Пазаруване от Amazon - тема №97

  • 59 792
  • 818
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 375
Напиши на продавача, че предпочиташ процент отстъпка вместо връщане. Как ще реагира не се знае, ако до седмица-две не намерите решение удобно и за двамата, пиши на съпорта на Амазон

# 616
  • София
  • Мнения: 9 048
Или изчакай да видиш какво ще ти предложат.

Преди време вместо нов продукт - микроскоп , получих върнат. Проблем бе само повредената опаковка (имаше си куфар под нея), а по залепеният етикет за връщането разбрах какво е станало. Оплаках се, че е бил Коледен подарък (опакован на бързо, за да не се види от детето) и видях видях етикета, когато детето попита какво е това.
Предложиха ми 25 % възстановяване на парите  или да им го върна обратно. Избрах отстъпката, тъй като ми бе по-сложно да го върна и обясня на детето.

За дефектни обувки ми предложиха да ги задържа (да правя каквото решава тях, дефектът бе нищожен, но бяха и малко умалени) и ми върнаха парите.

Купувала съм книги "very good" (учебник по език) само ъгълчета бяха наранени.

Последна редакция: пт, 13 авг 2021, 09:21 от Desem

# 617
  • Мнения: 4 554
Да и аз редовно купувам книги Very Good, с нищожни забележки, затова се ядосах и реших този път да пиша. Те поне 10 страници са скъсани, а са писали, че няма никакви забележки. И друг път съм поръчвала от същия продавам и не е имало проблем.
Мерси, момичета. Ще изчакам да видя отговора.

Едит.

Имам вече отговор. Доволна съм.
Thank you for your email.

We sincerely apologise for any disappointment caused.

It is never our intention to send out a sub-standard item. Clearly, this item slipped through our quality control processes when it should never have been listed for sale in the condition stated.

A full refund has been issued to your account and you should see the refund on your original method of payment within 5 working days. Please keep the item rather than returning it to us.

Please do not hesitate to contact us in case of any further questions.

Warmest Regards,
Shivam
AwesomeBooks Customer Service

Последна редакция: пт, 13 авг 2021, 06:56 от tooclose

# 618
  • Мнения: 1 085
Ragga,  кой кафе автомат поръча, че и аз се колебаех? Може ли отзиви и след като го ползваш?
delonghi ecam 23.420 снощи не успях да му обърна внимание, явно е ползван с мляно кафе и то за кратко.
Работи, пуснах 2 кафете и капучино което бие много на мляко хубава пяна направи, но беше много топлно и докато стане нормално за пиене  спадна пяната. Иначе трябва да се настрой мелачката и да си купя по-хубаво кафе, че от това не съм очарована, но в амазон нямаше нищо което да поръчам и да изгодно.....важното, че работи все пак. Има и филтър за вода, но аз имам система в къщи и не смятам 2 пъти да филтрирам водата. Доста е шумна свърнявам с автомат на Saeco и Juliani. Почиства се сама, и се изключи доста след време след като е ползвахме.

# 619
  • Бг
  • Мнения: 856
Аз да споделя за връщането на мобилния телефон, на някой може да му е полезно.
В Интерлогистика отказаха да го приемат, т. к. бил с батерия и нямали право да правят такъв превоз.
Не помня коя дама спомена за А1, писах им и на тях, но там нещо много съмнителна ми се стори работата. Подготвяш пратката, изпращаш я до техен офис във Варна, от там те ти подготвят нещата и ти пращат на мейл фактура, която трябва да заплатиш. Като те също имаха ограничение за стоки с батерия.
В крайна сметка го изпратих чрез DHL, бях се подготвила за солидна сума, но в сравнение с Интерлогистика е малко по-скъпо. До 0,500 гр. цената е 82.00 лв. и стотинки.
Парите за куриерите вече са ми по сметката, сега чакам да ми възстановят и парите за телефона, т. к. от официалната страница на Нокиа ми отказаха гаранционен сервиз, защото бил закупен от Англия. Нищо, че телефонът беше доставен до български адрес, с директна доставка.
И да похваля тази раница, за бъдещия първолак - https://www.amazon.de/Schulranzen-Jungen-Teilig-Ergonomischer-Sc … t_sto_dp&th=1. Много добра изработка, олекотена конструкция, наситени цветове. Взех я малко под 160.00 лв. в комплект, както е описана. А най-важното е, че първолака много си я хареса.

