Енгин Акюрек в "Дъщерята на посланика". Нови и стари проекти – Тема 408

  • 46 982
  • 739
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 621
Халисета определено е от кръвната група на посланика. Продължава с безочливостта си относно Елван. Искам това момиче като разбере истината да я зачеркне завинаги. Rolling Eyes

Интересно какви ще са тъмните петна около Мави.

# 211
  • Пловдив
  • Мнения: 36 067


Момичета, Барисеа е превела и новия разказ на Енгин със забележката, че може да има корекция.
Но, да го прочетем и разберем, какво ни е написал Енгин.

ПРОВАЛЕНА ВЕЧЕР
Енгин Акюрек
Kafasına Göre, 37 (Kayip gece)

Докато изпуска дъха, набирал се в него до този момент, Тахсин се опитва да докара някакъв разумен поглед. Сякаш гони от себе си не дъх, а притаен вътре враг. Тялото му трепери от вълнение за началото на новата връзка. Не може да реши къде да дене вътрешната си суматоха, залепената на устните усмивка само казва: „Добре съм, тук съм“. Очите срещу неговите са не просто очите на любимата, а вестоносци на нова надежда, ново дихание.

Тахсин слуша тишината, очите му са фокусирани върху устните на любимата, дишането поставя запетайки в паузите на разказа на тишината.

Ще се целунат...

Тахсин изпитва такава потребност да избяга от себе си, да бъде в друго тяло, че завижда дори на тревата, която се люлее насам-натам. Да останеш прикован към мястото, където се намираш, независимо накъде духа вятърът, е много трудно, противоречи на човешката природа...

Когато устните се докосват, очите мигновено се затварят, сякаш някой е натиснал бутон. Докато се целуват, Тахсин размишлява точно върху това – защо хората си затварят очите, когато се целуват? Интересно, може би, за да открият в тъмнината нов свят, или защото още преди години нашите предци са открили формула за постигане на интимност?

Докато се целуват, на масичката жално вибрирайки, започва да звъни телефон и връща Тахсин в реалния свят. Той поглежда името на екрана и чака телефонът да позвъни, позвъни и спре. Усеща многозначителния поглед, който любимата хвърля с половин око, и съвсем основателно почва да нервничи. По някаква причина не се сеща да изключи звука и чака телефонът в дланта му да се предаде и изпусне последния си дъх. Любимата не издържа:
- Няма ли да вдигнеш?

Като робот, изпълняващ команда, той веднага вдига телефона в дланта си:
- Да, г-жо Несрин.
- Тахсин, чедо, дъщеря ми изчезна. Моля те, помогни ми. Не остана място, където да не ходих – полиция, жандармерия... Не знам вече какво да правя.
- Добре, успокойте се, моля ви.
- Как да се успокоя, чедо? Казах ти, дъщеря ми изчезна!

Тахсин се мъчи да отговаря, без да среща погледа на любимата. Двамата влюбени си обръщат гръб, все едно не са се целували току-що.
- Синко, в много лошо състояние съм, ела у нас да си поговорим, да ме подкрепиш. Говоренето по телефона не ми помага.
- Добре, идвам.

Тахсин затваря и се опитва да прочисти пропадналия някъде надолу глас. В погледа на любимата е увиснала любопитна въпросителна. Избира няколко думи от пропадналия глас:

- Майката на Едже беше.

Едже е бившата любима на Тахсин, главната героиня във връзка, на която са свидетели всичките му познати. С натежали стъпки Тахсин тръгва да си облече якето, висящата върху лицето на любимата въпросителна почва да расте.

Без сам да знае как, излиза от къщи и се озовава на улицата. Минало е полунощ, няма начин да хване маршрутка или автобус. В джоба си има някакви дребни и без да мисли как ще се върне, сяда в такси. Обляга глава на стъклото на задната седалка и започва да обмисля в подробности всичко, което трябваше да се случи тази нощ. Излезе, без да погледне любимата в очите; ще мисли за това на връщане.

