Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Как да спра преобразуването на плащанията, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
За да откажете поръчка от Amazon, първо влезте в профила си и отидете на страницата „Последни и текущи поръчки“. Ако има бутон „Редактиране на поръчка“, можете да промените или анулирате поръчката. Ако няма такъв бутон, парите вече са блокирани и поръчката се обработва. Можете да опитате да се свържете с чата за поддръжка, за да помолите за анулиране на поръчката, но парите ще бъдат отблокирани след около 45 дни (в зависимост от вашата банка). Можете също така да изпратите заявка за анулиране до вашата банка и те могат да го направят по-рано.
-
Как да спра преобразуването на плащанията, след като вече съм маркирал, че ще платя в евро или в левове?
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
Можете да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на Amazon, като използвате техните онлайн формуляри за контакт. Просто изберете тема и начин на връзка (имейл, телефон или чат). За Amazon.co.uk използвайте следния линк: https://www.amazon.co.uk/contact-us . За Amazon.de използвайте този линк: https://www.amazon.de/gp/help/customer/contact-us
-
Как мога да върна артикул, закупен от Amazon?
-
Какво представляват „складовите“ продукти на Amazon?




А предвид как старее пластмасата, ще се надраскат и няма да изглеждат толкова добре, но това са си мой разсъждения по темата.