Проблем с iPHONE 6s

  • 643
  • 3
  •   1
Отговори
  • Мнения: 8
Здравейте,

Моля за съвет.
Преди около 5 месеца си закупих  iPHONE 6s от Емаг. След като в началото телефонът работеше добре, от последните два месеца започна да дава дефект - не приема и не осъществява обаждания, в редки случаи може да осъществи обаждане, но прекъсва до десетата минута.
Свързах се с Емаг. Оказа се, че телефонът е от румънски търговец. Изпращах го два пъти до търговеца в Румъния, но и двата пъти становището беше, че телефонът е тестван и оплакването ми не се потвърждава.
Тествала съм телефона с най--различни сим-карти и от най-различни локации, за да отхвърля евентуален проблем със сим картата или с мрежата. Проблемът очевидно е в телефона.
Моля, посъветвайте ме как да действам и как да докажа, че проблем с устройството има. Не искам този порочен кръг с изпращане на устройството за ремонт и отговор, че не се потвърждава проблем да продължава.

Ще съм благодарна, ако получа съвети от вас.

# 1
  • Мнения: 173
И аз съм със 6s plus ,закупен от емаг. Доволна съм вече 2ра година работи.
Проверете настройките и ъпдейтите.

# 2
  • Мнения: 668
Пробва ли през различните мрежи? 3G, 4G...
Пробвай след on и после off на самолетния режим и след нулиране на мрежовите настройки през reset.

# 3
  • София
  • Мнения: 6 726
Здравейте,

Моля за съвет.
Преди около 5 месеца си закупих  iPHONE 6s от Емаг. След като в началото телефонът работеше добре, от последните два месеца започна да дава дефект - не приема и не осъществява обаждания, в редки случаи може да осъществи обаждане, но прекъсва до десетата минута.
Свързах се с Емаг. Оказа се, че телефонът е от румънски търговец. Изпращах го два пъти до търговеца в Румъния, но и двата пъти становището беше, че телефонът е тестван и оплакването ми не се потвърждава.
Тествала съм телефона с най--различни сим-карти и от най-различни локации, за да отхвърля евентуален проблем със сим картата или с мрежата. Проблемът очевидно е в телефона.
Моля, посъветвайте ме как да действам и как да докажа, че проблем с устройството има. Не искам този порочен кръг с изпращане на устройството за ремонт и отговор, че не се потвърждава проблем да продължава.

Ще съм благодарна, ако получа съвети от вас.

Занесете го в сервиз на Iphone. Да ще дадете парички, но поне ще кажат какъв е проблема.

Общи условия

Активация на акаунт