Таксито пристига пред блока. Някога изпращаше Едже по тази улица до входа, но никога не беше влизал. Защо никога не го покани вътре – и за това ще мисли на връщане. Минава набързо с поглед по звънците на входа и открива името Несрин Йълмаз. Звъни и вратата незабавно се отваря. Само звукът от отварянето е достатъчен да усети страха и тревогата, царящи вътре.

Това е типичен истанбулски блок, строен в средата на 70-те. Мирисът на сапун, пълзящ по стълбите, се опитва да прикрие мириса на ръжда. В сградата няма асансьор, Тахсин се качва на втория етаж. Мирисът на сапун, който облизва стълбите и гризе носа му, по някаква непонятна причина му напомня за него самия. Хигиеничната усмивка, която се опитва да нагласи върху лицето си, прикрива остра миризма. Лампата на втория етаж светва, г-жа Несрин отваря вратата и протяга врат. Като я вижда, Тахсин разбира, че нощта ще бъде дълга.

- Влез, моля те, чедо.

По чисто белия парцал пред входа разбира, че трябва да се събуе. Измъква пети от обувките, без да ги развързва и ги оставя пред входната врата. Влиза вътре и внимателно сяда на дивана точно в центъра на хола. Г-жа Несрин сяда в другия ъгъл на дивана и още със сядането гласът ѝ става плачлив.

- Момчето ми, вече няколко дни дъщеря ми я няма. Дай ми някакъв съвет...

Докато гледа в килима на пода, размишлява върху отношенията си с Едже. Пред очите му преминават детайли от двугодишната им връзка. Без да вдига глава, мисли какво да каже на г-жа Несрин. За миг вдига поглед от килима, среща нейния и веднага го отмества към ламповия телевизор. Изучава с очи жилището, в което влиза за пръв път, и се опитва да улови подробности от миналото, от връзката им. Гледа часовника на стената, дантелената възглавничка на дивана и почва да му се струва, че всъщност изобщо не е познавал Едже. Вероятно, да познаваш хората е много сложно – мисли, втренчен в каната на масата.

Може би, хората, които влизат в живота ни, приемат форма, съответстваща на това, което ни се иска. Шарките на килима, тапетите, превзели цялата стая, стичащата се от диваните миризма на почистващ препарат – всичко това са детайли, безкрайно далеч от Едже. Във всеки детайл се виждат само усилията на майка, отгледала единствената си дъщеря без ничия помощ. Във витрината на бюфета има снимки на Едже като малка. Тахсин крадешком разглежда снимка на г-жа Несрин.

- Изглеждате ми по-добре.
- Благодаря ти, че дойде, синко. Знаеш, че те обичам.

В ъгъла на бюфета, където парцалът за прах не достига, една снимка в рамка гледа към Тахсин. Образът на нея, небърсан с години, изглежда мъгляв. Това е снимка на бащата на Едже, починал много отдавна. Тахсин не може да види очите му. Ако не се срамуваше, би взел парцал и избърсал снимката. Мъжът на нея така силно прилича на самия Тахсин, че ако си избели малко косата и я разреди отпред, Тахсин ще стане копие на този мъж, чието име не помни. Отказва да мисли за приликата си с умрелия преди години баща на Едже и се обръща към г-жа Несрин. Тя попива сълзите от очите си със смачкана бяла салфетка, която държи.

- Ще пиеш ли чай?

Не знае какво да каже и за да печели време, отговаря:
- Да, ако не ви затруднявам.
- Как ще ме затрудняваш, чедо, веднага ще направя...

Г-жа Несрин отива в кухнята да сложи чай. Тахсин става да разгледа отблизо детайлите, които току-що е забелязал. Покойният баща на Едже го следи иззад стъклото на бюфета. Тахсин замира в центъра на хола под бялата светлина на полилея, от кухнята се чува звук от включване на котлон. Тахсин протяга врат към коридора и излиза от хола. Иска да влезе в стаята на Едже. Стаята в края на коридора е спалня – това разположение е неизменна архитектурна реалност в цялата страна. Допира пръсти до килима, провесен на стената по протежение на целия коридор, и без да ги вдига, тръгва към другите две стаи. Едната е заключена. Тахсин тръгва към другата, отваря и влиза. Не може да реши дали да светне лампата, затова вади телефона от джоба си и почва да разглежда предметите в стаята на неговата светлина. Това е стаята на Едже. Книги, чанти, снимки по масата. Тахсин усеща, че ще се разридае в тъмнината, но не си позволява. Вижда колко грижливо е пазила всичко, което ѝ е подарявал през двете години. Взема в ръце една от книгите подаръци и все едно Едже отмята назад дългите си коси със затворени очи, отваря първата страница. Не успява да прочете посвещението, което ѝ е написал, когато в стаята влиза г-жа Несрин. Двамата се гледат в тъмнината.Тахсин отпуска телефона. Г-жа Несрин му протяга чая, който държи:

