Пазаруване от Aliexpress.com 63

  • 32 091
  • 742
  •   1
Отговори
# 600
  • BG-DE
  • Мнения: 5 870
Късметлийка, дай Боже и занапред да е така🤗 Току-що направих поръчка, че ми изтичаше много изгоден купон 😊 и дойде автоматично генерирано съобщение от продавача, че от 25.01 до 08.02. са им новогодишни празници и поръчките ще се обработват след това. Предполагам, че и в другите магазини ситуацията е същата.

# 601
  • Мнения: 600
От последните ми 8 поръчки, почти няма такава без проблем. Или артикулът не отговоря на описанието - две такива, или е дефектен - една такава, една забравена някъде която намериха в пощата с много разправии, имало прилепен др. етикет и 4 които изобщо не дойдоха и ми върнаха парите. Вече се чудя да продължавам ли изобщо да поръчам от там... сроковете станаха безумни.

# 602
  • Мнения: 7 793
Моята пратка беше на стойност 20 долара. Не е била обединявана. До момента пътува 105 дни. Вече излиза на сайта на БГ пощи като пътуваща към България. Бях я отписала и мислех да отварям диспут, но вече 3 пъти ми променят в поръчката датата, след която да се свържа ако не я получа...

# 603
  • Мнения: 2 575
За някой европейски складове изрично пишеше, че работят. За другите питайте продавачите. Странно ми е това обединяване в Китай. Виждал съм само обединени в Холандия, но аз поръчвам само с U...HU сигурно за това.
То Новата им година е над 10 дни, всичко замира.
Имам код на обединените поръчки, къде мога да го проследя? Пишат някакви статуси в апп, ама нещо не им вярвам...
Кода за обединени поръчки обикновенно е L...NL и се следи в parcelsapp.com както и на postnl.post
За различни от този уточнете от кой вид е обединеният номер.
В предната тема имаше кочен сайт за проследяване на пратки, но не го откривам, може ли някой да го качи пак?
Повечето мисля ползват parcelsapp.com аз предпочитам него и трак24 ру
Извинявам се, че пускам два последователни поста но не мога да редактирам вече горния, а искам да попитам дали някой помни миналата година за Китайската нова година имаше ли намаление?
За миналите мисля не е имало, но за тази пак подгряват някакв промоция ...

Последна редакция: сб, 29 яну 2022, 15:34 от netman71

# 604
  • Сливен
  • Мнения: 4 660
Последните ми 4 поръчкш дойдоха обединени за 2 седмици и половина,минаха през Нидерландия.Това ми и най-бързото пристигане.
С тази нова година предполагам,че е най-добре средата на февруари да поръчвам.

# 605
  • Своге
  • Мнения: 59
Аз пък си задавам следния въпрос: А ако в обединената пратка липсва някоя пратка, как ще доказваме липсата и?

# 606
  • Мнения: 2 575
Аз пък си задавам следния въпрос: А ако в обединената пратка липсва някоя пратка, как ще доказваме липсата и?
Както при всяка липса с видео клип на отварянето. Тука влязохме малко във вица как се побират 4 слона в едно трабанче ...

# 607
  • BG-DE
  • Мнения: 5 870
Ау, а на мен това не ми беше минало през ума, сега ще трябва и видео но отварянето да правя 🙁

# 608
  • Бургас
  • Мнения: 1 928
като стана въпрос за обединени пратки да ви кажа за опита на гърците какво става, ако по някаква причина обединена ви е върнат
ако отворите диспут веднага и приложите снимка от вашата поща, не се признава (въпреки че пише че се връща) защото все още в вашата страна / поща
необходимо е да изчакате няколко дена и да приложите и снимка от транзитната страна че е там / се е върнала

# 609
  • Мнения: 5 508
Чак клип при отварянето не е нужен. Достатъчна е снимка на пакета върху кантар за да се види реалното тегло, след което при нужда и снимка на пакетчетата, заедно върху кантара.
Макар, че вече имам доооста обединени и никога нищо не е липсвало. То реално и шанса да липсва пакет е минимален. Вече за липси в конкретно индивидуално пакетче, което после пък е било обединено, е друг въпрос.

Аз съм много доволна от обединяването. Само една пратка (и то един, единствен пакет, 'обединен' сам със себе си, ми го прехвърлиха през Белгия, та дойде след 60 дни. Всичко друго обединено идва бързо и удобно Simple Smile

# 610
  • Мнения: 983
Отворих диспут, защото пратка няма, а от Алиекспрес ми отвърнаха това:


Какво предлагате да направя?

# 611
  • Мнения: 75 318
Звънни на бгпоща, отдел рекламация, международни пратки, и попитай за твоята пратка.

# 612
  • Мнения: 12
Нищо не може да се направи. Това вече е обичайна практика. Али приемат че щом е влязла в България ти си я получела. Имам вече 3 пратки с това решение. Цяла България е моя, ха ха. Така е от 3 месеца откакто Китай взе Алито от Ма. Поръчайте само с проследяващ номер, четете отзивите и само при крайна необходимост.

# 613
  • Мнения: 929
Скрит текст:
Отворих диспут, защото пратка няма, а от Алиекспрес ми отвърнаха това:

Какво предлагате да направя?
С унгарските пощи е, нали? Няма да я получиш, защото:
а)може въобще да не е влязла в България
б)може да е влязла, но да е загубена по трасето
в)може да е влязла, но да е открадната от някой по веригата

За диспута- нищо не можеш да направиш! Както вече съм споменавала, проследяването на този тип пратки UA...........HU е реално до някаква точка, след което проследяването е напълно фалшиво и се основава на алгоритъм за време за доставка  в зависимост от страната и периода за доставка!
Както те е посъветвала Тета, пусни си една жалба до БГ пощи с номерата и виж какво ще ти кажат. Няма да ти върнат парите, но поне ще знаеш какво се е случило с твоите пратки!

# 614
  • Мнения: 2 575
Отворих диспут, защото пратка няма, а от Алиекспрес ми отвърнаха това:
Скрит текст:

Какво предлагате да направя?
Ще ви пиша на лични и ще предложа решение.

Нищо не може да се направи. Това вече е обичайна практика. Али приемат че щом е влязла в България ти си я получела. Имам вече 3 пратки с това решение. Цяла България е моя, ха ха. Така е от 3 месеца откакто Китай взе Алито от Ма. Поръчайте само с проследяващ номер, четете отзивите и само при крайна необходимост.
Няма такъв виц. Ето пример за спечелен диспут за BG000000 : https://www.facebook.com/groups/304337666357362/posts/3347266372064461/

Както те е посъветвала Тета, пусни си една жалба до БГ пощи с номерата и виж какво ще ти кажат. Няма да ти върнат парите, но поне ще знаеш какво се е случило с твоите пратки!
И пратки с тези номера ще им намерим начин да спечелим диспутите. Правилното е като отхвърлят да иска веднага от info@bgpost.bg и ако има друг мейл за жалби да и потвърдят, че не е пристигал пакет с нейният номер в БГ пощи. После борбата с али ще е интересна. Да видим как ще ме карат да търся пакет закойто куриера твърди, че не е получаван при него. Може с тази комуникация али  да си поприказват и други институции на Европейско ниво. Там такива не им минават.

Последна редакция: ср, 02 фев 2022, 13:08 от netman71

Общи условия

Активация на акаунт