Пазаруване от Aliexpress.com 63

  • 27 419
  • 742
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 5 001
В 99% от случаите нищо не се плаща в БГ допълнително, но има и изненади с неправилно подготвени или просто спрени за случайна проверка пратки.
Да, така беше преди. Но нали от юли/август имало нови правила и се плащат такси в БГ пощи или мито?

# 16
  • Мнения: 24
Да се отчета и аз за първата ми поръчка от Aliexpress след влезлите в сила промени от 1-ви юли. На 31.08 поръчах кабел за 4 долара и малко. На 20.09 получих СМС да си го взема от пощата. Не съм плащал нищо допълнително. Не видях по плика да има някакво по-особено обозначение, но е факт, че пристигна доста бързо.

# 17
  • Мнения: 58
Здравейте, малко помощ, ако може, сдобих се с кешбек карта на myWorld, защото работят с аliexpress. И не ми е ясно, имам ли остъпки и върху стоките с промоция?

# 18
  • Благоевград
  • Мнения: 129
Здравейте, група ! Имам нужда от вашето съдействие и помощ.  На  04.07 пуснах пратка с номер за проследяване HJYTE2134007073YQ. След удължаване на срока за доставка и т.н. крайният срок за доставката на продукта беше 17.09. Така и не си получих пратката отворих диспут. От там продавача, сложи като доказателство, че пратката е пристигнала и е доставена и отказва да ми върне парите. Предполагам скрийншота е от 17track. От там се отиде до съдействие от aliexpress, но те също отказват да ми върнат парите, защото излиза, че пратката е доставена, а аз не съм я получила. Сега, за да ескалирам случая ми искат документ от местния пощенски оператор, че не съм взела пратката. Днес бях в Български пощи и ми казаха, че те документи не издават.. Какво да правя от тук насетне, евентуално, за да си получа парите обратно ?

Благодаря предварително !

# 19
  • Мнения: 2 645
Здравейте. Живея в чужбина и много често пазарувам от Али като задавам българския си адрес за получаване, въпреки, че не живея там. Пратките се трупат в пощата и моите близки отиват да ги взимат. От тук разбирам, че има пратки, които пристигат по DHL. Какво ще се случи, ако DHL ме търсят на адрес, а на адреса няма никой? Оставят ли пратката в пощенската кутия, или задължително търсят човек за връчване. Сега ми направи впечатление, че на никоя една от пратките Али не отпечатва телефона който съм задала в системата. Въпросът ми е какво ще се случи с пратката от DHL след като не ме намерят на адрес и нямат телефон за връзка?

# 20
  • Мнения: X
Здравейте, група ! Имам нужда от вашето съдействие и помощ.  На  04.07 пуснах пратка с номер за проследяване HJYTE2134007073YQ.
Не сме група и има тема за проследяване.

Ако се казвате Венцислава Стефанова, има подпис за получаване на пратката Ви на 8 Август.

# 21
  • Мнения: 335
Извинявам се ако не е за тази тема, но вече се изчерпах. Звънях телефони, писах имейли, накрая даже жалба подадох и имам входящ номер и понеже нищо не направиха и след жалбата (Бг поща са неоткриваеми), отново им писах и пак нямам отговор. Какво мога да направя? Защитата ми изтича, а още преди месец пратката е била в София. Не е честно да прецаквам с диспут китаеца, но и пратката не е евтина изобщо. Отишла е на митница, въпреки платеното ДДС и след като им пратих документи, че е платено, просто ми затриха пратката...

# 22
  • Мнения: 5 508
Здравейте, отново от мен. Много моля за мнение и съвет, от тези които ползват кешбек карти и пазаруват от сайта. Горе-долу след какво време има възвръщаемост, предвид това че поръчката Ви може да пристигне до месец?
Аз ползвам BackIt в комбинация с карта WebMoney. Кешбека идва 40 дни след потвърждението, че сме получили стоката. Прехвърлянето на пари от приложението за кешбек към виртуалната карта става за около 10мин.

# 23
  • Мнения: 6
Здравейте на всички, имам нужда от малко помощ😀. Вчера получих поръчка, която няма нищо общо с това което съм поръчала. Имам няколко поръчки които чакам и збелязах, че една от тях е със същия номер като на пакета.Никога не ми се е случвало и сега сзе чудя да изчакам ли да изтече протекцията и тогава да пусна диспут или още сега? На снимката съм подчертала номера който съвпада! Дали пък моята пратка няма да си пристигне?

