Не харесвам прическата си...

  • 5 585
  • 123
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 439
Косата ти е била много хубава. Още е, просто фризьорът е бил некадърен. Но ще се оправи, представях си, че е отрязал повече. Най-практичното, което ми хрумва, е да я носиш на плитка/плитки. В ютуб човек става разноглед от идеи. Хем няма да я гориш, хем може да я миеш по-рядко, хем винаги стои добре - и в ежедневието, и при повод. Освен това, когато има няколко цвята по косата, плитките стоят много по-яко. Аз съм луд фен на боксьорските плитки. Имах много дълги и спретнати. Сега като се подстригах на етажи вече не стоят така - трябва да връзвам ластика малко под ушите, иначе стърчи. Преди връзвах малко преди връхчетата - 15-20см под гърдите. И пак си ги нося с кеф, защото хем запазих по-голямата част от дължината, хем махнах доста изтощена коса. При мен проблемът беше при бретона - имаше една педя в трагично състояние. Комбинирай плитките с натурални и полезни мазила - бадемово, арганово, рициново масло, тривитаминол, стимулант на Икаров, хума, мед, кисело мляко, жълтък, витамин С, аспирин, корен от репей, свинска мас, газ, и Приорин мисля, че много хвалеха. Междувременно пий поне 2л вода дневно, храни се разнообразно - пресни зеленчуци, плодове, полезни мазнини - риба, авокадо, консумирай достатъчно протеин. Не забравяй яйцата, месото, млечните продукти. Може да провериш и за дефицит на витамини. Всичкото това ще се отрази както на косата, така и на кожата, ноктите и на цялото ти тяло.
Между другото на този "фризьор" освен, че не бих му платила, бих го и наритала едно хубаво...

# 91
  • Мнения: 1 267
Не просто некадърен, а направо някой трябва му вземе ножиците и да му счупи ръцете! Моля кажи кой е тоя салон!

# 92
  • Мнения: 872
П.п. а това да не си платиш за извършена услуга е върха на селянията. Соринотсори. Вие нямате ли фейсбук, инстаграм да разгледате как работи даден специалист? И  защо не казвате, когато нещо не ви харесва да се спре? Трудно ми е да си обясня.

# 93
  • Мнения: 5 832
П.п. а това да не си платиш за извършена услуга е върха на селянията. Соринотсори. Вие нямате ли фейсбук, инстаграм да разгледате как работи даден специалист? И  защо не казвате, когато нещо не ви харесва да се спре? Трудно ми е да си обясня.
Нямаме фейсбук, проблем ли е? Понеже виждам, че наистина ти е много трудно да си обясниш елементарни неща, ще ти обясня по-простичко. На въпросната маникюристка поне 5 пъти ѝ казах, че ноктите са адски криви, при което тя реагира така, сякаш казах, че мъжът ѝ ми е любовник. Цялото ѝ поведение беше нагло, селско и троснато в стил Коя си ти да ми казваш на мен, че нещо не е наред. Оставих я да си покаже пълния потенциал от простотия и накрая ѝ отговорих със същото. За да не си носител на селяния, ходи и плащай като поп на некадърници.

# 94
  • France
  • Мнения: 15 894
Сложно е това с неплащането. Не е правилно според мен. По-скоро бих платила, искала фактура и направила официално оплакване в КЗП или нещо подобно...

# 95
  • Мнения: 3 329
Не стига че ще ходиш с грозотия по лицето, косата или ръцете, че и да си плащаш за това... А те ще стоят и ще ти се подиграват групово. Плащаш, изискваш бележка и т.н. и отиваш да се оплакваш.
Пак че авторката  добра душа се оставила да реве, а те да й наглеят над главата.

# 96
  • Мнения: 9 244
Не мога да си представя да не си платя. Това да му счупиш ръцете на фризьора нямам думи просто. Хора, вие в джунглата ли живеете?

# 97
  • Мнения: 10 846
След седем страници стна ли ясна целта на темата? Съвет, оплакване, предпазване на други потребители идея как да се оправи прическата???

