Изпускали ли сте си нервите?

  • 4 791
  • 64
  •   1
Отговори
  • Мнения: 346
Много мислих днес и реших да пусна тема .
А тя е именно затова дали понякога си изпускате нервите но не един срещу друг .
А по скоро по тел. докато разговаряте с било то оператор ,куриери или  кур.фирми и каквото се сетите ?
Скоро ми се случи за което съжалявам .
Случката беше именно заради това ,че ме държаха мн време на тел.а въпроса ми беше кратък и ясен .
Нужно беше да говоря с няколко човека и да казвам едно и също .
И лошото беше че малко нагрубих .
Та се притеснявам да не ми заведат дело (разговорите се записват) .

# 1
  • София
  • Мнения: 28 580
Скрит текст:
Много мислих днес и реших да пусна тема .
А тя е именно затова дали понякога си изпускате нервите но не един срещу друг .
А по скоро по тел. докато разговаряте с било то оператор ,куриери или  кур.фирми и каквото се сетите ?
Скрит текст:
Скоро ми се случи за което съжалявам .
Случката беше именно заради това ,че ме държаха мн време на тел.а въпроса ми беше кратък и ясен .
Нужно беше да говоря с няколко човека и да казвам едно и също .
И лошото беше че малко нагрубих .
Та се притеснявам да не ми заведат дело (разговорите се записват) .
С такива не съм.

Май повече те притеснява, не че си нагрубила някого, а че може да те "хванат".

# 2
  • Мнения: X
Хубаво си се усетила и си даваш равносметка, което значи, че ще корегираш поведението си след време, но без да се терзаеш излишно. На всеки се е случвало да се разгневи, дори на най-спокойния човек, въпросът е да се осъзнаеш и да се видиш обективно отстрани. Има хора, които ще ти кажат друго - мачкай, не търпи, всички са нагли, заслужават лошо отношение... Въпрос на себеусещане е, има хора, които не се чувстват зле когато са груби, има и такива като теб, които се замислят. Дръж се така с хората, че ти да се чувстваш добре от комуникацията ви и отношенията ви. Не се опитвай да угаждаш на някого или да се нагаждаш, а бъди по-добрата половина от себе си.

# 3
  • ☀️София / London🌂
  • Мнения: 3 433
Да груба съм понякога, но винаги е абсолютно заслужено.
Била съм груба към куриер на Спиди, който използва това, че ми доставя пратки често и сме в добри отношения , за да ми каже , че ми оставил пратката в близкия офис - да ходя да си я взема от там, защото днес имал много доставки. Бързо му припомних, че съм платила до адрес, а не до офис и желая да получа услугата за която плащам. Мъъъъъ. И изведнъж 10 мин по-късно я носи. Ако мине номера.
Груба съм когато е минал срока за връщане на пари по сметка след връщане на даден артикул. Има си срокове.
Груба съм като цяло когато виждам , че отсещната страна не и пука за мен като клиент и съм просто поредната дето им се оплаква или иска нещо. На скоро бях груба с Емаг , които не могат да ми дадат ясен отговор кога ще доставят поръчаното, в куриер ли е, пътува ли , товарителница нещо ! "Ми чакайте ". И колко да чакам като мина повече от седмица ? Дирекно им казах, че след като не могат да отговорият на елементарни въпроси или да ме свържат с някой който може или да канселирам поръчката си. Съжалявам, но понякога просто не става по любезния начин.

# 4
  • Мнения: 9 709
T.e.ако разговорите не се записваха всичко щеше да е точно, така ли?

# 5
  • София
  • Мнения: 23 096
Била съм груба поради грубо отсрещно поведение или брутални грешки от страна на служители.
Никога няма да забравя как един льольо от туристическа агенция почти ни провали почивка в чужбина. Беше объркал датите и хотелът ни вече беше запълнен. В прав текст му казах, че е малоумник. Същият дори вечерта преди заминаването ни дойде до вкъщи, за да ни предаде новите ваучери и да ни върне пари.

Никой няма да те съди, ако заради това се притесняваш.

