Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Седмокласници 2021/2022

  • 23 602
  • 786
  •   1
Отговори
# 15
  • Deutschland/HE
  • Мнения: 3 010
Това е абсолютно недопустимо? Как така ще се държи с детето?
Колко е възрастен този господин?

# 16
  • Мнения: 7 418
Мамзел Нитуш, какъв е този господин?!
Наистина недопустимо поведение.
Трябва да отнесете въпроса до директора, ако наистина се държи така.

# 17
  • Mars Hotel
  • Мнения: 3 950
Мамзел, аз също бих отнесла въпроса първо при класния ръководител, а после при директора, ако е нужно. Не може детето да бъде унижавано по този начин. Ей, много мразя учители, които искат да се изтъкват на гърба на децата! Що не се отваря на някого в неговата категория?

# 18
  • в очите на дъщеря ми
  • Мнения: 1 068
25-26 годишен, лошото е, че девойката ме спира, страхува се, че ще стане по-лошо?
Говорих с две момиченца от класа, "случката с мъмрене пред строя" е абсолютно достоверна, обръщението "гейша" също, сега дали и другите в същата степен се чувстват така , едва ли...Прекрасна има силно развито чувство за справедливост и собствено достойнство, така, че  е твърде възможно другите деца, да не реагират толкова бурно....
Така е Светлица, бих искала да го вида как ще се "отваря" пред мен, но....

Последна редакция: чт, 23 сеп 2021, 15:09 от Мамзел Нитуш

# 19
  • Сф
  • Мнения: 7 318
Защо я е унижил? Не разбрах много. Какви упражнения, защо пред строя? Не е хубаво,че детето не се чувства добре. Поговорете с господина без да се карате, според мен. Вече , ако е галфон и не влиза в положение...ще му мислим дружно.. Дочитам , пак не ми става много ясно. И моята е така с чувството за справедливост, но пък се оправя сама и не и пука.

Последна редакция: чт, 23 сеп 2021, 13:18 от PureLove

# 20
  • в очите на дъщеря ми
  • Мнения: 1 068
Защо я е унижил? Не разбрах много. Какви упражнения, защо пред строя? Не е хубаво,че детето не се чувства добре. Поговорете с господина без да се карате, според мен. Вече , ако е галфон и не влиза в положение...ще му мислим дружно..
Правят групово упражнения, приключват, той строява децата изкарва Прекрасната пред всички и казва "Ученици мислите ли, че Д. се е справила добре с упражненията"....дали пък не е унижение....ще го мисля...но ако се продължава в същия дух.....няма да запазя добрия тон...

# 21
  • Мнения: 1 277
Мамзел Нитуш,  опитай първо да говориш с господина. Обясни му, че детето е по-чувствително и т.н. (не че ако не е чувствително има право да прави такива неща господина). Ако нещата продължат така класната, директора и т.н. Абсолютно недопустимо е такова отношение.

# 22
  • София, в момента в любимото ми село Железница
  • Мнения: 1 015
Мамзел Нитуш, напълно подкрепям написаното от *PipiLota*.

В Школо са попълнени датите за контролни по Биология, химия и математика до края на първи срок, както и входните по физика и БЕЛ.

# 23
  • Мнения: 7 418
Мамзел Нитуш, а обръщението "гейша" по какъв повод е било?
Това пред строя верно е гадно.

Ние пък тази година имаме нов господин по музика - и той 25-годишен.
Не знам мойта каквато е срамежлива как ще се представя на устни изпитвания...

Сещам се голямата като бяха седми клас - дойде да замества по рисуване някакъв млад господин, много готин - хубавец и целия в татуировки. Познайте дали всички момичета не се влюбиха в него! Една даже буквално припадна в ръцете му и се наложило човека да я свестява. Rolling Eyes Така и не разбрахме как е успяла да припадне баш отгоре му. Flushed

# 24
  • Варна
  • Мнения: 39
Благодаря за темата, следя ви с интерес. При нас започнаха входните, утре има две.Започва да влиза в ритъм, само математиката я мъчи много.

# 25
  • в очите на дъщеря ми
  • Мнения: 1 068
Скрит текст:
Мамзел Нитуш, а обръщението "гейша" по какъв повод е било?
Това пред строя верно е гадно.

Ние пък тази година имаме нов господин по музика - и той 25-годишен.
Не знам мойта каквато е срамежлива как ще се представя на устни изпитвания...

Сещам се голямата като бяха седми клас - дойде да замества по рисуване някакъв млад господин, много готин - хубавец и целия в татуировки. Познайте дали всички момичета не се влюбиха в него! Една даже буквално припадна в ръцете му и се наложило човека да я свестява. Rolling Eyes Така и не разбрахме как е успяла да припадне баш отгоре му. Flushed
Просто така се е обърнал към една от девойките в класа...

# 26
  • addicted
  • Мнения: 854
Направо ми се догади от случката с господина по ФП. Дъщеря ми е супер чувствителна напоследък по отношение на тялото си и кой как я гледа.. След застояването вкъщи изяви желание да излиза да тича, ок, недалеч от нас има малък стадион, казах ѝ, че ще ставам с нея и ще я водя сутрин да тича там - "о, не, ще има хора, ще ме гледат, не искам". Ролери, нещо, което обожаваше до скоро - излязохме в парка с малкия ѝ братовчед за да се учи и той, тя направи две кръгчета и се отказа - "Има много хора, срам ме е".  И не мисля, че е изключение с тези притеснения на тази възраст. Представям си подобно изкарване пред строя, за да си кажат мнението останалите.. ужасно е. Дори няма да споменавам коментарите за МЦ - по какъв начин изобщо това може да е поведение на педагог?

# 27
  • Мнения: 401
Нитуш наистина поговори с господина .Унизително е и децата са в много деликатна възраст .Еее бива ли на всичките притеснения покрай училище и такива тъпотии.

# 28
  • София
  • Мнения: 1 567
Въобще няма да цепя басма баш пък на г-на по физическо, по рисуване или по пеене. Директно в прав тон ще му заявя, че още една такава изява и ще му подсигуря среща с директора.
Ейййй, как се ядосах!

# 29
  • Майничка
  • Мнения: 10 230
Мамзел, изобщо не се занимавай с него, говори с класната или направо с училищния психолог. Даже ако девойката ти отиде при психолога, ще хване повече дикиш. Физкултурниците са особена порода, повечето са били активни спортисти, владеят си телата и просто не могат да си представят, че ужасно много хлапета изобщо не са наясно как точно да координират своето, вече и попроменено тяло, в пространството.

Coffee Cat, стихотворения се учат на редове - първи, докато се научи, първи +  втори - докато се научи, първи и втори + трети и така. Всеки куплет поотделно, като се добавя към предния.
Хубаво е в началото да маркираш някакви движения, следващи текста, после, когато подсказваш, не казваш директно, а първо правиш движението.

Общи условия

Активация на акаунт