- Ето ти чая, синко. Изпий го, а после ще намерим дъщеря ми. Ще ми помогнеш, нали?

Тахсин взема протегнатия в тъмнината чай. Излизайки от стаята, към г-жа Несрин:
- Г-жо Несрин, дъщеря ви е мъртва, приемете го най-сетне.

В този миг в стаята сякаш избухва светлина и те я изпълват с ридания. Тахсин не може да говори от сълзи. Оставя чая сред подарените книги и тръгва към входната врата.

Г-жа Несрин трие сълзите си:
- Ела пак, синко, да пием чай...

Цяла година Тахсин е бил свидетел на самотата на г-жа Несрин само по телефона. Излизайки през вратата, се усмихва:
- Ще дойда, ще дойда, г-жо Несрин. 

# 212
  • Мнения: 4 260
Здравейте, благодаря ви момичета за всичко.. Преводи, анализи и коментарите..

Страхотен фрагмент, а за маскираната Туба думи нямам....

Много й  приляга да е Харли Heart Eyes

Заформят се нови интриги и много интересна серия.

Ще има промяна в отношенията на Санджар и майка му, дано я постави на място. Най-много съм отвратена от нея, с лошотията си, може да бие и посланика..
Не знам кой от двамата е по-безочлив и лош.  С какви очи, как сърцето й дава да лъже така Елван, да изрича такива думи към нея...
Дано сц  я поставят на мястото й, в бъдещите епизоди..
На Елван само да й пожелаем едно бебе, много здраве на Халисето и бездетния й син.
Такава опашата лъжа рано или късно излиза наяве...Всеки ще си получи заслуженото..

Последна редакция: нд, 28 фев 2021, 00:36 от Nina_richi

# 213
  • Мнения: 10 819
От всичко най-много народа и аз включително очаква физиономията на Санджар като види Мави в това костюмче 👀👀👀👀👀😂😂



Последна редакция: сб, 27 фев 2021, 22:10 от araselia

# 214
  • Пловдив
  • Мнения: 36 067


https://twitter.com/ozanserugurlu/status/1365708216823382017?s=19

Ето какво ни написа сценаристът Озансер Угурлу:

Харли Куин е бунтът на жените срещу всичко, което смазва и унищожава жената в патриархалния свят. Тази жена каза "стоп" на мъжете, които от хилядолетия атакуват жени, животни, природа и хора с фалшива сила. Бъдещето принадлежи на жените, жените ще дойдат...

# 215
  • Мнения: 10 819
С гримьорката



"Животът е прекалено важен, за да говорим сериозно за него." О. У.

Последна редакция: сб, 27 фев 2021, 22:40 от araselia

# 216
  • Пловдив
  • Мнения: 36 067


Момичета, втората снимка в поста на araselia е с жокера.
Пускам един от трейлърите на филма "Хищни птици", да се запознаем малко с Харли Куин.



https://www.youtube.com/watch?v=-gnjX8wSgYY

# 217
  • Мнения: 10 819


Момичета, втората снимка в поста на araselia е с жокера.
Пускам един от трейлърите на филма "Хищни птици", да се запознаем малко с Харли Куин.



https://www.youtube.com/watch?v=-gnjX8wSgYY



Мерси, Марианче, Харви е опасна, Мави и тя не лъже.

