"Обичам" Топлофикация - тема 5

  • 29 524
  • 751
  •   1
Отговори
# 375
  • Мнения: 41 444
В старото жилище и аз имах такива електронни. Никой не ги зануляваше, те сами се зануляваха. При отчитането показваха стар отчет и нов отчет (и номер на скала). После след няколко месеца това, което е било "стар отчет" изчезва и на негово място идва това, което е било "нов отчет". А на мястото на вече бившия "нов отчет" идва нула.

# 376
  • София
  • Мнения: 1 330
При мен е вече занулено  за нов отчет. "Старият "си стои за сравнение.

# 377
  • Мнения: 5 784
Ами аз не знам кой в кой град е и към кое дружество и с какви уреди. Не сте посочили.
Звъннете, предполагам има телефон.
Писах им на имейла. За София,ТЕХЕМ става въпрос.

PS. Редактирам се, получих отговор от ТЕХЕМ: Разпределителите за отопление се зануляват в 24 часа на 30.09.

Получих и друг отговор от toplo.bg: Топломерите не се зануляват. Вашите стари данни са при топлинния счетоводител, има и протокол при Вас. Продължава се с броенето нататък/ както при водомерите/

# 378
  • София
  • Мнения: 1 330
Аз  съм към Техем/Директ и няма никакво броене нататък. Да, бе, ще търся протокола. Има стар и нов отчет и всичко е ясно от един поглед!

# 379
  • Мнения: 5 784
Нашите уреди се отчитат дистанционно и ние нямаме протокол .

# 380
  • Мнения: 2 121
Няма още августовски фактури, обикновено ги издават около средата на месеца за предходния.

# 381
  • Мнения: 540
Момичета, на Техем да са излезли текущите августовски фактури? Нямам нищо, ни на хартия, ни в профила.
Не са още

# 382
  • Мнения: 27
Здравейте! Колко горе-долу е нормално да се плаща на година (месечни + изравнителна) за двустаен апартамент, при условие, че парно почти изобщо не се пуска? Пристигна ни някаква гигантска изравнителна и се чудим. В нов апартамент сме.

# 383
  • Мнения: 24 509
Да не би да не сте осигурили достъп и да са ви начислили максимално потребление?
Вижте показанията на уредите и тези от изравнителната сметка и ще разберете има ли разминаване. Но сте изпуснали срока за обжалване

# 384
  • Мнения: 69 081
Също така уведомихте ли топлофикация че сте нов абонат? Подписахте ли със стария собственик протокол за показанията към момента на встъпване в собственост? Ако това е било по време на отоплителния сезон..
На сайта на софийския тец има разписана процедурата при смяна на собственик, и примерен такъв протокол.
Свържете се с дружеството и разберете какво е.

# 385
  • Мнения: 13 801
Нов за вас или ново строителство?
Важно е и колко вода харчите! Тя също може много да вдигне сметките.
Вижте си какво е отчетено за радиаторите. Понякога само си мислим, че харчим малко.
Вижте дали е само за изминалата година, дали няма останали стари задължения.
Поразпитайте и съседите за техните сметки. Всеки харчи различно, но все пак е някакъв ориентир.
И тогава вече към Топлофикация. За корекции е вече късно, но не пречи да им "поплачете" 😉

Колко всъщност ви е сметката? И колко очаквахте да бъде?
Понякога и представите за "гигатска сметка" се различни.

# 386
  • Мнения: 19 337
Имате ли представа каква може да е причината да няма гореща вода, а само топла, и къде да се оплача?
Допреди лятото водата ни беше вряла, а от известно време за къпане не е достатъчно топла. Интересно, че не е постоянно така. Има случаи, в които става леко по-гореща, но нищо общо с това, което беше, и пак трябва да се пуска само топлата вода.
От топлофикация ли настройват абонатната станция на блока или се прави  от домоуправителя?

# 387
  • Мнения: 24 509
И при мен е подобно положението. Хладка вода и по-слабо налягане. Отговорникът за абонатната би трябвало да я допълни, предвид наближаващия старт на отоплителния сезон

# 388
  • София
  • Мнения: 5 752
Имате ли представа каква може да е причината да няма гореща вода, а само топла, и къде да се оплача?
Допреди лятото водата ни беше вряла, а от известно време за къпане не е достатъчно топла. Интересно, че не е постоянно така. Има случаи, в които става леко по-гореща, но нищо общо с това, което беше, и пак трябва да се пуска само топлата вода.
От топлофикация ли настройват абонатната станция на блока или се прави  от домоуправителя?
На вратата на всяка абонатна трябва да има телефони за връзка с техниците. Звъните на тях. Ние с години го играхме този проблем и глупостите на бившия домоуправител и техниците слушахме. След запъване от наша страна се оказа,че проблема е технически в абонатната,но бая разговори и срещи с техниците имаше,както и посочение проблеми,кото си бяха чисто измислени от тях. От няколко месеца,се радваме на нормална топла вода.Преди това преко сили стигаше 40градуса.

# 389
  • Мнения: 11 759
Дъждец, за да си спестите време и нерви, най-добре пуснете писмено опакване в Топлофикация. С входящ номер. Ще изпратят хора да проверят и оправят нещата, ако има проблем с абонатната станция. Минала съм по този път. Първо, естествено, звънях на техника, но той така и не се появи...... 
Не е лошо да видите и как е при съседите, преди да решите какво да правите.
Така, както го описвте, ми се струва, че може да е проблем с топлообменник. Ако е така, то в отоплителния сезон и отоплението няма да е добре.

Общи условия

Активация на акаунт