Пазаруване от Aliexpress.com 62

  • 36 635
  • 740
  •   1
Отговори
# 555
  • Бургас
  • Мнения: 1 944



а другите 1 или 2 са със статуса "delivered to country of destination" или подобно- от края на юни още стоят с такъв статус.
Може ли линк за проследяване на МБМ (или както там се казват), а също и на БГ Пощите?
тази е в МБМ, ако не са е върнали

# 556
  • Мнения: 50 926
А на мен на една доставка ми изтече срока, и са я подновили с още 45 дни. Как така! И нищо не мога да направя. Ядосах се.

# 557
  • BG-DE
  • Мнения: 5 991
Моите пратки все са били с безплатна доставка и повечето идват за около 2 седмици, дори не знаех, че може да си избираш 😂 и сега погледнах за държача съм имала опция да си платя още $4 и е щял да дойде до средата на септември, а не края на октомври ама кой да гледа 😂

# 558
  • here and now
  • Мнения: 5 948
Ами Галке, то и аз така, ама това не попречи да ми дадат фалшив тракинг за пратка от 100-на лева, от уж Европейски склад.
Скоро пак така. Писах на китайчето и ми даде реален.
Гаранция няма. И за проследими и за непроследими, не ми ли дойде в срок, диспут.
До сега нямам отказан,  всичко са ми връщали в рамките на няколко дни.

# 559
  • Мнения: 18 278
Ами Галке, то и аз така, ама това не попречи да ми дадат фалшив тракинг за пратка от 100-на лева, от уж Европейски склад.
Скоро пак така. Писах на китайчето и ми даде реален.
Гаранция няма. И за проследими и за непроследими, не ми ли дойде в срок, диспут.
До сега нямам отказан,  всичко са ми връщали в рамките на няколко дни.
100 лв?!
Чувствам се бедна ...
За европейски склад вече вяра не хващам. От 'европейски' склад ми дойде за 2 седмици (при обещани 5 календарни дни) от Хонконг. А поръчките ми от китайския Китай ми пристигат за 3 седмици. Мерси им на 'европейските' складове.

# 560
  • Sofia
  • Мнения: 2 423
Благодаря за отговора. Проверих и в централната и в локалната поща и в двете ги няма, нито съм получила известие от тях. Свалих приложението и не ми излезе нищо ново, за жалост Sad.
Скрит текст:
Според parcels app пратката е влезнала в Европа през Будапеща и с оглед на времето през което се е случило от 31-ви летище, 2-ри и 3-ти преминаване през митница - съм 99% убеден, на база предишен опит, че това цялото действие се развива в Унгария. С оглед на вида на номера за проследяване, е малко вероятно на 10ти да е влезнала и получена от местната поща в България. Разбира се, пратката прилича на таква с краен адрес Унгария (HU), но може и да е междинен номер и е напълно възможно да пристигне и след седмица-две в България.

# 561
  • Мнения: 32 286
Да, в МБМ е "наличната в доставящ офис". Обаче никой не ме е уведомил за нещо налично...дано не я връщат...🤬 И сега не знам аз ли трябва да ходя да я търся...някъде си...или може да я оставят в близката Поща поне? Някой като че ли беше споменал нещо такова...
Удължавали са ми срок за доставка, но на вече получени пратки (за които не съм отметнала, че са получени, а също и за някои с по-кратък срок на доставка).
Да отварям диспут като ми приключат автоматично поръчките, така ли?

Последна редакция: нд, 29 авг 2021, 05:36 от dolce miele

# 562
  • BG-DE
  • Мнения: 5 991
Отваряй диспут ако 75 дневната защита е минала.

# 563
  • Бургас
  • Мнения: 1 944
аз пък имах 5-6 малки пратки, обединени в холандските пощи в един голям плик - и вместо да ги чакам по 2 месеца, дойдоха за 20 дни, и най интересното бе че бяха с различни куриери пуснати и ми направи впечатление че на големия плик имаше напечатан машинно голям бар код
като гледам имам още един такъв обединен плик, който все още не е дошъл

# 564
  • Мнения: 18 278
Да, в МБМ е "наличната в доставящ офис". Обаче никой не ме е уведомил за нещо налично...дано не я връщат...🤬 И сега не знам аз ли трябва да ходя да я търся...някъде си...или може да я оставят в близката Поща поне? Някой като че ли беше споменал нещо такова...
Удължавали са ми срок за доставка,  о на вече получени пратки (за които не съм отметката, че са получени, а също и за някои с по-кратък срок на доставка).
Да отварям диспут като ми приключат автоматично поръчките, така ли?
Е как МБМ щв доставят в пощата? Това са два различни куриера. Звъня ли в МБМ?
Между другото, имам смътен спомен, че преди много години бях удължавала аз срока за доставка. Тогава беше още 60 дни и на 55тия ден слагам още 5-10 към общия срок. Сега го няма това ли?

# 565
  • BG-DE
  • Мнения: 5 991
Сега май може да се удължи само срока за обработка на поръчката.

# 566
  • Мнения: 32 286
Как мога да го удължа този срок, не виждам такава опция? Виждам опция за диспут...Всичките поръчки са от средата на юни, т. е. 75-дневният срок на защита май изтича заедно с автоматичното приключване....
От МБМ никой не се е обаждал, а аз ей сега преди малко видях за пратката при тях...може би още една е при тях (четвърта). Другите 2 са съ SYAET и не можах да ги проследя никъде...

# 567
  • Бургас
  • Мнения: 1 944
лично до продавача
Цитат
Due to shipping delays,please extend delivery date by ......... days

# 568
  • Мнения: 32 286
Благодаря. А има ли значение, че изтича и 75-дневната защита?

# 569
  • BG-DE
  • Мнения: 5 991
А какъв е смисълът да се удължава срока за доставка? Имат 75 дни за да доставят стоката не е малко ако им увеличаваме и срока утре ще започнат и с камили да доставят. Аз бих си пуснала диспут щом имам право, а те да му мислят каква доставка да ползват.

Общи условия

Активация на акаунт