Отговори
# 2 160
  • Мнения: 4 625
Такива видеа дали има за моментите, когато си пешеходец в зимни условия? Joy
Днес сутринта благославях снегопочистващите фирми и Данчето, за това че не са опесачили улицата до нас. Тръгвам да пресичам, за да си стигна до колата, стъпвам на чист тънък лед, хлъзгам се и някак успявам да се задържа права. Добре че не се изплющях на пътя и че нямаше коли.

# 2 161
  • онче бонче бонбонче
  • Мнения: 16 910
Няма универсален оптимален маршрут, зависи какво ти  харесва. Не ми е хрумвало да мисля за разход досега при избор на трасе, то пък все едно ще е фрапантна разликата Rolling Eyes Най-вече избирам според това дали искам да карам по скучни бързи пътища или по бавния панорамен маршрут Wink

На левия завой му свикнах много бързо, малко практика и започва да се вижда че не е нещо особено, стига да не навираш муцуна в насрещното.

Интересно ми е какво мислите за старите автомобили, говоря за автомобили примерно 2000-2006. Аз съм на мнение, че хубавата кола е поддържаната кола.
Абе колкото и да се поддържат, отделните чаркове имат определен живот и на едно 15-20г почват да се сменят много и много големи неща, а и ръждата почва да показва рога и от там още повече работи имаш за смяна, кърпене, пребоядисване, какво ли не. Стар автомобил става или ако ще го сменяш начесто с друг стар автомобил като дойде време за скъп ремонт, или ако вземеш нещо дето наистина ти е любимо и няма да те е яд да го облицоваш с банкноти. Пък и масло почва да тече, пък трябва все да го мериш и доливаш, мърлява работа си е.

# 2 162
  • Пловдив
  • Мнения: 13 609
Аз съм за стар и поддържан автомобил. Това с ръждата не е 100% вярно. Има много нови калпави ламарини.

При все че не сравнявам тип избор стар автомобил или чисто нов. Говоря примерно за 10 години разлика в годината на производство.

# 2 163
  • Мнения: 247
Аз съм за ретро парада, и като притежавал на няколко автомобила , най стария го имам вече повече от 15г, смея да твърдя че всяка една кола ако ще и от 1950г ако се грижите за нея с оригинални части, използвате високо качествени сервизи майстори,течности масла и други ,спирачки гуми и т,н, ще ви кара дълги години, освен ако нямате някой много скъп и внезапен ремонт примерно строшена скоростна кутия или  да блокира двигателя  , но при правилно гледане спазване на сервизните интервали сменяне на маслата и другите неща редовни, вериги, ролки ремъци водни помпи ще имате добра и надеждна кола без значение дали е 1980г или 2020г, като новите са по калпави поради факта,че разполагат с много електронни блокове който често дават фира, я се наводнят я изгорят я нещо друго.

# 2 164
  • София
  • Мнения: 1 620
Благодаря ви за мненията. В случая колата е около 20-22 годишна и ме притеснява не възрастта й, а как е поддържана до момента. Ще изчакам с покупката и този път няма да бързам. Ако изскочи нещо хубаво, ще се пазаря преди закупуване да я проверят в сервиз. Мисля, че ако човекът е сигурен в автомобила, не би трябвало да има проблем.

Чувала съм, че който се качи на висока кола, повече не поглежда ниски, спортни коли. Аз може би ще съм първата слязла от високо на ниско.

# 2 165
  • онче бонче бонбонче
  • Мнения: 16 910
В случая колата е около 20-22 годишна и ме притеснява не възрастта й, а как е поддържана до момента.

Чувала съм, че който се качи на висока кола, повече не поглежда ниски, спортни коли. Аз може би ще съм първата слязла от високо на ниско.
Може и да си намериш кола с добра поддръжка, но лугата по пътищата не прощава, а никой не мие колата си отдолу след всяко излизане зимата, дори иначе да я поддържа добре.
Истинската спортна кола е много по-приятна за каране от висока, ама става дума за ония дето са на 5см от асфалта, не за Голф Wink

# 2 166
  • някъде там
  • Мнения: 1 698
За моя проблем никой ли няма идея ? 🤔

# 2 167
  • Мнения: X
Моментен бъг. Но следи дали и кога се получава пак. И доуточни лампата за температурата или лампата за нивото.

# 2 168
  • някъде там
  • Мнения: 1 698
Моментен бъг. Но следи дали и кога се получава пак. И доуточни лампата за температурата или лампата за нивото.
За температурата

# 2 169
  • Мнения: 4 625
Може и да си намериш кола с добра поддръжка, но лугата по пътищата не прощава, а никой не мие колата си отдолу след всяко излизане зимата, дори иначе да я поддържа добре.
Освен ако не можеш да си я измиеш увас или нямаш автомивка пред блока, според мен няма кой знае какъв ефект от всекидневно измиване под колата зимата. Най-близката мивка до мен е на 2 км от дома ми. Аз хубаво ще я изпръскам, ама докато стигна до нас, пак ще се събере луга.

# 2 170
  • Mediterraneo
  • Мнения: 38 624
Няма как да сравняваш 20- годишна кола с чисто нова такава! По абсолютно никакви параграфи. Имам една нова и една стара в момента, винаги съм карала стари коли.

# 2 171
  • София
  • Мнения: 262
Моментен бъг. Но следи дали и кога се получава пак. И доуточни лампата за температурата или лампата за нивото.
За температурата

Да не би да е друга лампа ?

От трудно откриваемите проблеми е. Може да е датчик, лоша спойка в таблото или буксата до датчика да прави лош контакт. Вероятно пак ще се появи.

# 2 172
  • някъде там
  • Мнения: 1 698
Моментен бъг. Но следи дали и кога се получава пак. И доуточни лампата за температурата или лампата за нивото.
За температурата

Да не би да е друга лампа ?

От трудно откриваемите проблеми е. Може да е датчик, лоша спойка в таблото или буксата до датчика да прави лош контакт. Вероятно пак ще се появи.
А ако светне пак какво да правя да не прегрея колата 🤔

# 2 173
  • Light of Zartha
  • Мнения: 1 764
На мен ми стана интересно каква е колата. Просто съм любопитна. Семейната кола докато бях малка беше шкода 120L от последните, втората е 94 набор. Нова за мен е сегашната ми - 2008г. Само едната служебна и 2012 и това и най-новото на което съм се качвала. Търкалям каквото имам и това е.

# 2 174
  • here and now
  • Мнения: 4 346
Благодаря ви за мненията. В случая колата е около 20-22 годишна и ме притеснява не възрастта й, а как е поддържана до момента. Ще изчакам с покупката и този път няма да бързам. Ако изскочи нещо хубаво, ще се пазаря преди закупуване да я проверят в сервиз. Мисля, че ако човекът е сигурен в автомобила, не би трябвало да има проблем.

Чувала съм, че който се качи на висока кола, повече не поглежда ниски, спортни коли. Аз може би ще съм първата слязла от високо на ниско.
Преди доста годинки си купих чисто нов SUV, а скоро преди няколко си взех старо купе кабриолет(детската ми мечта).
Всяка от тях си има своите предимства и недостатъци. Харесвам си ги и ги поддържам и двете. Ако трябва да съм откровена и да избирам си оставам с високата и по-нова кола.

Общи условия

Активация на акаунт