# 6
  • Мнения: 12 790
Доколкото разбирам, си се афектирала, защото не са те обслужили адекватно и са те прехвърляли от един на друг служител многократно. Че защо да завеждат дело? Тяхното обслужване не е било на ниво, за да те изкарат от нерви.

# 7
  • Мнения: 346
Разбира се че не .
Просто така го написах .
Възпитана съм и не си позволявам груби думи .
Но се изнервих че "ще ви свържа с колеги "
И това ми го казват 4 "колеги".
Възможно ли е да ми заведат дело ,?
Как мислите

# 8
  • Мнения: 731
Спокойно, няма да те арестуват 😃

# 9
  • Мнения: 12 790
Няма да се занимават да завеждат дело, те не са били оперативни в обслужването. Ако все така размотават хората, сигурно клиентите доста често си изпускат нервите. А и ти можеш да се оплачеш от лошо обслужване.

# 10
  • София
  • Мнения: 62 595
Работата е там, че и тези, които се обаждат с разни оферти са ужасно нахални и не разбират от "не". Дразнят невероятно много, направо в един момент се чудиш дали наистина вярват, че си чак толкова тъп, колкото мислят, за да ги търпиш. В началото ми беше жал за тях, но от един момент нататък вече хич не ми беше жал и след второто учтиво отказване от моя страна следва трето, което вече е с по-твърд тон. Не грубост, а много твърдо "приятен ден". Но пак не спират, да му се не види! Не ме интересува как ги инструктират.

# 11
  • Мнения: 855
Гласно не, но негласно ми се е искало да пускам и крещя като каруцар. От ДСК се бяха издънили доста, но не ми бяха виновни хората от телефонното им обслужване. Сигурна съм, че и те тогава искаха да напсуват служителите от клона.

# 12
  • Мнения: 12 473
Естествено, че съм си изпускала нервите.
Дажени Милуто го отнася понякога.
Но се извинявам винаги, когато не съм права, и като цяло съм сдържана и любезна винаги.
Не крещя аз. Имам леден, режещ тон, който не търпи възражения..)

# 13
  • Мнения: 920
Възможно ли е да ми заведат дело ,?
Как мислите
Зависи какво си казала.
Ясно е, че тук не би споделила, но пък и щом се притесняваш явно имаш причина.
За изнервен и повишен тон няма да те съдят, но за заплахи или унижаващи реплики може и да си помислят.

# 14
  • Мнения: 4 518
Изпуска Ла съм си нервите след като съм започнала с добро, но не е станало. Последното, за което се сещам е случка с А1 Rolling Eyes Подписвам договор за интерактивна телевизия, пускат ни нормална (не я знам каква е, без спиране и превъртане). Звъня им аз да разбера какво става и те ми обясняват, че в нашия район нямало такава опция, защото няма такива кабели. Накарах момичето да ми каже къде в сайта я има тази информация и след като минахме през целия сайт ѝ се извиних за това, което предстои и нахраних А1 яката работа.
Не се чувствам виновна, нея лично не съм я обиждала. Тя е там като представител на фирмата и, поварвайте ми, свикнали са. Аз също съм била на подобна позиция и съм отнасяла не по-малко от 5 псувни на ден и к'во от това, шапката ми се накриви с 3 градуса и половина.

# 15
  • Мнения: 37
Разбира се че не .
Просто така го написах .
Възпитана съм и не си позволявам груби думи .
Но се изнервих че "ще ви свържа с колеги "
И това ми го казват 4 "колеги".
Възможно ли е да ми заведат дело ,?
Как мислите


Няма как да ти заведат дело или нещо подобно. Но ти би могла да подадеш оплакване към КЗП примерно за некомпетентно обслужване. Работила съм в такъв тип среда и ми е ясно за какво става въпрос. За дългогодишния ми опит не съм видяла от страна на обслужването да подадат дело или оплакване. Така, че спокойно, за такова нехайство и лошо обслужване единствено тях да ги подведат под отговорност. (че не са обслужили клиента както трябва)