# 218
  • Пловдив
  • Мнения: 36 067




На въпрос към актрисата Йозлем Чакар/Рефика: Може ли да опишене Енгин Акюрек с три думи, тя отговаря:
* Дисциплиниран
* Добре възпитан
* Добър човек

# 219
  • Мнения: 10 819

Това е най-важното, жалко за таланта ти, красота и успехи, ако не ставаш като човек. Блясъка изчезва много лесно

# 220
  • Мнения: 20 905


Момичета, Барисеа е превела и новия разказ на Енгин със забележката, че може да има корекция.
Но, да го прочетем и разберем, какво ни е написал Енгин.

ПРОВАЛЕНА ВЕЧЕР
Енгин Акюрек
Kafasına Göre, 37 (Kayip gece)

Скрит текст:
Докато изпуска дъха, набирал се в него до този момент, Тахсин се опитва да докара някакъв разумен поглед. Сякаш гони от себе си не дъх, а притаен вътре враг. Тялото му трепери от вълнение за началото на новата връзка. Не може да реши къде да дене вътрешната си суматоха, залепената на устните усмивка само казва: „Добре съм, тук съм“. Очите срещу неговите са не просто очите на любимата, а вестоносци на нова надежда, ново дихание.

Тахсин слуша тишината, очите му са фокусирани върху устните на любимата, дишането поставя запетайки в паузите на разказа на тишината.

Ще се целунат...

Тахсин изпитва такава потребност да избяга от себе си, да бъде в друго тяло, че завижда дори на тревата, която се люлее насам-натам. Да останеш прикован към мястото, където се намираш, независимо накъде духа вятърът, е много трудно, противоречи на човешката природа...

Когато устните се докосват, очите мигновено се затварят, сякаш някой е натиснал бутон. Докато се целуват, Тахсин размишлява точно върху това – защо хората си затварят очите, когато се целуват? Интересно, може би, за да открият в тъмнината нов свят, или защото още преди години нашите предци са открили формула за постигане на интимност?

Докато се целуват, на масичката жално вибрирайки, започва да звъни телефон и връща Тахсин в реалния свят. Той поглежда името на екрана и чака телефонът да позвъни, позвъни и спре. Усеща многозначителния поглед, който любимата хвърля с половин око, и съвсем основателно почва да нервничи. По някаква причина не се сеща да изключи звука и чака телефонът в дланта му да се предаде и изпусне последния си дъх. Любимата не издържа:
- Няма ли да вдигнеш?

Като робот, изпълняващ команда, той веднага вдига телефона в дланта си:
- Да, г-жо Несрин.
- Тахсин, чедо, дъщеря ми изчезна. Моля те, помогни ми. Не остана място, където да не ходих – полиция, жандармерия... Не знам вече какво да правя.
- Добре, успокойте се, моля ви.
- Как да се успокоя, чедо? Казах ти, дъщеря ми изчезна!

Тахсин се мъчи да отговаря, без да среща погледа на любимата. Двамата влюбени си обръщат гръб, все едно не са се целували току-що.
- Синко, в много лошо състояние съм, ела у нас да си поговорим, да ме подкрепиш. Говоренето по телефона не ми помага.
- Добре, идвам.

Тахсин затваря и се опитва да прочисти пропадналия някъде надолу глас. В погледа на любимата е увиснала любопитна въпросителна. Избира няколко думи от пропадналия глас:

- Майката на Едже беше.

Едже е бившата любима на Тахсин, главната героиня във връзка, на която са свидетели всичките му познати. С натежали стъпки Тахсин тръгва да си облече якето, висящата върху лицето на любимата въпросителна почва да расте.

Без сам да знае как, излиза от къщи и се озовава на улицата. Минало е полунощ, няма начин да хване маршрутка или автобус. В джоба си има някакви дребни и без да мисли как ще се върне, сяда в такси. Обляга глава на стъклото на задната седалка и започва да обмисля в подробности всичко, което трябваше да се случи тази нощ. Излезе, без да погледне любимата в очите; ще мисли за това на връщане.

Таксито пристига пред блока. Някога изпращаше Едже по тази улица до входа, но никога не беше влизал. Защо никога не го покани вътре – и за това ще мисли на връщане. Минава набързо с поглед по звънците на входа и открива името Несрин Йълмаз. Звъни и вратата незабавно се отваря. Само звукът от отварянето е достатъчен да усети страха и тревогата, царящи вътре.

