Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте, аз съм новия човек в България. Купих два климатика Шарп с включен монтаж от магазин Зора в Бургас, некадърен монтажник направих голяма дупка в стената и частично монтирах вътрешно тяло върху дупка. Стената веднага е за ремонт и то в чисто нов апартамент. Оплаквах за това в магазина, те ми отговориха, че монтаж се извършва от някаква външна фирма и монтажници казаха, че аз съм дадох разрешения за голяма дупка в стената. Разбира се че аз не дадох такова разрешение. Какво мога да направя по въпроса? Разбира се че климатици са изрядни, както и в някакъв другия магазин, те не правят климатици, само продават, ами те са продават услуга, която извършва от някаква некадърна евтина външна фирма и не искат да признават отговорност за последствия. Сега очаквам писмен отговор от магазина, но бих искал да веднага оценя какви са мои шансове в тази ситуация?

# 1
  • София
  • Мнения: 8 324
Компетентният орган, който се занимава с подобни жалби, е Комисия за защита на потребителите. Надявам се да пазите документите, от които е видно на кого сте платили (на веригата за монтажа или на конкретната фирма, която е монтирала).

# 2
  • Мнения: 14 666
Бихте могли да насочите оплакването си, освен в Комисията за защита на потребителите, и към самата малка фирма, която е причинила щетите. Говорете с адвокат какви са възможностите да ги осъдите и те да ви компенсират за щетите.
П.П. Поздравления, доста сте напред с българския език.

# 3
  • Мнения: 116
Комисия за защита на потребителите.
https://www.kzp.bg/

# 4
  • София
  • Мнения: 44 411
Погледни в документацията на климатика дали някъде пише кой го е монтирал. Или се обади в Зора /без да им казваш за проблем/ и ги попитай кой им монтира климатиците.

Общи условия

Активация на акаунт