Образователен говорилник - 17та сбирка на феите и елфовете

  • 35 639
  • 854
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 6 384
Фенси, кой е съпругът на Богданова?

Какво се случва с бусчетата в СС? Защо са толкова малко? Сутрин не виждам почти никакви.

Миленитка, успех на малката принцеса!

Вчера ми се обади приятелка, да ме пита вярно ли, че в училището ги скапват психически и стават посред нощ да учат Joy

Станислав Богаданов се казва. От катедрата по АЕ на НБУ, доколкото помня. При основаването на Изи му стана нещо като директор. Премахнаха го от инфото на сайта им преди доста време, а кога точно е напуснал нямам идея.
https://mediabricks.bg/%d1%83%d1%87%d0%b8%d1%82%d0%b5%d0%bb%d0%b … 0%be%d1%80%d0%b3/

Легенди за училището има доста. Вече не се впечатлявам. Преди време една майка от училището с фургоните с тържествен тон ми обясняваше как СС не е същото каквото е било "преди" и не си заслужавало. Кога преди не се уточнява, и какво значи "същото" също. И всичко това без да се отчита неоспоримия факт, че с времето няма нещо, което да не се променя. Wink

Последна редакция: пн, 31 май 2021, 11:51 от Fancy

# 136
  • София
  • Мнения: 16 320
Вярно са я махнали от сайта Богданова! Ако напусне и Демебукова, те остават без прогимназиални учители по най-важните предмети.

# 137
  • Мнения: 6 384
Вярно са я махнали от сайта Богданова! Ако напусне и Демебукова, те остават без прогимназиални учители по най-важните предмети.

Ако Петя Демебукова(на сайта я има) и е дъщеря, се съмнявам ....
Но реално в началото набраха толкова много деца именно заради тези две учителки и рекламата, че са от СС и са много успешни.

А някой с деца в АК би ли споделил (на лични) отзиви за https://mediabricks.bg/izzi-science-for-kids-%D0%BF%D1%80%D0%B5% … 0%BE%D1%84%D0%B8/

Последна редакция: пн, 31 май 2021, 11:55 от Fancy

# 138
  • София
  • Мнения: 762
Богданова е прекрасна учителка, интересно защо е напуснала толкова скоропостижно Иззи.

# 139
  • Мнения: 5 425
А някой с деца в АК би ли споделил (на лични) отзиви за https://mediabricks.bg/izzi-science-for-kids-%D0%BF%D1%80%D0%B5% … 0%BE%D1%84%D0%B8/

Относно Гечева - имам малко впечатления от нея около големия син, така че не мога да бъда сигурен, че са правилни. Все пак: достатъчно съвестно си гледаше работата и изглеждаше строга, но справедлива. В същото време държанието ми се стори доста студено в сравнение с останалите и колежки и колеги от катедрата и за разлика от тях не влагаше екстра усилия да помогне с нещо на моето чадо. Но не мога да се оплача - беше абсолютно коректна. Общото впечатление беше, че я кара по устав - нито грам повече и нито грам по-малко от това, което счита, че се изисква от нея, но това което се изисква - с достатъчно амбиция и натиск. Още: осигуряваше на ученика необходимите условия да се справи, но не го водеше за ръчичка и не го побутваше особено - колкото се справи сам - толкова. Което може да е и за добро и за лошо, според кой как възприема нещата и какви очаквания към учителя има.
Синковецът не я долюбваше, но не знам в кой от двамата беше проблемa и допускам да е бил основно в него. Остана с 5-ца по БЕЛ за последната година, което сериозно му намали дипломата, но според мен - беше си за толкова. На матурата по БЕЛ изкара 5.46

PS Отделно от въпроса, считам че в гимназията е полезно за учениците да се сблъскат с разнообразни преподавателски подходи (като изключим некомпетентност по преподавания предмет), че даже и с известна доза вербално "насилие" (стига последното да не е злонамерено, а израз на чисто човешки момент на емоционална слабост и да е с мярка). Намирам го за полезна част от житейската подготовка и смятам, че им помага да развият толерантност, човещина и устойчивост.

Последна редакция: пн, 31 май 2021, 13:46 от Ezhko

# 140
  • София
  • Мнения: 16 554
Ezhko, това ми изскочи във ФБ и не можах да се въздържа:

# 141
  • Мнения: 5 425
По-скоро така:

# 142
  • Мнения: 6 384
Ежко, относно написаното в PS... споделям напълно мислите ти. Никак не е полезно децата да се отглеждат в аквариум. Изненадите при сблъсък с реалния живот могат да доведат до двете крайности - агресия или депресия.