Това е типичен истанбулски блок, строен в средата на 70-те. Мирисът на сапун, пълзящ по стълбите, се опитва да прикрие мириса на ръжда. В сградата няма асансьор, Тахсин се качва на втория етаж. Мирисът на сапун, който облизва стълбите и гризе носа му, по някаква непонятна причина му напомня за него самия. Хигиеничната усмивка, която се опитва да нагласи върху лицето си, прикрива остра миризма. Лампата на втория етаж светва, г-жа Несрин отваря вратата и протяга врат. Като я вижда, Тахсин разбира, че нощта ще бъде дълга.

- Влез, моля те, чедо.

По чисто белия парцал пред входа разбира, че трябва да се събуе. Измъква пети от обувките, без да ги развързва и ги оставя пред входната врата. Влиза вътре и внимателно сяда на дивана точно в центъра на хола. Г-жа Несрин сяда в другия ъгъл на дивана и още със сядането гласът ѝ става плачлив.

- Момчето ми, вече няколко дни дъщеря ми я няма. Дай ми някакъв съвет...

Докато гледа в килима на пода, размишлява върху отношенията си с Едже. Пред очите му преминават детайли от двугодишната им връзка. Без да вдига глава, мисли какво да каже на г-жа Несрин. За миг вдига поглед от килима, среща нейния и веднага го отмества към ламповия телевизор. Изучава с очи жилището, в което влиза за пръв път, и се опитва да улови подробности от миналото, от връзката им. Гледа часовника на стената, дантелената възглавничка на дивана и почва да му се струва, че всъщност изобщо не е познавал Едже. Вероятно, да познаваш хората е много сложно – мисли, втренчен в каната на масата.

Може би, хората, които влизат в живота ни, приемат форма, съответстваща на това, което ни се иска. Шарките на килима, тапетите, превзели цялата стая, стичащата се от диваните миризма на почистващ препарат – всичко това са детайли, безкрайно далеч от Едже. Във всеки детайл се виждат само усилията на майка, отгледала единствената си дъщеря без ничия помощ. Във витрината на бюфета има снимки на Едже като малка. Тахсин крадешком разглежда снимка на г-жа Несрин.

- Изглеждате ми по-добре.
- Благодаря ти, че дойде, синко. Знаеш, че те обичам.

В ъгъла на бюфета, където парцалът за прах не достига, една снимка в рамка гледа към Тахсин. Образът на нея, небърсан с години, изглежда мъгляв. Това е снимка на бащата на Едже, починал много отдавна. Тахсин не може да види очите му. Ако не се срамуваше, би взел парцал и избърсал снимката. Мъжът на нея така силно прилича на самия Тахсин, че ако си избели малко косата и я разреди отпред, Тахсин ще стане копие на този мъж, чието име не помни. Отказва да мисли за приликата си с умрелия преди години баща на Едже и се обръща към г-жа Несрин. Тя попива сълзите от очите си със смачкана бяла салфетка, която държи.

- Ще пиеш ли чай?

Не знае какво да каже и за да печели време, отговаря:
- Да, ако не ви затруднявам.
- Как ще ме затрудняваш, чедо, веднага ще направя...

Г-жа Несрин отива в кухнята да сложи чай. Тахсин става да разгледа отблизо детайлите, които току-що е забелязал. Покойният баща на Едже го следи иззад стъклото на бюфета. Тахсин замира в центъра на хола под бялата светлина на полилея, от кухнята се чува звук от включване на котлон. Тахсин протяга врат към коридора и излиза от хола. Иска да влезе в стаята на Едже. Стаята в края на коридора е спалня – това разположение е неизменна архитектурна реалност в цялата страна. Допира пръсти до килима, провесен на стената по протежение на целия коридор, и без да ги вдига, тръгва към другите две стаи. Едната е заключена. Тахсин тръгва към другата, отваря и влиза. Не може да реши дали да светне лампата, затова вади телефона от джоба си и почва да разглежда предметите в стаята на неговата светлина. Това е стаята на Едже. Книги, чанти, снимки по масата. Тахсин усеща, че ще се разридае в тъмнината, но не си позволява. Вижда колко грижливо е пазила всичко, което ѝ е подарявал през двете години. Взема в ръце една от книгите подаръци и все едно Едже отмята назад дългите си коси със затворени очи, отваря първата страница. Не успява да прочете посвещението, което ѝ е написал, когато в стаята влиза г-жа Несрин. Двамата се гледат в тъмнината.Тахсин отпуска телефона. Г-жа Несрин му протяга чая, който държи:

