Проблем с бартер чрез ЕКОНТ

  • 1 649
  • 13
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2
Здравейте, случката е следната :
Направихме бартер с даденият човек отсреща като аз изпращам аудио система, а той изпраща монитор.
След като приемаме и двамата бартера в офисите на ЕКОНТ се прибираме и той ми пише, че не харесвал басса на системата и аз му казвам така и така, изтеглете си еквалайзер за да си ги настроите. След което той ми пише ,че бил отвратителен и почна да ми звъни, при което аз не му вдигам защото знам какво ще ми каже - искам да ми върнеш монитора ( което отново трябва да е по моя сметка разбира се). Звъня ми в продължение на 2 часа, след което на следващия ден ми изпраща СМС, в който ме заплашва, че '' съдейки по това че ме блокирахте и отказвате да обсъдим въпроса искам да ви поясня че това се води престъпление/измама; ще задействам връзките си в съда' и т.н. Искам да ви попитам при положение, че пратката има опция тест и преглед, и че вече я е взел в тях има ли право да направи каквото и да е срещу мен.

# 1
  • Мнения: 5 885
Не, нищо не може да направи, освен да заплашва.

# 2
  • София
  • Мнения: 12 654
Имаше подобен случай скоро с някакви обувки.
Има вариант да иска да те измами и да му върнеш монитора, но да задържи системата. Има и вариант наистина да не харесва изпратеното от теб и тук вече е въпрос на морал и съвест дали ще развалиш сделката или ще се криеш.
Законово не може нищо да направи.

# 3
  • Мнения: 6 131
Когато човек е убеден, че е изпратил нещо качествено, не се крие като мишка. Вдига си телефона, разговаря и решава проблемите. За мен измамата е от обратната страна.

# 4
  • Мнения: 2
Когато човек е убеден, че е изпратил нещо качествено, не се крие като мишка. Вдига си телефона, разговаря и решава проблемите. За мен измамата е от обратната страна.

Системата е ползвана до последно и няма абсолютно никакви проблеми с нея, просто явно човека отсреща е очаквал harman kardon звук от система на Logitech за 200 лв ( нова ). Разговаряхме чрез viber като му казах същото.

# 5
  • Мнения: 5 885
Ами това е рискът да купуваш по този начин. Не мисля, че авторът на темата е бил непочтен. Договорили са бартер, имало е опция за преглед. Какво повече?

# 6
  • Мнения: 248
Ако човекът реално е толкова недоволен, разберете се и нека ви върне аудио системата, а вие му върнете монитора. Предполага се, че съвестта ви струва повече от парите за доставка или се бъркам? Формално има преглед и тест, но реално едва ли ще си пусне човека еквалайзер да я тества аудио системата в Еконт.  Аз няма да съм спокойна, ако човекът след бартера отсреща се чувства разочарован или ощетен по някакъв начин. То затова е бартер- двете страни да са доволни. Като не са, има начин да се оправят нещата, но да не си вдигате телефона и да бягате ,наистина е доста съмнително от ваша страна.

# 7
  • Мнения: 1 422
Сделката си е сделка. Ако е искал да може да тества и да връща - има си онлайн магазини с право на връщане. Това си е тормоз и може директно една жалба в полицията пък той да си търси връзките в съда, нищо не може да направи..

# 8
  • Бургас
  • Мнения: 199
Ако е искал да тества аудио системата вкъщи, то тогава има опция: изпращане до адрес с преглед и тест.

Щом я е приел в Еконта, то това означава, че я е харесал и връщане назад няма.

# 9
  • Мнения: 6 131
Бе, какви хора сте вие, се чудя? Да си изпратиш боклуците на живот и смърт. На вас, ако се случи обаче, оревавате света. 

# 10
  • Бургас
  • Мнения: 199
Бе, какви хора сте вие, се чудя? Да си изпратиш боклуците на живот и смърт. На вас, ако се случи обаче, оревавате света. 

Защо така реагираш? И как реши, че това, което е изпратил автора е боклук?
Защо лицето, което е приело аудио системата я е приело, след като не е бил добър баса?

# 11
  • Мнения: 6 131
Защото не контактува с моя морал, затова така реагирам. Какво значи "щом я е приел връщане назад няма"? Е, откъде-накъде? Ми не му харесва или не му върши работа, и какво, завещана му е вовеки ... да се оправя.
Едва ли я тествал в Еконт, че да знае какъв е баса. А, че имало и куриер до адрес е малко "след дъжд качулка".
Авторът дори не си е вдигнал телефона да разбере за какво става въпрос. Ми, аз наистина нямам какво повече да коментирам. Това ми е напълно достатъчно.

# 12
  • Варна
  • Мнения: 36 471
Лично аз, ако купувам от OLX или подобни сайтове, или правя бартер, си поемам риска. Искам ли гаранция, както и възможност за връщане, пазарувам от утвърдени сайтове/магазини. Там си има политика на връщане. В случая авторът не се наемам да гадая колко е прав ама и онзи от другата страна тарикатее - решил да мине тънко, а после се оплаква.

# 13
  • Бургас
  • Мнения: 199
Защото не контактува с моя морал, затова така реагирам. Какво значи "щом я е приел връщане назад няма"? Е, откъде-накъде? Ми не му харесва или не му върши работа, и какво, завещана му е вовеки ... да се оправя.
Едва ли я тествал в Еконт, че да знае какъв е баса. А, че имало и куриер до адрес е малко "след дъжд качулка".
Авторът дори не си е вдигнал телефона да разбере за какво става въпрос. Ми, аз наистина нямам какво повече да коментирам. Това ми е напълно достатъчно.

Извинявай ама кой купува техника от OLX от частно лице и очаква връщане в случай, че не му хареса в последствие след вече направен тест?

Нали точно затова е услугата "преглед и тест". А, дали е направил теста на място си е негов проблем.  
Освен това, за да тестваш аудио система в повечето случаи ти трябва настолен компютър с 5.1 аудио карта.
Освен това, кой адекватен ще тества аудио система в офиса на Еконт? Имаш 15минути за тест и едва ли ще е удачно да бичиш музиката там. Точно затова такива стоки се доставят до адрес.

Отделно от всичко това, как авторът може да е сигурен, че недоволния господин ще върне системата в състоянието, в което е пратена.
Ако не знаете как да си купите техника втора ръка, моля не го правете.

Общи условия

Активация на акаунт