Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Третиноин/Ретин-А/Ретиноидна киселина, Ретинол, Ретиноиди - 8

  • 24 867
  • 615
  •   2
Отговори
# 45
  • Мнения: 1 289
С декоративна не, то е отдолу на окото - но все пак овлажняващ и слънцезащита трябва, нали? Че иначе ще изсъхне съвсем... И май е крайно време да поръчам дефламол...

# 46
  • Мнения: 16 088

Пък онази вечер се намазах край очите с ресвератрол и Ферулик асид на То, което е антиоксидант, който ползват край очите и не знам от него или от мигрирането на трет, но на сутринта се събудих с едно като ожулване точно на най-тънката част под линията на миглите на едното око - 3-4 мм петънце, леко по-червено и сухо и леко ми пари и се усеща като ожулено точно. Какво да го правя - от вчера сутринта слагам само очен крем и отгоре слънцезащитен флуид, но днес си е на същото положение, т.е. не минава. Някакъв съвет?

Благодаря предварително.
На мен ресвератрола ми дразнеше. Това вероятно си е точно ожулено. Аз чат пат се събуждам с някоя деруга по лицето и за това си държа ноктите къси. Най-добре не мажи с нищо. Може малко вазелин да сложиш само или нещо за рани, безопастно за очите.

# 47
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 2 265
Ако живееш в България и не слагаш два дни слънцезащита, няма да ти стане нищо в това ужасно време

    # 48
    • Мнения: 1 079
    И аз онзи ден направих гаф в околоочната зона - намазах трет на челото и уж си избърсах пръста, ама явно не съм, защото нанесох след това околоочен със същия и на сутринта имах червено петно под едното око. Странно не е сухо и не ми дразни, но поне разбрах че моята околоочна няма да понесе трет...

    # 49
    • Мнения: 1 289
    А мина ли ти вече?

    # 50
    • Мнения: 1 079
    Намаляло е червеното, но се вижда все още. Не ме боли/щипе.

    # 51
    • Мнения: 2 697
    Тези кремове на медик8 с ретинол, с какво са по-добри от ретинолите на ТО?

    Тези кремове не са с ретинол, а с ретиналдехид, серията Crystal retinal. За които ставаше въпрос по-напред в темата. Иначе Медик 8 си имат и серуми и кремове с ретинол.
    Ретиналдехидът е най-новия член в семейството на ретиноидите и е с една стъпка по-бърз и ефикасен от ретинол. Или по-друг начин казано, ако майката е ретин А, ретиналдехид е детето, а ретинол внучето Simple Smile
    На ретинола му трябват две стъпки за да се трансформира до ретин А в кожата, а на ретиналдехид една.

    # 52
    • Пловдив
    • Мнения: 1 132
    https://sopharmacy.bg/bg/product/000000000010018136
    Една мама го беше препоръчала - наистина върши работа

    # 53
    • Мнения: 26
    Здравейте момичета.  От 8 месеца съм на трета,  като от октомври съм на 0,5 . Положението с пъпките се влошава , вместо обратното , само където подкожнити ги няма . Лицето ми е непрекъснато болезнено , като изгоряло . Няма белене и лющене , само пъпки и парене . Дали да не се върна към 0,25 или да се откажа да мажа , може да не е моето ?Беше ми изписано за проблема с акнето , а експигмент за няколко пигментни петна . Дайте съвет , че ходя като пубертет,  а и кожата стана доста неравна , вместо да се изглади

    # 54
    • Мнения: 16 088
    Ак кожата ти е зачервена и болезнена общо взето постоянно, върни на по-ниската концентрация, ако тя ти понася. Най-подходящата к-ция е тази, която ти понася. За пъпките, явно истинския проблем е другаде, търси го.

    # 55
    • Мнения: 5 175


    Пък онази вечер се намазах край очите с ресвератрол и Ферулик асид на То, което е антиоксидант, който ползват край очите и не знам от него или от мигрирането на трет, но на сутринта се събудих с едно като ожулване точно на най-тънката част под линията на миглите на едното око - 3-4 мм петънце, леко по-червено и сухо и леко ми пари и се усеща като ожулено точно. Какво да го правя - от вчера сутринта слагам само очен крем и отгоре слънцезащитен флуид, но днес си е на същото положение, т.е. не минава. Някакъв съвет?

    Благодаря предварително.
    Аз ресвератол хванах, че ми прави раздразнения, когато се подувах и го спрях. Мисля, че дразни кожата, а тя е изтъняла от ретинола. В неделя пък от ниацинамид направих, но много леко. И него го спрях. Никога не съм имала проблеми с кожата, била е толерантна, но явно след ретинола трябва да сме по-внимателни.
    Сега цяла седмица мажа само матриксил на ТО и гранактив ретиноид и кожата ми е много добре, даже почнаха да се заличават дълбоките бразди край очите. Естествено и мноооого хидратация.
    Мисля да пробвам ретинола пак, да видя как ще реагира.

    # 56
    • Мнения: 26
    Ак кожата ти е зачервена и болезнена общо взето постоянно, върни на по-ниската концентрация, ако тя ти понася. Най-подходящата к-ция е тази, която ти понася. За пъпките, явно истинския проблем е другаде, търси го.

    Благодаря ти много. И аз мисля , че е другаде , най-вече в хормоните  , защото като пиех противозачатъчни всичко беше ок , но пък не е вариант непрекъснато да пия хормони . Благодаря отново Wink

    # 57
    • Мнения: 3 670
    Хора,слагате ли ниациамид +ретинол ,някакви препоръки?

    # 58
    • Мнения: 2 012
    Хора,слагате ли ниациамид +ретинол ,някакви препоръки?

    Могат да се комбинират заедно, спокойно.

    # 59
    • Мнения: 5 175
    Хора,слагате ли ниациамид +ретинол ,някакви препоръки?
    На мен ниацинамидът два пъти ми раздразни кожата, явно от ретинола е станала по-чувствителна. Така че препоръчвам да се подхожда по-внимателно с него.
    При мен ретинолът пак се прояви. В събота реших да пробвам да сложа малко и вчера се събудих с червено петно на бузата, като от слънчево изгаряне. Мазах го с алое, но понеже пекох доста неща - като се наведе към фурната и ме лъхне топъл въздух, ме жарваше направо. Продължавам си на гранактив ретиноида и май няма да се занимавам с ретинол повече.

    Общи условия

    Активация на акаунт