- Ето ти чая, синко. Изпий го, а после ще намерим дъщеря ми. Ще ми помогнеш, нали?

Тахсин взема протегнатия в тъмнината чай. Излизайки от стаята, към г-жа Несрин:
- Г-жо Несрин, дъщеря ви е мъртва, приемете го най-сетне.

В този миг в стаята сякаш избухва светлина и те я изпълват с ридания. Тахсин не може да говори от сълзи. Оставя чая сред подарените книги и тръгва към входната врата.

Г-жа Несрин трие сълзите си:
- Ела пак, синко, да пием чай...

Цяла година Тахсин е бил свидетел на самотата на г-жа Несрин само по телефона. Излизайки през вратата, се усмихва:
- Ще дойда, ще дойда, г-жо Несрин.  [/i][/color][/b]
Flowers BouquetFlowers BouquetFlowers Bouquet

Благодаря за трейлъра, за разказа.Hug Flowers Bouquet

Лека.

# 221
  • Мнения: 10 819
Благодаря за преведения разказ Много хубав, макар и тъжен, края беше съвсем неочакван 😯 Дожаля ми много за жената, загубила дъщеря си ☹️ Не може да продължи напред, както е направил Таксин. Много е истинско, за съжаление  имам такъв пример съвсем близко до мен...Вече не и вдигат и телефона 🙁

Разглезен ли е Енгин Акюрек?
Не, изобщо не






Лека нощ!

Последна редакция: нд, 28 фев 2021, 07:15 от araselia

# 222
  • Мнения: 826
Хубавият, но неразбран (от някои) образ на Санджар
Харесвам и обичам образа на Санджар – още от самото начало. Вярно е, че съм голяма поклонничка на актьора и човека Енгин Акюрек и може би и това е повлияло, но също толкова вярно е, че харесвам Санджар заради това, че той е: 1) човек с голямо и добро сърце; 2) открит, абсолютно нелицемерен 3) човек, стремящ се да бъде честен и справедлив към себе си и към другите; 4) грижовен и всеотдаен; 5) трудолюбив и непрекланящ глава пред трудностите. Виждам и знам, че Санджар има кусури за дялкане, че е правил и прави грешки, но горните качества са доминиращи в него, а те в моята ценностна система са най-важните, затова и харесвам толкова много Санджар. Просто и ясно казано.
През годината, в която тече сериала, често срещах (по различни форуми, групи, интернет платформи) мнения на зрители (предимно фенове на други актьор и актриса), които отричат изцяло образа на Санджар, не виждат в него абсолютно нито едно от тези качества. Сцената с изгонването на Наре от колибата им е била достатъчна, за да му лепнат завинаги етикета на ужасен човек, и оттам нататък, според възпитанието и морала си да си позволяват всякакви негативни коментари, включително откровено просташки. През всичкото това време ме вълнуваше въпросът ЗАЩО? Защо тези хора са слепи за достойнства у героя, които все пак съществуват, няма как да се отрекат изцяло. За себе си намерих отговорите отдавна (казвам го в множествено число, защото причините, според мен, не са една и две). Но една реплика от последния, 41-ви епизод, ме подтикна да споделя публично поне един от тези отговори. Тази реплика, между другото, е цитирана и в анализа на 41 епизод, направен от Барисеа, която публикува интересни и задълбочени анализи след всеки епизод в администрираната от нея международна ФБ група за Енгин:
„И още един тънък психологически момент – Мелек казва: „Сега, като ми опада всичката коса, ще съм грозна и никой няма да ме обича“. Много точно забит пръст в раната! Раната на едно общество, полудяло по физическата красота; където цялата стойност на човека (особено, ако е жена!) се изчислява по младостта, ръста, фигурата, косите и чертите на лицето. Талант, добро сърце, възпитание, култура... всичко това може да си гледа работата. Важното е да сме красиви и издокарани – и ще ни обичат. Иначе, йок.“
Това е написала Барисеа, а това е свързано и с едно от моите обяснения за неразбирането на Санджаровия образ. Живеем в общество, в което хората все бързат нанякъде и вече не се задълбочават над каквото и да било. Скролваме бързо с пръст екрана на телефоните, цъкаме на ‚харесвам‘ или ‚не харесвам‘, без да имаме време да се замислим дори за миг. Децата в училище правят тестове, в които кликат на един от няколко предложени отговора с надеждата да улучат верния, почти няма разказване, няма детайлни доказателства на математически задачи, няма много-много мислене, само едно маркиране и толкова. Вършим по 100 неща едновременно, например гледаме оттук-оттам по 10 сериала или филма накуп, къде ти време да задълбаваме! При това положение, съвсем естествено хората все повече и повече свикват да разчитат на първото повърхностно впечатление от нещо или някой, без дори да се замислят какво всъщност се крие зад външния параван.
Именно затова, според мен, за мнозина грубоватите обноски на Санджар бяха достатъчни веднага да го отпишат като добър човек, а галантното поведение на Гедиз още в самолета, както и елегантните му палта, пък бяха повече от достатъчни, за да го определят като, едва ли не, мъж-мечта за всяка жена.
Рана на едно общество, което все повече и повече отдава значение само на това, което се показва на повърхността и не иска/не може да разбере същността на нещата.....