Последна редакция: пт, 13 авг 2021, 12:08 от Alexa_a

# 620
  • София
  • Мнения: 929
Аз да споделя за връщането на мобилния телефон, на някой може да му е полезно.
В Интерлогистика отказаха да го приемат, т. к. бил с батерия и нямали право да правят такъв превоз.
Не помня коя дама спомена за А1, писах им и на тях, но там нещо много съмнителна ми се стори работата. Подготвяш пратката, изпращаш я до техен офис във Варна, от там те ти подготвят нещата и ти пращат на мейл фактура, която трябва да заплатиш. Като те също имаха ограничение за стоки с батерия.
В крайна сметка го изпратих чрез DHL, бях се подготвила за солидна сума, но в сравнение с Интерлогистика е малко по-скъпо.
До 0,500 гр. цената е 82.00 лв. и стотинки.
Парите за куриерите вече са ми по сметката, сега чакам да ми възстановят и парите за телефона, т. к. от официалната страница на Нокиа ми отказаха гаранционен сервиз, защото бил закупен от Англия. Нищо, че телефонът беше доставен до български адрес, с директна доставка.
И да похваля тази раница, за бъдещия първолак - https://www.amazon.de/Schulranzen-Jungen-Teilig-Ergonomischer-Sc … t_sto_dp&th=1. Много добра изработка, олекотена конструкция, наситени цветове. Взех я малко под 160.00 лв. в комплект, както е описана. А най-важното е, че първолака много си я хареса.


Да ви е честита, подобна раница отглежда 3 първолака.

# 621
  • Бг
  • Мнения: 856
pkrassimira, благодаря. Надявам се да излезе здрава, само се чудех дали по-удачният вариант не е с щракалка /ха ха ха, не мога да намеря точната дума/ вместо с цип. И силно се надявам да не са ДО, макар че надеждата ми е много малка.

# 622
  • Мнения: 10 039
Ние бяхме с такъв тип “куфар” на херлиц, но въпреки всичките суперлативи, на моето дете не беше удобна и го ръбеше отвсякъде.Сменихме я след първия срок с мека такава, само с подсилен гръб. Дано на вашето дете да му е удобна.

# 623
  • Бургас
  • Мнения: 10 688
Ние бяхме с такъв тип “куфар” на херлиц, но въпреки всичките суперлативи, на моето дете не беше удобна и го ръбеше отвсякъде.Сменихме я след първия срок с мека такава, само с подсилен гръб. Дано на вашето дете да му е удобна.

Същото и при сина ми, също с Херлиц. Дори и първи клас не изкара с нея, а дадох 140 лв за комплекта.

# 624
  • Стара Загора
  • Мнения: 341
Момичета моля за помощ,за първи път ми се случва.
Получих този фритюрник от амазон.де от 30% складово намаление като ползвах превозвач,но се оказа счупен отдолу.Къде трябва да им пиша и каква е процедурата?

https://www.amazon.de/dp/B08756S6HN/ref=pe_27091401_487024491_TE_item_image



Благодаря на всички за отговора.

Последна редакция: пт, 13 авг 2021, 13:35 от blue eye

# 625
  • Мнения: 18 434
На съпорта пиши и те ще ти кажат какво следва.

# 626
  • Бургас
  • Мнения: 5 803
...Не помня коя дама спомена за А1, писах им и на тях, но там нещо много съмнителна ми се стори работата. Подготвяш пратката, изпращаш я до техен офис във Варна, от там те ти подготвят нещата и ти пращат на мейл фактура, която трябва да заплатиш...
ОК си е фирмата и работят така. На работа ползват А1 през ден, защото се изпращат продукти само в чужбина и са доволни. Праща се до хъба във Варна и оттам вече пътуват до различните дестинации Wink За цени и условия не съм запозната.

# 627
  • Сф
  • Мнения: 5 562
Моля за помощ с кафе машините Гаджия.
Най- накрая се добрах до нея . Оставих я да загрее 3-4 минути, пуснахме я, но само едно бръмчене се чува.Вода въобще не тръгва. Има вода, изкарва пара.  Дефектна ли е?

Допълвам: не беше обезвъздушена, благодаря за съвета. За първи път имам подобна кафе машина

Последна редакция: пт, 13 авг 2021, 21:51 от Miraj*

# 628
  • София
  • Мнения: 1 688
Обезвъздушихте ли я? Пусната на пара и развъртате врътката отстрани до край и чакате да потече вода.

# 629
  • Стара Загора
  • Мнения: 139
Здравейте. Някой връщал ли е стока закупена от  Амазон до склад в Словакия, Серед. Кой куриер използвахте и какъв телефон посочихте?

Общи условия

Активация на акаунт