Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
Как мога да върна артикул на Amazon?
Как мога да прекратя абонамента си за Amazon Prime?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
Можете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на Amazon, като посетите следните уебсайтове: amazon.co.uk (за Обединеното кралство) - https://www.amazon.co.uk/contact-us и amazon.de (за Германия) - https://www.amazon.de/gp/help/customer/contact-us . Следвайте стъпките за избор на поръчка, тема и начин на контакт (имейл, телефон или чат).
-
Как мога да върна артикул на Amazon?
Можете да върнете артикул на Amazon, като използвате куриерска услуга или Български пощи. Някои куриери изискват телефонен номер за получаване. Имайте предвид, че в момента Български пощи не приемат пратки с батерии. Препоръчително е да се свържете с Amazon и да попитате дали ще поемат разходите за връщане, като споменете, че сте в България.
-
Как мога да прекратя абонамента си за Amazon Prime?
За да прекратите абонамента си за Amazon Prime, влезте в акаунта си, отидете на „Настройки на Prime“, след което изберете „Отмяна на членството“. Ако сте се регистрирали за безплатен месец Prime и се откажете през този период, ще продължите да използвате услугите до края му и няма да бъдете таксувани допълнително.
-
Как мога да се свържа с EasyFundraising?
-
Какво представлява smile.amazon.co.uk и smile.amazon.de?