# 24
  • Бургас
  • Мнения: 1 680
изчакай си времето и отвори диспут за неполучена, щом не е това което си поръчала, като гледам и номера е неслядящ, значи и китаеца незнае дали е получен пакета
и при мен нещо зачестиха стоки които не са поръчани

# 25
  • Мнения: 3 922
Вече няколко пъти ми се случва две, три пратки поръчани от различни търговци да  идват заедно преопаковани в общ пакет. В случая може да става въпрос за същото.

# 26
  • Мнения: 27 507
Eдна от пратките ми е на Митница...Работата е там, че е поръчвано от моя профил с чужда карта (и картата не е българска, съответно и титулярът), защото беше подарък. Искат ми "документ за покупка", отделно скрийншот, отделно банково извлечение...и аз вече съвсем се обърках какъв е този документ за покупка (след като не е банково извлечение)?!  Не помня от Али да са ми издавали документ, само обобщение на покупките със съответната им стойност. Или не гледам където трябва?
Друг е въпросът, че им отне повече от 3 месеца, за да ме известят какво се случва с пратката ми...🤐
А днес получих и една пратка която чаках отдавна, почти 3 месеца и половина. Този път ми бяха пратили известие от Пощата, отгоре датата беше зачертавана и не ставаше ясно откога точно е...За втори път получавам гривна и за втори път се различава полученото от поръчаното. Уж гривните са почти еднакви с поръчаното, но сякаш мънистата са с по-малък диаметър, а другата пък беше с доста голяма разлика в цвета...

# 27
  • Бургас
  • Мнения: 1 680
да кризата се отразява зле на китайците, и дори си мисля дали да не спра с поръчките за 4-5 месеца - че нещо много им зачестиха номерата

# 28
  • Мнения: 2 373
Здравейте, група ! Имам нужда от вашето съдействие и помощ.  На  04.07 пуснах пратка с номер за проследяване HJYTE2134007073YQ.
Не сме група и има тема за проследяване.
Ако се казвате Венцислава Стефанова, има подпис за получаване на пратката Ви на 8 Август.
Ами на 100 места да пишете и на 100те ще дадем еднакъв отговор.

Вижда се за кого е предназначена. Не отговаряте никъде дали сте Венцислава Стефанова или не.
Ще отваряте диспут защото не сте Венцислава Стефанова, а пратката е дадена на нея или ще решавате проблема с куриерската фирма подписала се вместо вас.
Eдна от пратките ми е на Митница... Не помня от Али да са ми издавали документ, само обобщение на покупките със съответната им стойност. Или не гледам където трябва?
В поръчката има download invoice - както от компютър така и в мобилното. Да не би да искат това?

В 99% от случаите нищо не се плаща в БГ допълнително, но има и изненади с неправилно подготвени или просто спрени за случайна проверка пратки.
Да, така беше преди. Но нали от юли/август имало нови правила и се плащат такси в БГ пощи или мито?
Да ама не! Получателите не плащат нищо. Изключенията са следните: 1.Пратка над 150 евро - ходи на митница. 2. Пратка за фирма без платно ДДС - намитница. Има място в алиекспрес където се декларира, че си фирма и давате фирмената регистрация за да ви проверят. 3. диота подател не е декларирал правилно пратката и влиза са плащане на ДДС повторно.

Интересен е вриант 3. При този вариант аз връщам пратката. Продавача и митниците да се оправят. Който иска да плаща повторно ДДС и да пуска диспут към али, но ще му върнат само ДДС-то но не и 3.90 такса.

Последна редакция: чт, 30 сеп 2021, 18:27 от netman71

# 29
  • Мнения: 27 507
Нетман, благодаря 🙂 Дано да искат това, че още не мога да се свържа с Митническия отдел (от Пощата ми дадоха телефонния им номер и ме предупредиха, че "те по принцип трудно вдигали телефона" и да съм била упорита със звъненето)...🤣
А как се връща пратка във вариант 3?

Последна редакция: чт, 30 сеп 2021, 21:23 от dolce miele

Общи условия

Активация на акаунт