# 16
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 260
Да, изпускала съм си нервите, когато си плащам за дадена услуга и не получавам съответното качество, отношение и прочее. Търся си правата навсякъде.
Тук не ми се е случвало, хората винаги са крайно любезни. Но в България хората масово си траят и се оставят да им се качват на главата. Пример- сядам да обядвам в заведение. Поръчвам си нещо на скара, не помня какво беше. Да оставим, че поръчката се забави супер много и закъснях. Идва сервитьорът и ми тупва два въглена! Изгоряло до неузнаваемост. Като ми кипна ги направих на сол. Питам го- би ли го ял това? Той вика- не. Казвам- хайде сега ги откарай на хотвача и го питай дали той би ги ял. Връща се и ми разправя, че готвачът бил казал, че би ги ял. Моля?! Виках управител- нямало го. В това време хората от друготе маси, станали свидетели, започнаха и те да изразяват критика към качеството на храната и обслужването. Защо си мълчат? Защо не си търсят правата и за какво си дават парите?
Грубото отношение от разни лелки по институциите пък е пословично.
И не само. Навсякъде е пълно с грубияни и киселяци.

# 17
  • ☀️София / London🌂
  • Мнения: 3 433
Грубото отношение от разни лелки по институциите пък е пословично.

Ох, ето това е най-болната ми тема !
Най-много съм се карала с парпортна служба на МВР. Ей там вече беше скандал с децибели.
Исках да си сменя всички документи и да си изкарам нов поспорт след като загубих стария.
Глобена съм  60 паунда в посолството в Лондон където съобщих за това. Написаха ми протокол, наложиха глобата платих си на място  и т.н. Казаха ми още тогава да си пазя бележките за да не ме таксуват отново.
И тази дама на гишето за документи в БГ настоява да наложи още една глоба-  "Само 20лв ще Ви глобя от мен да мине" ми казва. Моля? Документите са в ръцете и ! Грижливо и показвам и оригинала и и оставям дори копия. И тя продължава да ми спори и да настоява , че нищо не съм разбирала и едва ли не съм тъпа. Защо питам аз ме глобявате за втори път? Отговор : Ми няма къде да кликна в системата , че вече сте глобена. Или плащате или не мога да предвижа документите ви ! Намери много бързо къде да кликне като си изпуснах нервите.

# 18
  • София
  • Мнения: 38 516
Единственият човек на рази планета, който може да ме изкара извън нерви, е мъжът ми. И дъщерята.
В институции замлъквам и си тръгвам. Kill them with kindness.

# 19
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 260
Еми не трябва да си мълчите. Те затова се чувстват недосегаеми.
Вярно, че има и нервни и избухливи клиенти, но в крайна сметка ако получаваш нормално отношение отсреща, защо трябва да се държиш нагло и да скапеш нечий ден, щот си киселяк и не ти се работи?

# 20
  • Мнения: 299
Възможно ли е да ми заведат дело ,?
Как мислите
И кой ще ти заведе дело? Разговорите се записват, за да се следи и подобрява качеството на обслужването на клиентите, а не да те съдят после. Понякога стават грешки и човек се афектира, нормално е. Няма за какво да се притесняваш. Освен ако не си заплашила някого физически със саморазправа , никой няма да тръгне да се разправя да се мотае по съдилища за някакви дреболии. Прекалено скъпо е, а и съдът ще отхвърли такъв иск. То иначе всички да сме осъдени досега Smile

# 21
  • онче бонче бонбонче
  • Мнения: 16 106
Та се притеснявам да не ми заведат дело (разговорите се записват)
Satisfied Не мисля че това трябва да е повод за притеснение. ММ редовно псува телемаркетери по телефона, сигурно има и много други хора които го правят. Аз по принцип не се паля, няма смисъл, само убива мозъчни клетки и сам си вредиш ¯\_(ツ)_/¯

# 22
  • Мнения: 2 780
Никога и по никакъв повод не съм си изпускал нервите. Нищо не е в състояние да ме извади от равновесие.

