Моля за съвет.
Преди около 5 месеца си закупих iPHONE 6s от Емаг. След като в началото телефонът работеше добре, от последните два месеца започна да дава дефект - не приема и не осъществява обаждания, в редки случаи може да осъществи обаждане, но прекъсва до десетата минута.
Свързах се с Емаг. Оказа се, че телефонът е от румънски търговец. Изпращах го два пъти до търговеца в Румъния, но и двата пъти становището беше, че телефонът е тестван и оплакването ми не се потвърждава.
Тествала съм телефона с най--различни сим-карти и от най-различни локации, за да отхвърля евентуален проблем със сим картата или с мрежата. Проблемът очевидно е в телефона.
Моля, посъветвайте ме как да действам и как да докажа, че проблем с устройството има. Не искам този порочен кръг с изпращане на устройството за ремонт и отговор, че не се потвърждава проблем да продължава.
Ще съм благодарна, ако получа съвети от вас.