# 98
  • Мнения: 5 832
Сложно е това с неплащането. Не е правилно според мен. По-скоро бих платила, искала фактура и направила официално оплакване в КЗП или нещо подобно...
Как пък няма да се занимавам с КЗП заради кварталната маникюристка. А и дори да се занимавам, това са специфични услуги, ходи доказвай, че там ти е правен маникюрът, дори и с касов бон. Комисия ли ще назначат, която да прецени добра ли е работата, не е ли, имам ли основания за претенции? Все едно не знаете къде живеете. Като се научат да не се държат като всемогъщи, като започнат да се съобразяват какъв тон държат на клиентите си, като започнат да се стараят в услугата, която предлагат, а когато сгрешат да се извинят и да предложат решение, тогава ще очакват същото отношение отсреща. Приключвам темата, защото тя не е за мен, а вие си се възмущавайте колкото ви душа иска.

# 99
  • Мнения: 872
Не мога да си представя да не си платя. Това да му счупиш ръцете на фризьора нямам думи просто. Хора, вие в джунглата ли живеете?


Очевидно. Много мразя гратисчии. Когато отидем в ресторант и не ни хареса яденето си го изяждаме първо и след това се оплакваме? Mind blown.

# 100
  • Мнения: 6 756
Не просто некадърен, а направо някой трябва му вземе ножиците и да му счупи ръцете! Моля кажи кой е тоя салон!
А защо да му чупят ръцете? Да не я е хванал насила от улицата? Преди да отидете на фризьор едно проучване малко не си ли правите за стилиста? Как подстригва, как боядисва, с кои продукти работи!
Аз до сега чувам от пострадалите само: ама той това, той онова, маска 13в1, 13в1, 13в1...
А не можа ли в салона да му каже веднаха: чакай, бе, какво правиш? Тя реве и плаща 200 лева. И още нещо: кажи кой е салонът, защо го криеш, след като не си доволна? И много ми е интересно, каква е тази маска 13в1?

# 101
  • Мнения: 1 267
Явно във форума не трябва да се ползват хиперболи, не ги разбират!
Авторката не еднократно каза, че е говорила предварително с въпросния стилист, показвала е снимки...какво повече да направи?! Като не може да каже, че не може!
В моята сфера на работа работим с черетежи - ако продукта не отговаря на чертежа, не просто не се плаща, но носим и санкции. Не може всеки, който си е купил ножици да се напъва за стилист!

# 102
  • Мнения: 7 131
Жена, вземи се в ръце, могат да се случат ужасни неща, за които да ревеш една седмица. Пиеш една студена вода, боядисваш се след няколко седмици в малко по-тъмен тон.
Моята коса също расте с половин сантиметър на 6 месеца, също съм била окепазявана, ама чак такава драма, моля ти се.
На фризьор не се ходи със снимка от телефона. Защо? Защото снимките са на коси, които имат различна структура и пигментация от твоята и са третирани преди боя по друг начин и не на последно място, използвани са хиляди филтри. Ходи се при колорист, фризьор, който специализира само в боядисване, на който си виждала работата, който да види косата и да каже дали и какво може да се постигне като цвят. Защото не всичко може, колкото и да искаш. Ако си от Варна мога да препоръчам такъв салон.

# 103
  • Мнения: 7 898
Значи косата наистина не е добре, но не е и болка за умирачка. Това което бих направила аз е след като приключи вадя снимката и му показвам , че няма нищо общо с това което съм искала и следователно няма как да платя толкова много пари.

# 104
  • Мнения: 1 755
Не мога да си представя да не си платя. Това да му счупиш ръцете на фризьора нямам думи просто. Хора, вие в джунглата ли живеете?


Очевидно. Много мразя гратисчии. Когато отидем в ресторант и не ни хареса яденето си го изяждаме първо и след това се оплакваме? Mind blown.

 А ако не го изядем, но видим, че не е това, което е описано или не е приготвено както трябва, но ресторантът вече е изгубил време и пари в яденето? В крайна сметка ние се разбираме за конкретна услуга и тя не е предоставена. Рядко клиент ще злоупотреби и няма да плати, въпреки че всичко е ок, обикновено се получава обратното - точно това, което правят "противниците на селянията" и така всеки започва да си мисли, че може да прави всякакви безобразия без да има последици.

Общи условия

Активация на акаунт