# 223
  • Пловдив
  • Мнения: 36 067


Добро утро момичета.
Санджар наднича да види, каква изненада е подготвила Мави.
А ние днес, в неделя, също чакаме още такива.
Успешна да е.

# 224
  • Мнения: 10 819
Добро утро и хубава неделя!

   Буркина, според мен не е до времената, а до това какъв човек си. Ето, вие сега им търсите оправдание, защото сте толерантни и деликатни хора, не допускате, че някой може да е просто лош. Обаче хубавото е, че това може да се промени - "Karma’s a bitch". Пак ми дадахте тема да се образовам 😎🙂 "Карма" не било съдба(както си мислех) , на санскритски означавало "действие". В спойлер слагам малка извадка, а в линка повече информация https://ideapod.com/heres-great-explanation-karma-really-means-can-improve-life/

Скрит текст:
Думата„ карма “означава„ действие “, а не„ съдба “. В будизма кармата е енергия, създадена чрез умишлено действие, чрез мисли, думи и дела. Всички ние създаваме карма всяка минута и кармата, която създаваме, ни засяга всяка минута. Обичайно е да мислим за „моята карма“ като за нещо, което сте направили през последния си живот, което запечатва съдбата ви в този живот, но това не е будистко разбиране. Кармата е действие, а не резултат.Това е динамична сила!

Най-добрият начин да мислите за кармата е енергия, която създавате всеки момент. Всяко умишлено действие или мисъл генерира тази енергия.

Усещаме това всеки ден и не се съхранява за бъдещо наказание или награда.

Ако обаче реагирате с гняв през цялото време, вие подготвяте ума за гняв. По същия начин, като реагирате на нещата с мир и спокойствие, вие обуславяте ума за мир и спокойствие.

Всички тези качества, като гняв, недоволство, радост, хармония и т.н., могат да се разглеждат като цветя и семена, от които поникват.

Когато се родим, всички тези умствени качества и емоции са семена. Сега си представете, че тези семена почиват в градината на ума ви и непрекъснато се поливат или пренебрегват с вашите умишлени мисли.

В зависимост от това какво правите, вие или поливате лошите семена, или поливате добрите. Тези семена в крайна сметка могат да прераснат в цветя или да изсъхнат и да умрат.


Ами това е Енгин Акюрек, провокатор без дори изобщо да подозира🙂

Последна редакция: нд, 28 фев 2021, 08:59 от araselia

Общи условия

Активация на акаунт