Частни училища-информативно-дискусионна тема 46

  • 67 859
  • 956
  •   1
Отговори
# 300
  • в страната на чудесата
  • Мнения: 8 635
Ооох, дано има късмет и да намери подобна приятна и мотивираща среда.

# 301
  • Пловдив/София
  • Мнения: 2 840
Мили Боже, псевдоинтелигенция и ограничен капацитет на децата...тази тема стана мега гнусна. Всеки иска да е по-по-най, но трябва ли да стъпим върху някого, при това върху деца, за да се почувстваме по-високо ние самите....? Не ми отговаряйте. И не, не се припознавам, но това не значи да одобрявам такива постове.

Абсолютно съм съгласна с Олив и дано не го забравя след години. Важно е да се дели родителски от учителски авторитет.

# 302
  • София, България
  • Мнения: 5 877
До вчера много се чудех дали да не запиша все пак дъщеря си в  119-то, че ни е в квартала пък нали се води много сериозно и елитно ДУ, но се случи така, че приказвах с две жени вчера с деца там, не само че не са доволни от училището като ниво на учене, ами имало и агресия, нещо от което се ужасявам най-най-много. Големите деца изблъсквали малките, имало случаи на взимане на пари, някакъв кошмар.
Та да съм все пак по темата, надявам се да не ми се наложи да плащам и частно училище и частни учители, но не го изключвам за седми клас, преди това със сигурност аз ще се занимавам. Винаги съм била отличничка по математика, но с цената на зверски усилия, не ми се отдаваше, сега ще имам шанс с детето да си припомня това онова.

# 303
  • София
  • Мнения: 5 426
Мона Лиза, вие за НУКК ли мислихте?

# 304
  • София
  • Мнения: 19 667
Ох, точно в 119то преди време при синът ми точно с агресивни деца не се справиха, най-вече защото прословутият директор отказваше да признае  факта, че такива неща се случват в училището му. Слава богу, моят син не беше потърпевш, но имаше  3ма калпазани, които така и никой не пожела да овладее.
На всичкото отгоре, след всяко наше родителско мрънкане, молби за срещи, молби до ръководството, директорът влизаше при децата да им дудне знаят ли те родителите им колко беля правят. Тъпанар.
Това със забележката все пак, че това се случи преди 10 години и беше в етапа 5-7 клас.

# 305
  • Мнения: 912
Аз съм завършила 119-то. И макар по стечение на обстоятелствата да живея в другия край на София, преди години мислех там да запиша детето (на адреса на нашите). Ами отказах се. Точно това чух и аз от мои съученици, чиито деца бяха там. Сега детето на братовчедка ми е там. Било трагедия откъм преподаване на материал - детето е втори клас. Не знам къде е истината...🙂

# 306
  • София, България
  • Мнения: 5 877
Мона Лиза, вие за НУКК ли мислихте?
Това училище не ми харесва изобщо. Нищо от това, което чета и чувам за него не ме привлича. Уж съм се запътила към СС или Питагор, но особено за Питагор не знам дали ще стане нещо ако пак са октомври изпитите. Дъщеря ми тогава ще е на 4 години и 10 месеца, не вярвам да се справи добре. Ние уж си правим някакви задачки, но наистина не знам колко е удачна подготовката ни.
А как мрази да оцветява, но е обещала ако има за оцветяване на приемния изпит да се напъне 😂

# 307
  • Мнения: 2 109
Моят син беше точно на 5 г. като го приеха. Единствено сме правили задачките от една книжка на издателство Скорпио.Посещава държавна градина. Като го сравнявам с неговите връстници , не ми се вижда кой знае колко "по-начетен" 😀. Мисля, че извадихме късмет с увеличения прием. Не ми каза да е имало оцветяване на изпита.