# 23
  • София
  • Мнения: 13 159
Единственият начин да те осъдят е да си заплашила, че знаеш в кой офис работят и ще идеш да го подпалиш, след като разстреляш служителите. Т.е. трябва да има заплаха за престъпление. Ако си ги овикала колко са некадърни и тъпи, нищо няма да се случи.
И въпросът не е в това да се изпускат нервите, а като клиенти твърдо, ясно и категорично да заявяваме кои са минусите в обслужването. Когато има плюсове, също. Това е идеята на записите и аз никога не пропускам да критикувам или да похваля.
Това с псуването е без коментар, защото хората си вършат работат. Надали умират от кеф да досаждат на непознати по телефона. Любезна благодарност и отказ, споменавайки колко некоректно е прозвъняването, когато не си дал самият ти номера си, е напълно достатъчно (вкл. ги задължава да внимават откъде си набавят телефонните номера, защото стават уязвими по GDPR).

# 24
  • Мнения: 8 952
Държала съм се грубо, но не е било, защото съм си изпускала нервите, а защото така съм искала. Не обичам да се конфронтирам с хората, но не обичам и неправдата. Та в случаи, когато с мен се държат грубо и неадекватно, нямам никакви угризения да поставя съответния човек на място.

# 25
  • Мнения: 1 993
Нормално е да изпускаш нервите, не мисля, че ще заведат дело, защото сигурно много хора ги нагрубяват и са свикнали. Разбирам, че това им е работата и на такива "досадни" ги оставям да се доизкажат, като приключат казвам "благодаря" и приключвам.

# 26
  • София
  • Мнения: 5 758
И аз не мисля, че някой ще се занимава да води дела. Не съм работила такова нещо, но имам познати, които са ми разказвали, че се е налагало да търпят всякакви хора и обиди. Сигурно не е приятно за служителя, но е разбираемо човек да се изнерви от постоянно прехвърляне. Преди винаги съм се опитвала да бъда любезна, но когато усетя кресливи нотки отсреща, не се давам и аз. Заплахи не съм отправяла, но определено съм се карала.

# 27
  • В големите очи на малчо, а географски - София.
  • Мнения: 7 019
За голям мой срам ми е много къс фитила, и ми се е случвало да си ги поизпусна... Но мъжа ми, това е един прероден  Буда. Адско спокойствие, сутринта си разлива кафето в колата, не го видях, даже не разбрах, само чух че си пое рязко въздух... Спокойно си остави чашата на пода в колата, и забърса внимателно  барчето между седалките. Аз ако го направя, ще  повиша тон, ще мрънкам, ще се самонаругая...

# 28
  • Мнения: 1 625
Изпуснах си нервите наскоро, за което после съжалявах, защото хората вдигащи телефона не са виновни с нищо.
Най-често такова прехвърляне е от безсилие кой точно да ви отговори. Надяват се, че този колега на който ви прехвърлят има отговора.
Неприятно е, вбесяващо, че толкова хора не дават отговор, но не забравяйте, че те работят по протокол. Т.е. за да ви прехвърлят, значи това е политиката на съответната фирма/институция.
Много по-често си изпускам нервите очи в очи, когато в магазин опитат да ме правят на канарче. Особено, ако знам политиката на магазина, а от другата страна ми разказват приказки от Хиляда и една нощ.
Все пак, никога не стигам до обиди. Повишаване на тон да, дори и каране, макар че е грозно. Но обиди към човека отсреща показват само липса на възпитание.

Има разлика между "Как може да ме прехвърляте отново, писна ми." И "Вие малоумни ли сте, бе?"

В случая, когато аз повиших глас(разговор със Софийска вода), жена ми заяви, че ако не си оправя поведението ще ми затвори. Смятам, че всички трябва да имат това право. За да не търпят настроенията на всякакви хора.

# 29
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 7 283
Никога не си оставям магарето в калта, така че на грубости винаги отговарям, когато получа лошо отношение - също. Институции, мобилни оператори, банки, доставчици, продавачи и изобщо на каквото се сетиш, отговарям по същия начин, по който ме третират те. Ако се държат непрофесионално винаги се оплаквам писмено. Нервите съм си изпускала естествено, но гледам да не го правя често, за да не си товаря психиката. Така, че по принцип съм любезна, но ако някой ме нервира основателно, мога да го направя любезно на дроб сърма.

