Пазаруване от Aliexpress.com 60

  • 34 126
  • 736
  •   1
Отговори
# 360
  • Мнения: 1 802
Здравейте, имам сериозна нужда от помощ. Ситуацията е следната:
На 12.12.20г. съм поръчала ето този часовник. (не питайте защо от този продавач - голяма грешка!).
На 22.12.20г. при проверка на проследяващия номер видях, че е отблязано, че пратката е получена от лице Х, в гр. София. /Адреса за доставка е в провинцията/. Съответно и веднага писах на продавача, отворих и диспут на 29.12.2020 г. Продавача не отговаряше на съобщенията ми и спечелих диспута по преценка на Алиекспрес, което се случи около 15.01.2021 г.
Досега винаги като съм имала такова намесване от AliExpress Judgement Team, винаги до 2-3 дни ми е приключвал диспута или съм имала бутон с, който да приема връщането на парите. Сега нямам такова нещо! Двадесетте работни дни за възстановяване на парите отдавна са минали. От 15.01.2021г. до днес диспута си стои отворен "Dispute in progress" и съответно нямам "Refund information" бутон и възможност да ми върнат парите.
Писах в чата на сайта относно този проблем. От там ми се отговаря всеки път едно и също , без никакъв резултат:
"Dispute Status: AliExpress Steps in
AliExpress dispute team has stepped in and is checking the case now.
Eva has sent a speed-up reminder to the dispute team. Usually, it takes 2 working days to process. Your patience is appreciated.
For more dispute details, please click here to check it."
Посъветвайте ме, моля Ви, какво да предприема? Имам чувството, че се е получил някакъв бъг с този диспут и вече започвам да губя надежда, че ще си видя парите отново.

Скрит текст:



# 361
  • BG-DE
  • Мнения: 5 886
Много неприятна ситуация, за съжаление, не мога да помогна но напоследък, като че ли Алиекспрес не са много коректни. В края на миналата година имам 2 спечелени диспута, Слава Богу за малки суми, и до ден днешен не са ми върнали парите и явно няма и да ги видя 😖

# 362
  • Мнения: 1 802
Много неприятна ситуация, за съжаление, не мога да помогна но напоследък, като че ли Алиекспрес не са много коректни. В края на миналата година имам 2 спечелени диспута, Слава Богу за малки суми, и до ден днешен не са ми върнали парите и явно няма и да ги видя 😖
Звучи ми точно като моята ситуация. Най-неприятното е, че не знам как да се свържа с някой от този Aliexpress Judgement Team, на онлайн чата мога само с робота да си пиша, ама то там е ужас.

# 363
  • BG-DE
  • Мнения: 5 886
Нямам представа и аз си писах с роботчето, абсолютно безрезултатно беше и при мен.

# 364
  • Мнения: 75 423
По имейл? Там дали отговаря човек шли и те са автоматизирани?

# 365
  • Люлин
  • Мнения: 378
По имейл? Там дали отговаря човек шли и те са автоматизирани?
Да, разговаряш с човек от екипа на алиекспрес. Има специалисти, говорещи различни други езици, освен руски и английски. При мен ставаше въпрос за забравено връщане на пари от неполучена поръчка. Върнаха ми парите след като обясних за коя поръчка става въпрос. Това беше преди около 2 години и нямам много спомени. Ако намеря нещо по въпроса, ще пиша тук.
А иначе робота,  ами робот си е, задава шаблонни въпроси и не обръща внимание какво си писал.

# 366
  • пловдив
  • Мнения: 1 127
Аз пък тази седмица си получих пратките с калъфи за телефон.
Едната дойде направо в пощенската кутия,останалите днес взех от пощата.За първа поръчка съм доволна ,най-вече детето е щастливо.Поръчката е от 12.01.21 г.

# 367
  • София
  • Мнения: 20 720
Посъветвайте ме, моля Ви, какво да предприема? Имам чувството, че се е получил някакъв бъг с този диспут и вече започвам да губя надежда, че ще си видя парите отново.
Опитай да намериш директен чат с жив човек. Или отговаряй на всеки въпрос на робота с НЕ и накрая може би ще те прехвърлят към човек.

# 368
  • Мнения: 1 712
Здравейте,

За първи път поръчах от алиекспрес. Поръчката е от 21.01.21
Днес реших да проверя как се движи и виждам това:
2021.02.22 11:45 (GMT-7): Повторен опит за доставка
2021.02.19 10:26 (GMT-7): Пратка в местния дистрибуторски център
2021.02.12 15:43 (GMT-7): Пристигна в страната на местоназначението
2021.02.12 11:04 (GMT-7): Прието от Last Mile Carrier
2021.02.11 17:00 (GMT-7): Заминала държава на произход
2021.02.05 05:07 (GMT-7): Пратката е приета от авиокомпания
2021.02.04 20:23 (GMT-7): Пратката наляво от страната на произход склад
2021.02.03 16:20 (GMT-7): Пратката в склада на страната на произход
2021.02.03 16:17 (GMT-7): Пратката изпратена

Пише повторен опит за доставка, но с мен никой не се е свързвал.

Какво трябва да направя в случая?

# 369
  • Мнения: 708
В зависимост от номера на проследяване е или в пощенския клон или в офиса на куриер.

# 370
  • Мнения: 1 712
В зависимост от номера на проследяване е или в пощенския клон или в офиса на куриер.

Това е номера: LT502424859NL

Как да разбера кой е куриера? В пощенския клон с какъв документ да се явя да си търся пратката, при положение, че от пощата не са оставили известие?

# 371
  • София
  • Мнения: 20 720
Опит за доставка - обикновено пощите си пишат това, без изобщо да са те потърсили, някакво отбиване на номера е.
едва ли е с куриер, особено ако е пратката е евтина. С този номер отиваш в местната поща.

# 372
  • Мнения: 708
Това е Aliexpress Standart Shipping през Нидерландия, в пощата е, отиди в най-близкия клон.

# 373
  • Мнения: 3 922
В Централна поща ти е пратката в Пловдив: https://www.bgpost.bg/IPSWebTracking/IPSWeb_item_events.asp?item … amp;Submit=Submit.
Аз днес си взех три пратки от нашата поща, като нито са ми оставяли известие, нито са ми се обаждали. Просто следя проследяването и горе-долу знам кога да ходя да си ги търся.

# 374
  • Мнения: 1 712
В Централна поща ти е пратката в Пловдив: https://www.bgpost.bg/IPSWebTracking/IPSWeb_item_events.asp?item … amp;Submit=Submit.
Аз днес си взех три пратки от нашата поща, като нито са ми оставяли известие, нито са ми се обаждали. Просто следя проследяването и горе-долу знам кога да ходя да си ги търся.

Да, взех си я вече. За следващите ще зная направо аз да си ги търся, а не да чакам известие.

Общи условия

Активация на акаунт