Balea, Alverde, Catrice, Essence, Aura (Козметика от ДМ, Лили и други) - тема 77

  • 63 087
  • 741
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 1 366
Няма ли безплатна доставка Лили?

# 616
  • Мнения: 9 791
Няма ли безплатна доставка Лили?

Не, на мен ми даде 12.90 лв доставка, но съм доволна. 70 артикула поръчах.

# 617
  • Мнения: 5 136
Не, няма сега за черния петък.
Прочетете в секция Доставки за да не останете изненадани. До офис е малко по-евтино.

# 618
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 11 070
И аз поръчах неща на Nuxe(изненадах се, че имат неща на марката) и шампоан на Kundal. Обаче нямам мейл за поръчката, а парите са изтеглени от картата ми. За първи път поръчвам от Лили, така ли е по принцип? Писах им и през сайта да кажат всичко ок ли е. С триста мъки поръчах, постоянно ме изхвърляше, единият продукт свърши, докато успея, изписа, че плащането е неуспешно, а е минало. Статусът ми стои "чакащ".
Редактирам се леко. Вече статусът в сайта е, че е успешно платена. Но все още нямам мейл с поръчка. За първи път ми се случва.

Последна редакция: пт, 26 ное 2021, 10:55 от Гита Ог

# 619
  • Мнения: 6 039
И аз направих скромна поръчка от Лили, да не е без хич, че се олях и в други промоции 🤭
Пудрата с колаген за под очи - wibo ,  бейкинг пудрата пак на wibo ,  течно червило wibo и един молив за устни golden rose.

# 620
  • Мнения: 5 136
Аз поръчах рано сутринта. Въобще не им вярвах че ще има намаление, камо ли реално! Обаче останах приятно изненадана. Сутринта гледах, избрах и поръчах веднага преди навалицата.
Дано всички да останем доволни ✌️

# 621
  • Мнения: 3 009
Притеснявам се само за сроковете на годност, потърси набързо сутринта като поръчвам но не намерих такова инфо

# 622
  • Мнения: 15 357
Аз съм поръчвала ,винаги е било точно всичко и някой подарък мостра имаше.

# 623
  • Варна
  • Мнения: 11 352
Ужасно се изнервих със сайта на Лили.
Имам в кошницата 18 продукта  тръгвам да приключвам поръчката и вдясно ми излиза 10 от 18 продукта - това как да го разбирам, че само 10 ще ми изпратят??
Прилагам скриншот

# 624
  • Мнения: 15 702
И на мен ми пишеше 10 от 13,но после в мейла си е всичко,което поръчах. Чудех се до вкъщи или до офис,забиваше много и едва успях да финализирам поръчката. Явно доста народ пазарува.

# 625
  • Мнения: 2 110
За колко време идва поръчката от сайта? Че искам да поръчам, а ще очаквам заплата другата седмица и не желая да дойде поръчка, пък да се изложа.

# 626
  • Мнения: 1 430
За колко време идва поръчката от сайта? Че искам да поръчам, а ще очаквам заплата другата седмица и не желая да дойде поръчка, пък да се изложа.
В сайта би трябвало да пише колко отнема за доставка. Отделно може да вземете доставката от офиса на куриера в друг ден, но може да се дължи такса магазинаж.

# 627
  • Варна
  • Мнения: 11 352
И на мен ми пишеше 10 от 13,но после в мейла си е всичко,което поръчах. Чудех се до вкъщи или до офис,забиваше много и едва успях да финализирам поръчката. Явно доста народ пазарува.

А, дано!
Поръчах пък да видим да ли ще ги псувам Joy

# 628
  • Мнения: 2 110
Това го прочетох в сайта, но тези 15 дни са таван, обикновено при вас, които сте поръчали и преди от сайта, за какви дни е  идвала поръчката?
Иначе е опция до офис на куриер да поръчам, там се пазят поръчки 7 работни дни преди да се върнат обратно. Поне за еконт така ми казваха, за Спиди, с които работи лили, не зная какви са условията за престой на поръчка в офиса им.

# 629
  • Мнения: 1 430
Всичко може да зависи от различните поръчки, населеното място и т.н.
Относно Спийди, на сайта би следвало да пише. 💁‍♀️
8.2.7.„Магазинаж“ – престой на пратка в офис на Оператора след изтичане на 2 работни дни от
датата на уведомяване на Потребителя чрез кратко текстово съобщение (напр. SMS, Viber), по
телефон или чрез съобщение по електронна поща, че пратката е налична за предаване в
съответния офис на Оператора, в това число и при връщане на недоставена пратка по причина, за
която Операторът не отговаря.

Общи условия

Активация на акаунт