За съжаление хората, които отговарят по телефона са принудени да търпят всякакви ненормалници. Лично аз, ако някой не ме е ядосал персонално, не бих го нагрубила, въпреки че съм ядосана на фирмата. Но пък не пречи да си кажа, че съм ядосана на фирмата и че не са прави, както и че е редно да осигурят повече хора, които да вдигат телефона.

Никой няма да те съди, но ако ти тежи на съвестта - обади се и се извини. Аз съм се извинявала, когато бях в майчинство и хормоните бошуваха в мен, и всичко, и всички ме дразнеха.

# 30
  • Мнения: 1 005
Явно аз съм най - спокойният човек на света , имам железни нерви , но те са калени , защото съм от другата страна . Едва ли ще ми повярвате колко хора се обаждат просто , за да заформят скандал , може би имат прекалено свободно време . Част от задълженията ми бяха да обслужвам  онлайн магазините на фирмата .Много пъти са ми звъняли с някакви безумни искания - промяна на цвят , форма , материал ....при наличие , че ясно е упоменато , че фирмата е вносител , а не производител . Или любимото ми е " дали може още днес да го получа " , и като отговориш ,че може да си го вземе от физическия магазин - " ама аз не съм от София " . Наистина често ми се е случвало да слушам някой недоволен , който не е прочел общите условия за изпълнение на поръчката. Признавам си , че не съм нагрубявала клиент по телефона , само веднъж на живо , но ситуацията налагаше дори да се обадя в полицията . Тъй като фирмата работи с известни хора и тв продукции , реших да го спестя на този човек . Та нахлува " човек " в склада и започва да крещи и обижда , разбирам по нечленоразделната му реч , че ктава дума за фактура . Обяснявам му кротко , че това не е в моята компетенция и да се обърне към управителката ( собственичка ) , която се намира в магазина и му пожелавам приятен ден . Започва още по - настървено да крещи , колежката ми вече се беше завряла от страх под  бюрото . На всичко отгоре той знаел , че само тя издава фактури , че е в магазина , извинявал се , че крещи на мен , но пак продължава да повишава тон , че и да си позволява да тръгва към мен заплашително . Е , тогава не издържах , опълчих се на тоя почти двуметров мъж ( аз съм джобно гадже ) , отворих оная уста и го наврях на кучето знаете къде . Така бях подпалила , че не усетих как сме вървели към изхода , той на заден ход , и треснах вратата под носа му . Иначе не обичам да викам , много ми е примитивно . Използвам един равен и студен тон , който ясно казва какви са ми намеренията.

# 31
  • Мнения: 346
Опитах се да се извиня .
Обадих се и казах може ли да ме свържете с жената която ми се обади .
Уж ми казаха Да ,оказа се че няма как .

# 32
  • София
  • Мнения: 13 159
Какво толкова обидно си казала или заплашила, та чак да звъниш да се извиняваш?

П.П.
Ох, ама как може чак сега да видя кой е автор на темата.
И да няма причина да се притесняваш, сама ще си я намериш.

# 33
  • Мнения: 346
Казах обидна дума преди да затворя.

# 34
  • София
  • Мнения: 13 159
От обидна дума до обидна дума има огромна разлика.

# 35
  • Мнения: 346
От обидна дума до обидна дума има огромна разлика.
тоес??

# 36
  • София
  • Мнения: 13 159
Ако си им казала, че са тъпи, некадърни, неграмотни и подобни, никой не му пука.
Ако си използвала нецензурна дума, напсувала си и си заплашила със саморазправа конкретен служител, тогава вече може да имаш право да се притесняваш.

# 37
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 7 283
То си е за притеснение, ако изобщо има в речника подобни нецензурни думи, които щедро ръси към непознати.

# 38
  • Мнения: 1 005
Опитах се да се извиня .
Обадих се и казах може ли да ме свържете с жената която ми се обади .
Уж ми казаха Да ,оказа се че няма как .
Не се притеснявай , всички , които работят с хора по телефона са свикнали , не че това трябва да окуражава обидите Stuck Out Tongue Winking Eye

# 39
  • София
  • Мнения: 710
Аз работя във мобилен оператор и всеки ден говоря с клиенти . Обиждали  са ме, крещяли са ми и какво ли още не. Нищо няма да ти направят.

