Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

белара

  • 257
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 6
Здравейте! Втори месец пия Белара противозачатъчни,като сега съм на половината от тъблеткиъе на втората опаковка.Преди няколко дни се появиха спазми ниско доло в корема,гадене,гърдите ми са доста чувствителни а цвета на зърната се промени.Питам се дали е възможна бременност или са странични ефекти от медикамента.Не съм ползвала други противозачатъчни и нямам наблюдения.
Правих тест,отрицателен е.
Благодаря!

Последна редакция: нд, 03 окт 2021, 21:50 от тота

# 1
  • Мнения: 3 161
Днес е почивен ден, кристалната топка не работи.
За сметка на това работят аптеките, в които продават тестове за бременност. Те могат да ти отговорят на въпроса. Ние няма как да го направим само по ник.

# 2
  • Мнения: 6
Днес е почивен ден, кристалната топка не работи.
За сметка на това работят аптеките, в които продават тестове за бременност. Те могат да ти отговорят на въпроса. Ние няма как да го направим само по ник.
пропуснала съм да отбележа.тест правих,отрицателен е.

Общи условия

Активация на акаунт