Пазаруване от parapharmacie-et-medicament.com

  • 24 037
  • 281
  •   1
Отговори
# 225
  • София
  • Мнения: 438
Аз ще наблюдавам Клоран. Имам още два шампоана, но съм поръчала за мазна коса и не е много подходящ за моята.
Ако решиш да се отървеш от тях ми пиши Simple Smile

# 226
  • Мнения: 3 417
Аз ще наблюдавам Клоран. Имам още два шампоана, но съм поръчала за мазна коса и не е много подходящ за моята.
На Клоран с коприва беше за мазна коса - но това преди години.
Откъде поръчваш на Клоран. Трябва ми бебешкият им сапун с невен или някакъв такъв душ гел

# 227
  • Мнения: 4 841
Аз ще наблюдавам Клоран. Имам още два шампоана, но съм поръчала за мазна коса и не е много подходящ за моята.
Ако решиш да се отървеш от тях ми пиши Simple Smile

Единият го разбутах, но дори и да го изпратя, тя куриерската услуга ще го оскъпи порядъчно. По евтино ще излезе да се поръча от сайта.
Този е Седра, на мен на краставица ми прилича, но...
Аз ще наблюдавам Клоран. Имам още два шампоана, но съм поръчала за мазна коса и не е много подходящ за моята.
На Клоран с коприва беше за мазна коса - но това преди години.
Откъде поръчваш на Клоран. Трябва ми бебешкият им сапун с невен или някакъв такъв душ гел
Коприва ползвах, нямах проблем с него. Мисля по черния петък накупих 4ри вида.
От този сайт тогава идваха най - изгодно и заредих буквално за година.

Ползвала съм доста от шампоаните им. Този с хинина най - негативно ми се отрази, скалпа ми стана на рани. Божура също не е моя. Магнолията ми действа добре и най - доволна съм от нара, въпреки че не ми е боядисана косата, но като потъчвах точно той беше изчерпан.
Вече рядко влизам да ровя из сайта, така че ще разчитам на вас ако видите някакво намаление да поръчам.

# 228
  • Мнения: 817
Искам да споделя с Вас негативното си впечатление от сайта.
След първа поръчка със споделените от мен тук Клорани за - 2 Евро, всичко беше коректно и точно.
Поръчах за приятелка слънцезащитни от промоцията, днес пристигнаха и какво се оказа.
Бяхме поръчали 3 едни и същи комплекта на Виши, спрей Слънцезащитен + лосион за след слънце.
Пристигна 1 комплект който е наред и 2 от които е отделен лосион и в кашона сложени 2 броя тестери за премахване на грим и то с изтекла годност.
Кофти ми е, че поведох друг човек макар, че нямам вина за тяхната не коректност.

# 229
  • Сф
  • Мнения: 4 767
Може нещо да са се объркали, случва се. Виж дали имат контакти в сайта и им пиши

# 230
  • Мнения: 817
Може нещо да са се объркали, случва се. Виж дали имат контакти в сайта и им пиши
Аз първо си помислих че са им свършили тези промо пакети и са стъкнали нещо, но фолиото с което е бил прикрепен лосиона към спрея е останало по него.
Приятелката ми не иска да се занимавам и да им пиша.

# 231
  • Сф
  • Мнения: 4 767
Кофти, ако е така. Аз бих им писала, нищо не губиш. До сега май никой не се е разправял с тях, интересно ми е дали им е добро обслужването на клиентите

# 232
  • Мнения: 741
Аз им писах- бях поръчала на Uriage детско слънцезащитно масло с детска плажна кърпа, което не получих, както и още два други продукта. Дръпнали са си парите за цялата поръчка от картата ми. Не получих имейл за изчерпана наличност, единствено вътре в пакета имаше лист с поръчката със задраскан на ръка ред на липсващия продукт.
На сайта има формуляр за оплакване, към който трябваше да се прикачат сканирано копие на лична карта и сканирана декларация с подпис, че липсва продукт!
Аз не прикачих личната си карта, а сканиран листа от кашона с поръчката и написах,че не желая да предоставям лични данни.
Видя ми се тромава и сложна процедурата им за рекламации. Отговориха ми да чакам, че 2-3 седмици отнемало възстановяването на средствата за липсващия продукт.

# 233
  • Мнения: 1 668
И аз имам липсващ продукт, но дръпната цяла сума. Може ли линк към формуляра моля?

# 234
  • Мнения: 817
Кофти, ако е така. Аз бих им писала, нищо не губиш. До сега май никой не се е разправял с тях, интересно ми е дали им е добро обслужването на клиентите
Писах им снощи, отговориха ми днес че ще изпратят етикет да се възползвам от правото на връщане.
Казах че не искам да връщам, просто исках да информирам за грешката.

# 235
  • Мнения: 741
И аз имам липсващ продукт, но дръпната цяла сума. Може ли линк към формуляра моля?
  Влизаш в профила си. След това избираш отдолу на страницата вдясно:
Contact
i  Service client
И ти се отваря прозорец, от който първо избираш за коя поръчка имаш проблем, след това от падащо меню какъв е видът на проблема:

https://www.parapharmacie-et-medicament.com/Contact/p/5/0/0/

# 236
  • Мнения: 78
Здравейте,
Може ли да ми кажете как да достигна до промоциите със минус цена.
Преди време имаше публикуван линк на гелове Клоран с -2 евро.
Много Ви благодаря!

# 237
  • Сф
  • Мнения: 4 767
Според мен беше грешка на сайта и потребителката случайно го беше намерила.

# 238
  • Мнения: 78
Аз и в момента попадам на такива намаления, на не мога да достигна до тях. Виждам ги само като реклама. Валидност до 31.07.21.

# 239
  • here and now
  • Мнения: 4 253
Това, което сте показали, означава че има намалени продукти с 2 евро, с 20% и т.н. от съответната серия, а не че струват толкова.

Общи условия

Активация на акаунт