AVON - обсъждане на продукти - тема 29

  • 44 506
  • 787
  •   2
Отговори
# 750
  • Мнения: 1 003
Аз пък мисля,че ако си изберете представител може чрез неговия онлайн магазин да поръчате и да ви го доставят директно на вас,поне аз така съм правила.Предполагам,че в бг също може да се поръчва по този начин.

# 751
  • София
  • Мнения: 4 177
Аз пък мисля,че ако си изберете представител може чрез неговия онлайн магазин да поръчате и да ви го доставят директно на вас,поне аз така съм правила.Предполагам,че в бг също може да се поръчва по този начин.

Може и в БГ. Клиентът си плаща доставката до него. Аз не съм ползвала тази опция.

# 752
  • Мнения: 13 809
онлайн магазините повечето представители ги "затвориха". Пусна се слух за данъчни проверки и такси върху мижавата печалба защото този виртуален магазин е начин за проверка какви продукти са били "продадени". Е да де ама такива като мен си пускат поръчка на себе си. Как да ме таксуват данъчно. Освен това няма начин да се  провери представителя е продал ан доставна цена или с надценка. Така или иначе това провали целия замисъл на Ейвън с виртуалните магазини.

По време на тези магазини поръчката през магазин пак не беше удобна за клиента . Той си пуска поръчка и почва да чака представителя да му се обади по телефона за да потвърди поръчката. Представителя не си проверява "магазина" всеки ден, това не му е основна дейност. След колко беше там дена поръчката се прехвърля към координатора на представителя който може да на съвсем друго населено място. Ако и  координатора не отреагира, тогава купувача пропуска кампанията и не получава продукта който е искал да получи на цена която му е била ок.  

И сега представител има право да пусне поръчката до клиент. но ще я плати той, а не клиента -  а тя не е безплатна, и на сайта пише че се плаща от представител а не от клиент, при което е още по-скъпа от доставка към самия представител.Има логика клиента да не плаща нищо, защото той е задълеж на представител а не на Ейвън. Задължен на Ейвън е представителя. И какво става ако клиента не пожелае да я получи. въобще това е най-лошия вариант да спедира към някого и да не си сигурен че клиентът ще я получи и плати.  Така че ето още разходи на елхичката на представителя.

Последна редакция: сб, 24 фев 2024, 20:24 от _re_ge

# 753
  • София
  • Мнения: 4 177
Сега прочетох условията за изпращане до клиент. Не съм била права за цената на доставката. Представителя плаща за нея и на всичкото отгоре трабва да чака клиента да му превежда сумата по тяхна договорка.
И аз не се занимавам с онлайн магазина, точно по тая причина с данъчните.

# 754
  • Мнения: 1 003
Много странно,в Англия,аз си плащам доставката,беше от рода на 3.50 паунда и мисля,че директно ми ги плащат от сайта на Ейвън.Сега си намерих дистрибутор и си вземам нещата от него лично, защото живее до работата ми.
Но да,той си плаща доставката като прави обща поръчка за всички,който са пуснали при него,пуска всяка седмица

# 755
  • Мнения: 13 809
Това е финансовата политика тук. Ейвън не се занимава с клиенти, нито с техните капризи. Всеки представител ще ви каже че е имал поне пет случая когато някой му е поръчал нещо и е отказал да го вземе по един или друг начин. На ейвън му е изключително удобно да не се занимава с клиенти и с право. той праща продукти и иска пари без главоболия. Останалото го прави някой друг. Членувам в една група на ФБ в която представители продават продукти и всеки който си хареса нещо се уговаря за доставка с куриер. Знаете ли колко хора им поръчват продукти и не ги вземат. Просто не се явяват в офиса и представителя горкичкия плаща куриери натам и обратно.

# 756
  • Мнения: 1 003
Здравейте,ето я поръчката ми от днес,триото мирише свежо

Новото хидра мат червило,honey



Честит осми март,дами

# 757
  • Бургас
  • Мнения: 16 139
Има ли къде да се разгледа каталога за април?
Вчера търсих в сайта,но само мартенският ми излиза.

# 758
  • Бургас
  • Мнения: 5 680
Има ли къде да се разгледа каталога за април?
Вчера търсих в сайта,но само мартенският ми излиза.
  Разходи се до нас де Simple Smile  В тубата се качваха новите каталози в канала на Лейди Ками, но априлския го няма още по някакви причини.

# 759
  • Мнения: 1 003
https://avonbrochureuk.com/

Това е английската версия,но е същия като бг,просто нашите са направили превод

# 760
  • Бургас
  • Мнения: 16 139
Брадичке,в събота ще имам път към Мола сигурно,та може да ти пиша 😉
Ще погледна линка,Марга! Благодаря ти!🍀

# 761
  • Мнения: 13 809
момичета
много съм заблеяна
вече не се ли предлагат продукти на Колор Тренд. Дъщеря ми си харесва един гланц фрути лип глосс - не мога да намеря нищо от тази серия в каталога.

# 762
  • Бургас
  • Мнения: 16 139
И аз,колкото пъти погледна каталога (много рядко напоследък) все липсва КТренд.
Имах си любима синя водоустойчива спирала от тази серия и я дебна,ама...

# 763
  • Мнения: 2 524
момичета
много съм заблеяна
вече не се ли предлагат продукти на Колор Тренд. Дъщеря ми си харесва един гланц фрути лип глосс - не мога да намеря нищо от тази серия в каталога.
Ако са тези, има ги в нетната оферта, помолете някой представител да ви ги поръча.

# 764
  • Мнения: 13 809
момичета
много съм заблеяна
вече не се ли предлагат продукти на Колор Тренд. Дъщеря ми си харесва един гланц фрути лип глосс - не мога да намеря нищо от тази серия в каталога.
Ако са тези, има ги в нетната оферта, помолете някой представител да ви ги поръча.


ето тези са

Общи условия

Активация на акаунт