# 40
  • София
  • Мнения: 62 595
И все пак се чудя колко трябва да плащат и колко да е безчувствем един човек, за да е способен да търпи всеки ден да си отнася по някколко изпуснати нерви на потенциални клиенти. Разбирам, че парите са фактор, но не вярвам в накривяването на шапката. Никой човек не може да се абстрахира от това по негов адрес да са насочени ругатни или като цяло вербални негавити. Езикът носи послание, а ушите не само чуват, а нататък всичко се обработва и минава през психиката. Дори да започне да изпитва презрение или за него номерата да са само някакви смотаняци, които трябва да се съгласят на договор, пак не става. Както и да се дистанцира, човек чува, мисли и чувства, а да си отнася ругатни по пет пъти на ден е други хора да му вливат в психиката по пет пъти на ден някакви гадости.

# 41
  • Мнения: 2 375
Казах обидна дума преди да затворя.
Хич да не ти пука. То пък голяма работа е станала. Не си убила никого, спокойно.

# 42
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 7 283
Е никой не гради кариера в кол център, просто работа, докато намериш по-добро.

И с мен са се държали зле от кол центъра, пък звъннах само да се информирам нещо, защото всичко ми беше блокирано по тяхна вина. Бях нагрубена незаслужено. И в магазин са се отнасяли зле с мен, без да съм го провокирала. Пък веднъж даже ме обвиниха в голям супер маркет за кражба и бях претърсена. Е те тогава трябваше да ги направя на дроб сърма като не намериха нищо, ама бях твърде шашардисана..Изобщо какво да ви кажа, процеса е двустранен Trollface .

# 43
  • Мнения: 37
Да, така е, днес пък в любимия ми магазин "Пепко" ги домързя да ми помогнат и аз си излезнах без да си купя нищо. Grinning
И отидох в друг, в който са по-учтиви. А ма ха. Няма да си тровя нервите.

# 44
  • Мнения: 2 925
Ауу, да! Вие по-скоро ми кажете, как да не го правя, че като се ядосам настава Второто Пришествие.
Тези от кол-центъра нищо няма да ти направят, спокойно!

# 45
  • София
  • Мнения: 17 775
Не, не крещя на служители, защото "клиентът винаги има право" и това се ползва за вратичка да карат служителите си да понасят истериите на всякакви девианти. Обикновено рибата мирише от главата и крещейки на някакъв служител, няма да оправя нещата. Само ще навикам някоя бедна душа.

# 46
  • Мнения: 1 459
Досега не съм чула някой да е завел дело за телефонен разговор. На ММ всеки път му предлагат оферти от А1, които той не желае, ама те си звънят отново. В един момент му кипва и ги насолява подобаващо. Никой не е завел дело все още. 🙃

# 47
  • пустинята Гоби
  • Мнения: 7 283
Е те тези си го търсят. И как нагло лъжат някои от тях...

# 48
  • Мнения: 1 005
И все пак се чудя колко трябва да плащат и колко да е безчувствем един човек, за да е способен да търпи всеки ден да си отнася по някколко изпуснати нерви на потенциални клиенти. Разбирам, че парите са фактор, но не вярвам в накривяването на шапката. Никой човек не може да се абстрахира от това по негов адрес да са насочени ругатни или като цяло вербални негавити. Езикът носи послание, а ушите не само чуват, а нататък всичко се обработва и минава през психиката. Дори да започне да изпитва презрение или за него номерата да са само някакви смотаняци, които трябва да се съгласят на договор, пак не става. Както и да се дистанцира, човек чува, мисли и чувства, а да си отнася ругатни по пет пъти на ден е други хора да му вливат в психиката по пет пъти на ден някакви гадости.
Поне при мен - не достатъчно добре , но пък използвах плюса с работното време.
The Catcher in the Rye  е права , в повечето случаи проблемите се получават от някой идиот , който е на по - високо ниво .