# 143
  • София
  • Мнения: 16 554
Хмм, това като го обяснявам на синовете си, нещо не ми връзват декиш.

# 144
  • София
  • Мнения: 5 789
А някой с деца в АК би ли споделил (на лични) отзиви за https://mediabricks.bg/izzi-science-for-kids-%D0%BF%D1%80%D0%B5% … 0%BE%D1%84%D0%B8/

Относно Гечева - имам малко впечатления от нея около големия син, така че не мога да бъда сигурен, че са правилни. Все пак: достатъчно съвестно си гледаше работата и изглеждаше строга, но справедлива. В същото време държанието ми се стори доста студено в сравнение с останалите и колежки и колеги от катедрата и за разлика от тях не влагаше екстра усилия да помогне с нещо на моето чадо. Но не мога да се оплача - беше абсолютно коректна. Общото впечатление беше, че я кара по устав - нито грам повече и нито грам по-малко от това, което счита, че се изисква от нея, но това което се изисква - с достатъчно амбиция и натиск. Още: осигуряваше на ученика необходимите условия да се справи, но не го водеше за ръчичка и не го побутваше особено - колкото се справи сам - толкова. Което може да е и за добро и за лошо, според кой как възприема нещата и какви очаквания към учителя има.
Синковецът не я долюбваше, но не знам в кой от двамата беше проблемa и допускам да е бил основно в него. Остана с 5-ца по БЕЛ за последната година, което сериозно му намали дипломата, но според мен - беше си за толкова. На матурата по БЕЛ изкара 5.46

PS Отделно от въпроса, считам че в гимназията е полезно за учениците да се сблъскат с разнообразни преподавателски подходи (като изключим некомпетентност по преподавания предмет), че даже и с известна доза вербално "насилие" (стига последното да не е злонамерено, а израз на чисто човешки момент на емоционална слабост и да е с мярка). Намирам го за полезна част от житейската подготовка и смятам, че им помага да развият толерантност, човещина и устойчивост.

В потвърждение за Гечева - много строга, много реже в оценките, изгради си авторитет пред учениците, съобразяваха се с нея, но не я обичаха. Не е нужно децата с перце да ги галиш, но и да прекаляваш с изискванията също не е нужно. Току-що беше завършила, когато я назначиха в АК. Съвсем млада, само с няколко години по-голяма от учениците, а в същото време една нисичка и слабичка, приличаше на момиченце. И това още повече я караше да предприеме всички мерки за се разграничи от учениците и да им покаже, че тя е от другата страна. Относно това какво даваше - не смятам, че е било повече от останалите по БЕЛ, имаше и по-добри. Но изискванията й бяха топ.

# 145
  • София
  • Мнения: 7 378
А някой с деца в АК би ли споделил (на лични) отзиви за https://mediabricks.bg/izzi-science-for-kids-%D0%BF%D1%80%D0%B5% … 0%BE%D1%84%D0%B8/

Относно Гечева - имам малко впечатления от нея около големия син, така че не мога да бъда сигурен, че са правилни. Все пак: достатъчно съвестно си гледаше работата и изглеждаше строга, но справедлива. В същото време държанието ми се стори доста студено в сравнение с останалите и колежки и колеги от катедрата и за разлика от тях не влагаше екстра усилия да помогне с нещо на моето чадо. Но не мога да се оплача - беше абсолютно коректна. Общото впечатление беше, че я кара по устав - нито грам повече и нито грам по-малко от това, което счита, че се изисква от нея, но това което се изисква - с достатъчно амбиция и натиск. Още: осигуряваше на ученика необходимите условия да се справи, но не го водеше за ръчичка и не го побутваше особено - колкото се справи сам - толкова. Което може да е и за добро и за лошо, според кой как възприема нещата и какви очаквания към учителя има.
Синковецът не я долюбваше, но не знам в кой от двамата беше проблемa и допускам да е бил основно в него. Остана с 5-ца по БЕЛ за последната година, което сериозно му намали дипломата, но според мен - беше си за толкова. На матурата по БЕЛ изкара 5.46

PS Отделно от въпроса, считам че в гимназията е полезно за учениците да се сблъскат с разнообразни преподавателски подходи (като изключим некомпетентност по преподавания предмет), че даже и с известна доза вербално "насилие" (стига последното да не е злонамерено, а израз на чисто човешки момент на емоционална слабост и да е с мярка). Намирам го за полезна част от житейската подготовка и смятам, че им помага да развият толерантност, човещина и устойчивост.

В потвърждение за Гечева - много строга, много реже в оценките, изгради си авторитет пред учениците, съобразяваха се с нея, но не я обичаха. Не е нужно децата с перце да ги галиш, но и да прекаляваш с изискванията също не е нужно. Току-що беше завършила, когато я назначиха в АК. Съвсем млада, само с няколко години по-голяма от учениците, а в същото време една нисичка и слабичка, приличаше на момиченце. И това още повече я караше да предприеме всички мерки за се разграничи от учениците и да им покаже, че тя е от другата страна. Относно това какво даваше - не смятам, че е било повече от останалите по БЕЛ, имаше и по-добри. Но изискванията й бяха топ.
Така написано, на мен ми звучи като да не е успяла да направи АК своето място на желана реализация и сега сменя с Иззи. Само че няма гаранция, че и в Иззи ще успее.

# 146
  • Мнения: 5 425
Мисля, че обяснението е далеч по-банално и следва да се търси в размера на заплатата. Не го казвам нито като упрек, нито като оправдание.

# 147
  • София
  • Мнения: 16 554
От всички учители по БЕЛ, моят хареса единствено Фани Попова. И само за нея каза, че научавал от нея. Тия дни, като излезнат резултатите от матурите, ще разберем и колко е научил.

# 148
  • в страната на чудесата
  • Мнения: 8 635
Ооо Аш, колко се радвам, че си тук!

# 149
  • София
  • Мнения: 16 554
И като си припомнихме за Изи -  не очертава в РП Лозен да имат училище, прекалено скъпо било изграждането на инфраструктурата и  т.н.

Общи условия

Активация на акаунт