Измами в ДСК?

  • 13 045
  • 60
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 569
Това е невъзможно. Отидете пак в банката, за всичко си има обяснение. Ако майка ти е теглила кредит и е изтеглила някаква част от сумата преди време сега текат лихви, друг вариант е да е забравила че е теглила / моята майка беше забравила веднъж/.  А и всяко едно теглене се отчита в банковата система,  оттам могат да видят кога и колко е теглено.

# 16
  • Мнения: 799
Хей, отидете първо при счетоводителките-те трябва да могат да ви дадат обяснение. не бързайте веднага да скачате. Прегледайте добре извлечението от сметката. Пари в банката не се губят. Срещу всяко внасяне и теглене си има обяснение. За 6 год. работа в банка досега не ми се е случвало клиент да си "загуби" парите. Само на една клиентка й се губеха. Оказа се, че дъщеря й е взела картата и й изтеглила парите. Затова не казвайте ПИН кода на хора на които нямате абсолютно доверие.
newsm10
И аз съм работила в банка 3 години - пари не може да изчезнат толкова лесно. Нека жената отиде в клон на банката, да й пуснат извлечение от сметката и да види какво движение е имало.

# 17
  • Варна
  • Мнения: 11 340
От един месец се мъча да си закрия сметката във въпросната банка и едва вчера успях... Голям моткане! Удържаха си и такса за обслужване през последния месец, нищо, че молбата ми за едностранно прекратяване е от преди..., а и такса за закриване ми взеха! #Cussing out
Откакто, без изобщо да ме уведимят, решили да си подменят всички карти иостанах без възможност за теглене в продължение на няколко дни - не искам да имам нищо общо с ДСК!!!
Освен това с новите им карти не може да сизвършват разплащания през е-пей... много са смотани!

Рени, дано да се намерят парите на майка ти - нашите са учители същи и знам колко голяма сума е това за тях!

# 18
  • София
  • Мнения: 5 828
Регистрирай я в ДСК Директ и там може да си следи всяко движение по сметката, да прави преводи, да "спестява".

chockolina, наистина не може през и-пея, а само през тяхната страница https://www.dskdirect.bg/page/default.aspx?xml_id=/bg-BG/.login

# 19
  • Мнения: X
Дано да се намерят парите,но това с "-" и мен ме втрещи..Не знаех,че може да става при дебитна карта??? newsm78А относно ДСК-те са ми просто"фаворити" при банкови издънки-един кредит имаме към тях- е то не бяха нерви,не беше чудо...първо редовно притестняват съпругата на гаранта ни/при редовно платени сметки,но имали проблем с комуникациите/,отделно,че ако платиш в друг клон,а не в този дето е теглен кредита,пак трябва да ходиш да доказваш,че си платил...а там като идеш висиш по половин час на опашка мининум/това като съм с двете деца,иначе е повече/,на касата никога не могат да ти кажат колко още  им дължиш/плащаш по собствена преценка,пък накрая .../абе думи нямам..

# 20
  • Мнения: 116
Да да стават такива работи в банка ДСК.На съпругът ми му превеждат заплатата чрез тях и вече цяла седмица го мотаят и не могат да разберат каде са му парите.Счетоводителката на фирмата и превела парите а в банката не знаят каде са отишли #Crazy.Препращат го от един клон в друг да ходи да се разправя,и аз не разбирам на тези малоумници компютрите не ли им са свързани или какво.Бясна съм.

# 21
  • София
  • Мнения: 3 328
Рени, майка ти ползва ли овърдрафт?

# 22
  • Мнения: 408
Рени, нали ще кажеш какво се е случило. Любопитна съм Rolling Eyes Миналата седмица приятелката ми се ошашка, че парите й намалели. Викам й, че така се получава като са на разплащателна сметка. Обикновено хората, които не оперират често през банка не правят разлика между разплащателна сметка и депозит. И друго ми направи впечатление от извлечението на кредитната сметка-ИМА ТАКСА newsm12.