# 49
  • Най-красивата страна
  • Мнения: 12 282
Не,не си изпускам нервите.Не крещя,не обиждам.
При проблем се обръщам към по-висшестоящ служител и говоря възпитано,без да повишавам тон.
Последната случка
Касиерка в магазина ми вдигна скандал,защото за сметка 65лв и дадох банкнота 100лв.Тя нямала да ми върне,била съм длъжна да имам.
Въобще не съм спорила.
Просто извиках управителя и проблема се разреши.

# 50
  • Мнения: 3 727
Няма да заведат дело. Разговорите се записват, за да контролират служителите си, не клиентите. За съжаление, клиентът има право да си изпуска нервите, служителят има право да му затвори след второто предупреждение и толкоз, не повече.

# 51
  • Между гори и планини
  • Мнения: 9 383
Не, никога! Имам таланта да навра някого, там където слънцето не огрява, мило и възпитано. И като тръгне на там дори да ми благодари, че съм показала посоката.

# 52
  • Мнения: 14 862
Като по-млада с близки си ги изпусках редовно, а с обслужващ персонал не. Сега с близки не си ги изпускам, но на обслужващия персонал обяснявам кратко какво не е наред.
А може би просто скоро никой не ме е ядосвал дотам, че да загубя контрол.
С телефонни оператори гледам да не се карам, защото те реално нищичко не могат да направят, освен да прочетат два реда клиентска история, ролята им нерядко е на вид боксови круши. Жал ми е за тях, личи си, че са някакви деца на по 25 макс.

За съдене - няма да те осъдят, споко.

# 53
  • Мнения: 2 925
Аз съм си ги изпускала само с близки, които вече не са ми такива по тази причина. Чужди хора не са способни да ме ядосат, просто защото нищо не ми зависи от тях.

# 54
  • Мнения: 859
Изпускам ги и още как... Не знам какво се случва с прекия ми началник откакто зае поста, но не отиват на добре нещата. Харесваше ми тази работа по ред причини, но май дойде краят. Не се търпи вече - тормоз, тормоз, но всичко има граници. Ти се отнасяш приятелски, внимателно, търпиш, мълчиш - отсреща злоба. Е, не е само към мен, но това не ме "топли". А не беше такава преди. Имах един период - сядам в отлично настроение пред компютъра (хоум офис съм) и... започвам да се треса от нерви заради тази жена. Плачех по спирките само като се сетя за светлата ѝ личност.

 ММ е по-краен - сама жена с котка, без намек за мъж на определена възраст му е недок...тена работа, прекалено ми е, но започвам да се замислям.. И аз много изстрадах, но не се отнасям така към хората, те не са виновни, все пак...

Вече 4-ма напуснаха екипа и тя вместо да направи нужното, за да ни запази, крещи и се държи като даскал към ученици. Лошото е, че май тези над нея я толерират и дори да се подаде оплакване, ползата ще е никаква.

И изобщо цял живот е било така - хващат се за моите грешки, а на други им се разминава. Играят си с търпението ми, докато не избухна и после трябва да се разделяме. Да, разсеяна съм, не виждам добре, но идвам навреме, старая се, на никого не съм отказала помощ, имам такова желание за работа. И всичко отива по дяволите заради интриганти и истерици. Да не говорим, че масово за смешни пари искат разбота като за трима.

А сега е и криза, разходи ни чакат... Не знам какво да правя... Страх ме е да не се разболея от нещо тежко.

# 55
  • Мнения: 5 268
Как няма да подадеш сигнал срещу тази? Напротив. Събирате се от екипа и пишете подробно кога къде и какво е станало. Един, два, три пъти.. Не може един човек да е по-ценен от екипа. Съберете се като група, една птичка пролет не прави.

# 56
  • София
  • Мнения: 62 595
По-големия шеф не го интересува какви ги върши по-малкият, стига вторият да му се подмазва ефективно и да му върши мръсната работа. Но екипът е напълно в състояние да използва подхода на саботажа. Какво ще им направи, ще ги уволни до един? Лошото е, че винаги има шпиони в екипа, подмазвачи на шефа и затова другите се демотивират и не смеят нищо да направят. Ако екипът игнорира прекия си началник и прислугата му, тогава той няма да има друг избор, освен да се кротне. Но хората са доста страхливи и затова  в някаква степен си заслужават съдбата.

