Пазаруване от Aliexpress.com 60

  • 33 863
  • 736
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 1 116
Моля за вашето мнение относно тази поръчка.
Касае се за поръчка на консумативи за прахосмукачка робот.
Направена е на 20.12.20
Доставка от склад в Чехия. От вчера на имейл имам писмо от Алиекспрес с това съобщение
bad news for order  8123269646065093 the confirmation time has ended
Като вляза в поръчката пише Dispute in progress
Но влизайки в сайта на търговеца виждам това съобщение, което ме кара да мисля дали проблемът не е у мен, защото дори не съм видяла това тогава, дори и сега се замислям къде трябваше да го въведа този имейл адрес.

Important Note:

If you choose to ship in Czech warehouse, please be sure to leave your email address, otherwise it cannot be shipped.Thanks for your understanding!
https://www.aliexpress.com/item/1005001316721392.html?spm=a2g0s. … .0.3da24c4dVA6nAh

Моля за съвет както и какво следва оттук нататък, защото това е едва втората ми поръчка от АЕ и се боя да не повторя такава грешка отново.
Благодаря Ви!

# 121
  • пловдив
  • Мнения: 1 127
Здравейте ,искам да поръчам калъф за телефон,но в търсачката не мога да филтрирам по модел .
Правилно ли се ориентирам или няма такава опция?
Като напиша модела ми намира резултати ,но те не са на търсения от мен модел.
Благодаря предварително!

# 122
  • Мнения: 41 690
Мисля, че в повечето случаи моделите са изброени при самия продукт. При моя калъф (този, който поръчах и още не е дошъл) бяха изброени поне 10 модела и трябваше да избера един, преди да завърша поръчката.

# 123
  • Мнения: X
Вече за 4 поръчки получих съобщение, че са в страната (но сигурно и те са в Лиеж). Ще стискам палци до една-две седмици да дойдат Simple Smile

Според тракинг сайта и моята пратка е в Лиеж. Това значи, че скоро ще дойде ли ? Тъй като от 3 дни вече е там и не е мръднала.
От приложението ме информираха , че пратката ми е пристигнала в "Destination country", което всъщност не е вярно.

# 124
  • Мнения: 41 690
Всеки път е така. Обикновено след като получа такъв имейл, до една седмица са при мен. Но сега може да има някакво усложнение заради вируса, ще видим.

# 125
  • Мнения: X
Еее, хайде дано!
Поръчала съм си смарт часовник на Шаоми и нямам търпение да дойде! Хихи!

# 126
  • Мнения: 70
Здравейте,
в следната ситуация съм.Пратката според съобщение е в страната от 23.12.2020,като е пусната на 23.11.2020.Протекцията би трябвало да е 60 дни,но поръчката е финиширана автоматично от продавача и сега не мога да повдигна диспут,че не е получена.Има ли нещо,което мога да направя или ще пия студена вода за 10 долара?

# 127
  • пловдив
  • Мнения: 1 127
Здравейте ,ще правя поръчка за пръв път.
Какъв адрес за доставка да запиша-личен или до Бг Пощи?
Извинявам се ,но не намерих това инфо.

# 128
  • Варна
  • Мнения: 124
Протекцията е 75 дни.Дава се личния адрес и пощенския код на съответната пощенска станция в квартала в който живееш.

# 129
  • Бургас
  • Мнения: 1 928
Здравейте,
в следната ситуация съм.Пратката според съобщение е в страната от 23.12.2020,като е пусната на 23.11.2020.Протекцията би трябвало да е 60 дни,но поръчката е финиширана автоматично от продавача и сега не мога да повдигна диспут,че не е получена.Има ли нещо,което мога да направя или ще пия студена вода за 10 долара?
при тези с обратна разписка, сайта ги финализира седмица след статус получени, ако не ги потвърдиш

до 15 дни след потвърждението може да се отвори диспут

# 130
  • Мнения: 70
Благодаря за бързия отговор.Явно съм изостанала с новостите в сайта,не съм и разбрала за тази обратна разписка.Така съм изтървала и времето за диспута,защото знам че има време от протекцията.

# 131
  • Мнения: 2 198
Един бърз въпрос имам. Искам да направя няколко поръчки от Китай, тъй като от европейски склад са свършили наличностите, ще ги пусна до Испания. Ще ги направя през ден-два за да пътуват отделно. Стойността на всяка е около 16-18 долара, няма да има проблем предполагам? Четох, че мин. праг е 22 евро, а под тази сума са освободени от такси.

# 132
  • here and now
  • Мнения: 5 439
Случвало ли ви се е при поръчка от европейски склад в Полша, реално стоката да я изпращат от Китай до Полша и след това по Спиди в България? На мен вече втора поръчка ми е така. Първата застина някъде с китайския посредник и така и не дойде, а по втората имам някакво движение, но все още не е предадена  на Спиди. Чудя се дали да очаквам митница. Ако знаех, че ще стане така, щях да си я поръчам директно от Китай и да си платя ДДС-то и другите такси. Уж бързах и я пуснах от уж европейски склад, а се оказва, че съм се минала, много дреболии дойдоха, а това още го няма.

За друга поръчка от склад в Германия пък продавача ми писа, че по погрешка са ми изпратили 2 артикула и да я откажа. То хубаво, ако са два пакета, ще откажа единия, но ако са двете неща в един пакет какво да правя?
Много съм разочарована от Алито. От доста време не бях поръчвала от там и как се реших пак не знам.

# 133
  • BG-DE
  • Мнения: 5 872
Да, нещо напоследък много през просото го дават, за един месец две поръчки ми се загубиха 😖 и аз мисля да поспра да поръчвам от тях.

# 134
  • Далечният изток
  • Мнения: 19 530
И аз съм разочарована. Това май ми бяха последните поръчки. Айде едната е на митница, Алито нямат вина. Втора поръчка при проследяване ми я дава 1 месец вече, че е в Русия и не мърда от там..... Днес получих имейл, че бил последният срок за доставка....

Общи условия

Активация на акаунт