Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Как да деактивирате преобразуването на валута за плащания, след като вече сте посочили, че ще платите в евро или в левове?
Какво представляват използваните стоки и складовите стоки на Amazon?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да откажа поръчка от Amazon?
Можете да откажете поръчка от Amazon, като влезете в страницата с поръчки, щракнете върху „Преглед на скорошни и отворени поръчки“ и ако има бутон „Редактиране на поръчка“, можете да промените или анулирате поръчката. Ако няма такъв бутон, това означава, че парите вече са блокирани и се обработват. Всички поръчки могат да бъдат отказани или променени само докато не са блокирали парите ви. Можете също така да опитате да се свържете с чата за поддръжка и да поискате отмяна на поръчката; въпреки това, средствата ще бъдат отблокирани след около 45 дни, в зависимост от вашата банка. Освен това можете да изпратите отказа на поръчката до вашата банка и те могат да я отблокират по-рано.
-
Как да деактивирате преобразуването на валута за плащания, след като вече сте посочили, че ще платите в евро или в левове?
-
Какво представляват използваните стоки и складовите стоки на Amazon?
Стоките, използвани от Amazon, са нови артикул с транспортни щети по опаковката, върнати от клиенти, продукти с фабрични дефекти или артикул върнати поради промяна в желанието на клиента в рамките на 30-дневния гратисен период на Amazon. Те се предлагат с описание за тяхното състояние като „като ново“, „много добро“ или „добро“. Ако даден продукт е повреден, той може да бъде върнат обратно към Amazon и да получите възстановяване; въпреки това, ще трябва да закупите нов артикул. Всеки продукт има описание на състоянието си и ако не отговаря на полученото от вас, имате право да го върнете за сметка на Amazon. Складовите стоки в Amazon са продукти, които се предлагат от техния склад, а не от външни търговци. Тези продукти могат да бъдат предмет на различни промоции, като например 20% отстъпка на избрани продукти. При поръчка на складови стоки е важно да се вземат предвид условията за безплатна доставка и връщане, тъй като те могат да варират в зависимост от продукта и продавача.
-
Как мога да се свържа с отдела за обслужване на клиенти на Amazon?
-
Какво представлява EasyFundraising?