Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Какви са складовите стоки на Amazon?
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Можете да откажете поръчка, като посетите https://www.amazon.co.uk/gp/css/homepage, влезете в профила си и изберете „View recent and open orders“. Ако има бутон „Edit Order“, можете да го промените или анулирате. Всички поръчки могат да бъдат променени или анулирани, преди парите да бъдат изтеглени от вашата карта. Можете също така да опитате да се свържете с чата за поддръжка и да поискате отмяна на поръчката; въпреки това, средствата ще бъдат деблокирани след приблизително 45 дни, в зависимост от вашата банка.
-
Какви са складовите стоки на Amazon?
Складовите стоки на Amazon са нови артикули с транспортни щети, върнати от клиенти (неизползвани), дефектни поради фабрични грешки или променени от клиента в рамките на 30-дневния период за връщане. Те имат описание на състоянието, като например „като нов“, „много добър“ или „добър“. Ако артикулът е повреден, той може да бъде върнат и да получите възстановяване; въпреки това ще трябва да закупите артикула отново. Всеки продукт има състояние на описание, за да се предотвратят изненади.
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
-
Как мога да върна артикул от Amazon?
-
Как мога да предотвратя преобразуването на плащанията при поръчка от Amazon?