# 57
  • Мнения: 346
Как няма да подадеш сигнал срещу тази? Напротив. Събирате се от екипа и пишете подробно кога къде и какво е станало. Един, два, три пъти.. Не може един човек да е по-ценен от екипа. Съберете се като група, една птичка пролет не прави.

Това не го разбрах .
Защо аз да подавам сигнал?
Или те да подадат

# 58
  • Мнения: 5 268
Към desenchantee се обърнах - постинга преди моя.

По твоя казус вече са написали хората - няма да пуснат оплакване, човек може да си изтърве нервите, естествено. Все пак едва ли си ги заплашвала. Ако пък да, на всяка цена се обади, да се извиниш. Едно е да повишиш тон, друго е да има изнудване и/или закани. Второто не съм сигурна колко се неглижира.

# 59
  • до морето
  • Мнения: 2 284
Да, изпускала съм ги в държавните учреждения- бюро по труда, а най-любимите са ми Социално подпомагане, когато подавам молба за детски надбавки, всяка година е това. След скандал всичко се оправя.

# 60
  • Мнения: 2 375
Аз съм ги изпускала в банката. Когато изведнъж започват да ни дърпат пари за щяло и нещяло. Без да информират, че има промени. След скандал и издаване на нова карта (същата, но с друг цвят)  ни ги върнаха. И по телефона съм се карала с тях (вече не ми вдигат). 😅

# 61
  • Мнения: 2 925
Ама, аз точно това щях да кажа. В България никой не ти свършва работа, ако преди това не е подобаващо овикан. Счита се за нещо нормално, нещо като задействащ механизъм и в този ред на мисли не мога да разбера страховете на авторката от дело. Кой ти завежда дела за такива работи? Хора убиват и пак им се разминава, па за едното викане ли? Виж, в чужбина, ако викаш на служители не е добре. Всичко се решава по телефона и не би било добре да те отрежат.

# 62
  • Мнения: 2 937
И на мен ми е много неприятно това, че трябва да си нахален и да държиш тон, за да те вземат на сериозно.  Отнасям се много уважително към всякакви служители - все пак гората са на работа, не са ми слуги, но точно толкова бързо сменям тона и съм много рязка ако видя, че ме правят на балък, само защото съм възпитания клиент. Така вече години ходя при една фризьорка, която е единствената, която не си смени отношението и качеството на работа само, защото вече ме е зарибила.
Изпускала съм си нервите къде ли не. Не страдам много от тая работа, но непрестанно работя върху себе си. Вече явно остарявам, защото нещата, който ме изкарват извън нерви се броят на пръстите на едната ми ръка и едното е майка ми. Joy Яд ме е, когато се ядосвам служебно - тия хора реално никакви не са ми, сменила съм достатъчно работни места, защо се връзвам и аз не знам. Но, както казах, възрастта си има и своите плюсове.

Последна редакция: нд, 01 авг 2021, 15:28 от Iseis

# 63
  • Мнения: 2 048
Да си призная често к

# 64
  • Мнения: 859
Как няма да подадеш сигнал срещу тази? Напротив. Събирате се от екипа и пишете подробно кога къде и какво е станало. Един, два, три пъти.. Не може един човек да е по-ценен от екипа. Съберете се като група, една птичка пролет не прави.

Благодаря за подкрепата, но не мисля, че има смисъл. Явно някои хора са така - не остаряват добре, прехвърлят си личните грижи върху другите и мислят, че така се върви нагоре в кариерата, без да си дават сметка какво причиняват на останалите. Може и отгоре да натискат за "резултати", може и други трудности да има, които не ни се съобщават, защото не е и наша работа. Ще карам, докато мога и възможно най-добре. Каквото стане. Навсякъде има поне един дразнител. Това е работа, не сме там да се обичаме, а и сметки има за плащане. Колкото и да не съм материален човек, с годините все по-болезнено усещам колко са важни парите за спокоен и сравнително сигурен живот.

Иначе покрай друга неприятна случка с друг колега и с близък полицай се консултирах, но човекът открито си каза, че жалби се подават трудно, трябват свидетели и е ходене по мъките...

Общи условия

Активация на акаунт