Пазаруване от Aliexpress.com 60

  • 30 496
  • 736
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 1 028
Здравейте, някой попадал ли е на такова уредче из Алиекспрес?
https://dermis.bg/4-v-1-chetka-za-rastez-na-kosa-s-elektrostimul … nna-terapiia.html

# 661
  • Мнения: 1 718
Значи, че трябва да им върнете робота за Ваша сметка. Точно в същата ситуация съм в момента. Днес ги чакам да се включат, защото и продавачът спря да ми отговаря.
за тези роботи, що не опитвате с 50% възстановяване и да ги ремонтирате тук, въпреки че едва ли ще може да се оправят

Не ме отчайвайте така. Моят е с неработеща станция и предложих да ми пратят нова. Освен това видях, че връщането, ако се наложи, е за сметка на продавача, специално при моята сделка. Ще видим днес какво ще излезе.

# 662
  • Мнения: 46
Здравейте! Следя си пратката, която нямаше движение 2 седмици поне и днес излезе това съобщение

Accepted by local carrier for return.Mailno:775510264027697

https://parcelsapp.com/en/tracking/LT662570984NL

Знаете ли какво значи? Тя изобщо не е тръгнала от Китай май

# 663
  • Мнения: 45
Здравейте! Поръчах си от склад на АЕ във Франция. Пратката ще се достави с "Seller's Shipping Method - FR". Моля, ако някой знае, да сподели в България кой я доставя. Български пощи или някой куриер? Благодаря!

# 664
  • Мнения: 611
Не може да се каже със сигурност, но по-вероятно е куриер. При този вид доставка е различно, но идват бързо от Европа.

# 665
  • Мнения: 1 718
Моят робот дойде от Белгия с DHL и после със Спийди.

# 666
  • Пеликания
  • Мнения: 2 498
Със спиди идват нещат.

# 667
  • Мнения: 46
Здравейте! Следя си пратката, която нямаше движение 2 седмици поне и днес излезе това съобщение

Accepted by local carrier for return.Mailno:775510264027697

https://parcelsapp.com/en/tracking/LT662570984NL

Знаете ли какво значи? Тя изобщо не е тръгнала от Китай май

Сега продавачът ми отговори да си искам refund. Как става това? Трябва ли да изчакам да мине срокът за доставка(имаше някакви 3 месеца)? За първи път пазарувам от Али и точно моята пратка изгубиха Disappointed

# 668
  • Мнения: 473
Аз имах подобен случай на пратка със статус Accepted by local carrier for return и то в самото начало - около седмица след изпращане от търговеца. Изчаках си 2+ месеца и тогава като ми се отвори опцията за диспут, тогава го направих. Не знам дали има по-бърз начин.

# 669
  • София
  • Мнения: 19 445
Здравейте! Следя си пратката, която нямаше движение 2 седмици поне и днес излезе това съобщение

Accepted by local carrier for return.Mailno:775510264027697

https://parcelsapp.com/en/tracking/LT662570984NL

Знаете ли какво значи? Тя изобщо не е тръгнала от Китай май

Сега продавачът ми отговори да си искам refund. Как става това? Трябва ли да изчакам да мине срокът за доставка(имаше някакви 3 месеца)? За първи път пазарувам от Али и точно моята пратка изгубиха Disappointed
Опитайте да се доберете до реален човек, с когото да говорите, а не бота Ева. И най-добре не се занимавайте с продавача, защото той си гони рейтинга. Ако имате опция за диспут - правете го веднага, но ако не....
Вижте във ФБ групата "АЕ диспути"

# 670
  • Мнения: 46
Здравейте! Следя си пратката, която нямаше движение 2 седмици поне и днес излезе това съобщение

Accepted by local carrier for return.Mailno:775510264027697

https://parcelsapp.com/en/tracking/LT662570984NL

Знаете ли какво значи? Тя изобщо не е тръгнала от Китай май

Сега продавачът ми отговори да си искам refund. Как става това? Трябва ли да изчакам да мине срокът за доставка(имаше някакви 3 месеца)? За първи път пазарувам от Али и точно моята пратка изгубиха Disappointed
Опитайте да се доберете до реален човек, с когото да говорите, а не бота Ева. И най-добре не се занимавайте с продавача, защото той си гони рейтинга. Ако имате опция за диспут - правете го веднага, но ако не....
Вижте във ФБ групата "АЕ диспути"

За щастие имах опция за диспут, въпреки че не беше изтекъл срокът. Сега пратих диспут, пише, че Алиекспрес се занимават с него, а не продавачът. Сега трябва да изчакам да ми върнат отговор от Алиекспрес и след това да потвърдя решението им, нали? Също така, кога и къде трябва да си дам банковата сметка? Ще имам ли такава опция след като от Али ми дадат отговор?

# 671
  • София
  • Мнения: 19 445
Сега трябва да изчакам да ми върнат отговор от Алиекспрес и след това да потвърдя решението им, нали? Също така, кога и къде трябва да си дам банковата сметка? Ще имам ли такава опция след като от Али ми дадат отговор?
Те връщат по картата, няма какво повече да им давате. ще дадат решение на диспута, пише си в какъв срок. След решението парите се връщат в срок 3-20 работни дни.

Последна редакция: пн, 19 апр 2021, 18:26 от Cuckoo

# 672
  • Мнения: 3 922
VURB, миналата седмица получих пратка с куриерска фирма М&BM Express . Получавала съм и със Спиди (беше пусната с DPD от Франция, а те са партньор на Спиди).

# 673
  • Мнения: 46
Сега трябва да изчакам да ми върнат отговор от Алиекспрес и след това да потвърдя решението им, нали? Също така, кога и къде трябва да си дам банковата сметка? Ще имам ли такава опция след като от Али ми дадат отговор?
Те връщат по картата, няма какво повече да им давате. ще дадат решение на диспута, пише си в какъв срок. След решението парите се връщат в срок 3-20 работни дни.

Вече го одобриха. Много бързи бяха:blush:

# 674
  • Бургас
  • Мнения: 1 724
VURB, миналата седмица получих пратка с куриерска фирма М&BM Express . Получавала съм и със Спиди (беше пусната с DPD от Франция, а те са партньор на Спиди).
а аз преди от тях получих стока, никой сайт не изписваше статуса, само техния
https://mbm-express.com/trace/index/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%81%D0% … %D0%BA%D0%B0.html

Общи условия

Активация на акаунт