Електронни четци - Тема 25

  • 42 925
  • 789
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 15
Точно тук им писах и обясних, че поръчката не е доставена на посочения адрес на фирмата посредник, а  преди малко получих отговор, от който направо ми иде да заплача. Отговарят ми, че е доставена в Германия, което - естествено че е там, и че ще получа парите само ако върна стоката...

# 91
  • Мнения: 5 776
Разбира се, че те нямат задължения спрямо доставка до България, след като сте декларирали адрес в Германия. Поискайте информация кога и от кого е получена пратката там.

# 92
  • Мнения: 4 032
Поискайте Proof of delivery. Там е подписа на човека, който е приел пакета

# 93
  • Мнения: 15
Писах им отново, чакам отговор. Независимо от резултата искам да ви благодаря за бързите реакции и идеи, признавам, че когато разбрах, че от Амазон твърдят, че пратката е доставена, а от габко отричат да са я получили наистина много се притесних и нямах идея как да постъпя.. В крайна сметка само времето ще покаже какво ще стане.. За момента обаче съм много разочарована от Амазон, дори не мога да се свържа с тях по телефона, тъй като не съм в Германия, а отговорите на отдел обслужване на клиенти са напълно безсмислени и невежи.. Очаквах по-коректно отношение от такава голяма компания, за момента като че ли съм в задънена улица. 😔

# 94
  • София
  • Мнения: 44 120
По принцип има малък шамс да е и в камиона, който сега се разтоварва... 🤷‍♀️ Дано се намерят

# 95
  • София
  • Мнения: 19 249
Мисля, че вчера видях опция за чат с Амазон.
В Customer Service след това Contact Us. Давайте на директен чат, не чакайте да ви отговорят по мейл, може да отнеме дни.
Не обвинявайте предварително Амазон, не се знае къде е вината.

# 96
  • Мнения: 6 150
Много неприятна ситуация, но действително има шанс всичко да е ок и пратката да пътува насам. Досега не съм получавала с Амазон, винаги е било с ДЧЛ, а пък там се вижда в реално време къде е и качват подписания формуляр от доставката. По-добре да се провери на чат, с мейли е тегава работа. В скрийншота пише, че е приета от реципиента, не е оставяна никъде. И от другия шот с отговора, малка поправка - пише, че когато се върне при тях, ще възстановят сумата. Това в случай, че доставката е неуспешна или има някакъв проблем с адреса и я връщат обратно, а не ти да я връщаш, след като я нямаш така или иначе.
От години ползвам Габко никога не е имало проблем, по вероятно е да липсва информация - ID номера например и да не могат да определят чия е, съответно после си я търсиш в тези без име.

# 97
  • София
  • Мнения: 44 120
Да, аз съм получавала така пратка, отбелязана чак преди раздаване, преди това нищо... 🤷‍♀️
И наистина може да има проблем с неточно и непълнл попълнен адрес, липса на id или нещо такова...

# 98
  • Мнения: 131
Знае ли някой какво става с " Читанка" и защо не работи?

# 99
  • Мнения: 6 150
ayu_sa, някакво развитие?

Работи си Читанката при мен.

# 100
  • Мнения: 131
Когато тръгна да изтеглям книга от Читанка ми дава Error 523. Какво означава това?

# 101
  • София
  • Мнения: 19 249
Някакъв проблем с достъпа. Ето как може да се оправи:
https://medium.com/codixlab/error-523-origin-is-unreachable-8775918ba508

Аз лично не мога, защото имам ограничения на компа си, служебен е.

# 102
  • София
  • Мнения: 19 249
Какво стана с изчезналия четец?

# 103
  • София
  • Мнения: 9 926
Някой притежател на Кобо би ли казал теория за драмата - защо в магазините четците на кобо стоят не регистрирани ( бял екран) визирам Либра предстои ли да излезе нов модел понеже този вече е на две години.

# 104
  • Мнения: 5
Здравейте, имам нужда от помощ. Имам Покетбук, но в Калибре не се вижда устройството.

Общи условия

Активация на акаунт