# 149
  • Варна
  • Мнения: 38 314
Не се сещам да съм имала бутон да приема сумата. Като одобриха диспута, след 2-3 дена парите бяха по сметката ми.

Общи условия

Активация на акаунт