Отговори
  • Мнения: 3
Здравейте! Relaxed
Може би този въпрос да е излишен, но всеки, когото попитам, не знае как стоят нещата, а аз желая да съм подготвена предварително за решения, които ще трябва да взимам в бъдеще.
Аз съм новоприета студентка в СУ в специалността "Начална училищна педагогика и чужд език" и когато завърша бакалавър, ще придобия правото да преподавам на ученици в начален етап, но тъй като бих предпочела да бъда учител по английски език на гимназиален етап, искам да знам дали е възможно да стане това чрез някакви допълнителни курсове/следдипломни квалификации или дали магистъра, който ще имам право да запиша след бакалавъра, може да бъде от друг факултет, различен от този, в който съм в момента, и ако да, какво трябва да запиша, за да мога да постигна целта си?
Благодаря предварително! Sparkling Heart

# 1
  • Мнения: 433
А каква е мотивацията да учите нещо 4 години, след като от сега знаете, че искате друго?

# 2
  • Мнения: 11 984
Квалификацията Ви ще позволява да работите точно в начален етап. За прогимназиален и гимназиален Ви трябва филология. Това по закон. По принцип за гимназиите се следи още по-строго и дори да намерите някъде кой да Ви назначи (при липса на квалифициран) Вас ще Ви водят нередовен учител и заплатата Ви ще е по-ниска.
Ако искате да преподавате английски в гимназиален етап запишете английска филология.

# 3
  • Мнения: 11 984
Преподаването на чужд език в прогимназиален и гимназиален етап не е шега работа, затова се учи филология, която няма много общо с НУП и ПУП с английски.

# 4
  • Мнения: 3
А каква е мотивацията да учите нещо 4 години, след като от сега знаете, че искате друго?
Реално нямам против да бъда учител на деца от 1-ви до 4-ти клас, даже съм доста развълнувана, но също така искам да имам повече от една възможност за работа в различни етапи на образованието в учебно заведение когато съм приключила със следването. Blush

Последна редакция: вт, 17 авг 2021, 08:46 от bubanka

# 5
  • Мнения: 11 984