# 23
  • Мнения: 334
Много хора гръмнаха така.Да отива в Дск.На повечето им върнаха парите.
От там ми обясниха , че имали грешка в някаква програма при прехвърлянията и да си пазим бележките от теглени суми и за наличност
А те откъде ще знаят, че това е последната бележка и след това не са теглени пари? newsm78
Могат да сверят часа и датата на бележката с  извлечение  от сметката на майка ти.И така ,ще се види причината.
Имах подобен проблем,но с друга банка.
Бях теглила овърдрафт, в един момент се оказа,че в картата ми липсват повече от300 лв.Добре,че пазех всички бележки.
Служителката взе любезно да ми обяснава,че в картата има само 20 лв и не може да ми покрие вноската по овърдрафта.След като и показах бележките и обясних,че това е невъзможно, треперейки от яд,тя извади извлечение на сметката ми и се оказа,че са направили грешка.Парите ми бяха възстановени,но ми е като обеца на ухото.
Успех  bouquet

Последна редакция: ср, 20 сеп 2006, 14:43 от мари ан

# 24
  • Мнения: 1 517
Хей, отидете първо при счетоводителките-те трябва да могат да ви дадат обяснение. не бързайте веднага да скачате. Прегледайте добре извлечението от сметката. Пари в банката не се губят. Срещу всяко внасяне и теглене си има обяснение. За 6 год. работа в банка досега не ми се е случвало клиент да си "загуби" парите. Само на една клиентка й се губеха. Оказа се, че дъщеря й е взела картата и й изтеглила парите. Затова не казвайте ПИН кода на хора на които нямате абсолютно доверие.
newsm10
И аз съм работила в банка 3 години - пари не може да изчезнат толкова лесно. Нека жената отиде в клон на банката, да й пуснат извлечение от сметката и да види какво движение е имало.
Майка ми е 20 години в БНБ и при тях става всичко това с Дск

# 25
  • Варна
  • Мнения: 1 383
Момичета, очевидно има проблем с дебитните карти - преди малко нашият кръстник /работи в банка/ се оплака че са му изчезнали пари от дебитната карта. Банката, обслужваща картата не е ДСК! Става въпрос за кражба - при оплакването му в полицията и бил петия човек от началото на седмицата! Внимавайте при тегленето на пари от банкомати!

# 26
  • Пловдив
  • Мнения: 2 516
Аз да се включа по темата, щото още съм им набрала #2gunfire
Та значи снощи влизам в ДСК Директ и виждам, че сметката ми е на -11лв. #Crazy Не съм разрешила овърдрафт именно поради тая причина. Те както са -11, така можеше и да са -1011...............Сигурна съм, че не съм теглила, виждам, че съм теглила на определена дата и в определен час, от същия банкомат, от който последно бях теглила наистина. Та отивам и в ДСК- много Ви благодарим, че ни сигнализирате, щото това се случва за втори път тия дни. Но не се шашкайте, щото вие не ги виждате, ама парите са си там newsm78. Просто са блокирани, щото някак си 2 пъти се отразила една и съща операция, и ей сега ще ви ги отблокираме Rolling Eyes А пък другия път като ви се случи, направо звънете по телефона. Ама защо се е случило, аз как да разбера следващия път, че пак са ми блокирали пари????? Най-гадното е, че не мога да се махна от тая гадна банка #Cussing out

# 27
  • в ябълковата градина
  • Мнения: 1 706
за съжаление ние можем само да гадаем какъв е проблемът. Отидете в банката. Ако сте ходили, би ли споделила в кой офис, кой клон, кой служител и какво по-точно означава, че са "ви отказали съдействие" ?

# 28
  • Мнения: 1 327
и аз ги псувам постоянно тея от ДСК!!! майка имаше кредит към тях, подписала е декларацията за сключване на застраховка живот. Тя почина тази година през юни месец и се оказа, че от банката са прекратили застраховките по кредитите през м. март, за което били оставили бележки по клоновете на банката. Само дето на майка и превеждаха заплатата към картата и тя не си губеше времето да ходи до банката. Сега трябва да изплащам кредита и съм просто бясна! Надявам се да имам възможност да ги осъдя някоя година... Така че с ДСК - нищо общо не искам да имам... #2gunfire

# 29
  • Linz
  • Мнения: 11 619
Рени, нали ще кажеш какво се е случило.
Майка ми днес е ходила до ДСК и се оказало, че е грешка в системата. Явно подобни грешки са практика. Излиза, че не можеш да разчиташ по всяко време на парите си.

Общи условия

Активация на акаунт