# 308
  • София, България
  • Мнения: 5 877
Red_violet,  благодаря, ще го погледна това издателство Скорпио.

# 309
  • София
  • Мнения: 543
Моето дете е в 119СУ, в първи клас попаднахме на две  агресивни или може би палави деца. Едното даже хвърляше камъни по децата, мачкаше несесерите хвърляйки ги по земята и тн. Водеха се разговори с родителите, но те въобще не съдействаха и не ги интересуваше, да се оправя госпожата казваха. Благодарение на упоритоста на нашата учителка,  и обща жалба от родителите до директора детето ноември месец вече не учеше в нашето училище. При второто дете нещата се развиха по друг начин, родителите съдействаха с контрол на поведението му, учителката го държеше строго и след 2ри клас не е имало никакви проблеми с него. Като цяло ние сме доволни от училището, но явно много си зависи на какъв учител попаднеш и какви са родителите на другите деца.

# 310
  • Мнения: 1 310
Здравейте, дано не преча с тази молба за съдействие, но - дали можете да ми препоръчате частен учител по математика и такъв по английски за 7г(почти) момче, който да може да идва в къщи през уикенда и/или след работно време през седмицата, от сега за около два месеца. Много благодаря предварително!

# 311
  • София
  • Мнения: 5 426
Здравейте, дано не преча с тази молба за съдействие, но - дали можете да ми препоръчате частен учител по математика и такъв по английски за 7г(почти) момче, който да може да идва в къщи през уикенда и/или след работно време през седмицата, от сега за около два месеца. Много благодаря предварително!

Дали помня правилно, че детето е в Мейпъл? Ако да, нямат ли летни програми за език и основни предмети?
Нямам наблюдения за частни учители, особено за толкова малки деца, но ако се доверявате на училището, би трябвало да не търсите такива...

# 312
  • Мнения: 10
Здравейте, дали някой може да се включи с актуално мнение за училище Рьорих? Допада ми много тяхната програма за 2 от 5 дни учене е планината- в бази на Витоша, както и фактът, че имат няколко сугестопедагога. Всяко мнение би ми било полезно и благодаря предварително!

# 313
  • София
  • Мнения: 5 426
Лежерно училище за арт деца. Не наблягат на ученето, а на това детето да се развива със собствено темпо и колкото Прогресивното да има все пак някакви методологи, то там е коренно различно. Имаме 2 приятелски деца там и са много щасливи, но определено знанията им не са на нивото на класа им. От друга страна приеха дете директно в 7ми клас с поведенчески проблеми и абсолютно загубен интерес към ученето и го преобразиха за година. Оставам с впечетлението, че ако на детето му се учи, ще се го подпомогнат, но ако не му се учи ще го насочват и очакват да прояви интерес. Отношенията в самото училище са страхотни, децата се прегръщат, познават се, поддържат връзки дори големите и малките.

# 314
  • Пловдив/София
  • Мнения: 2 840
Аз все повече се замислям, че колкото и да имаме нужда от образователна реформа, тя не следва да е чак в посока Прогресивно и подобни, където основно гледат цялата личност, възпитанието, чистят си, говорят много за емоции и т.н. Всичко това е прекрасно, разбира се, и ще го търся във всяко училище. Но според мен това трябва да е не повече от 10% от времето. Останалите 90% следва да са в учене. Все пак възпитанието се случва основно у дома, а от училището очакваме академична подготовка. Вярно е, че двете са свързани и рязкото им отделяне (тоест не ме интересува какъв е Гошо, какви проблеми има Мария и тн) не е добре. Някак си ми се иска да има баланс и ако той е невъзможен заради ограниченото време, по-добре да се жертва емоционалното възпитание, отколкото да се губят знания.
От друга страна има доста МОНски тъпотии, така че ако има как да се изрежат за сметка на излизане в планина и екипни игри, нямам против. Но очаквам безкомпромисност в правопис, смятане, чужд език...Пък и МОНското може да се окаже важно на един етап (5-7ми клас). Така че все повече клоня към "класически училища", с разбрани надъхани учители, които да са мръднали поне малко отпреди 50 години (не е обида по възраст- познавам супер идейни учители 60+, но има и такива, които си мърморят урока под носа и те рядко са младите).
Може постът ми да не е особено полезен, но при тази суша в темата нямате право да се оплаквате Simple Smile))

Общи условия

Активация на акаунт