Фурна и плот за вграждане - избор на марка и модел. Тема 5

  • 63 766
  • 1 144
  •   1
Отговори
# 960
  • Мнения: 4 328
Моите котлони са на АЕГ и сме много доволни от тях. Бързо загряват, имат и мъничък в големия, ако се варят само яйца например.

# 961
  • Мнения: 6 971
И котлоните са ни на АЕГ отпреди 18г. Единствено с този най-малкия понякога има проблем. Всичко останало работи като ново, а това са още общо 6 нагреваеми зони. Ми много съм доволна. Само фурната е наистина за смяна.

# 962
  • Мнения: 4 328
Ако можех да върна времето назад, и АЕГ фурна бих си взела. Но станалото, станало. Ако и с КЗП не успеят да я сменят, ще трябва да избирам нова.

# 963
  • София
  • Мнения: 2 432
...Някой има ли този модел Неф фурна да даде отзив. От Бош твърдо се отказах щом сервизното обслужване е калпаво, а с моя късмет като нищо ще се сдобия с някоя куца бройка...

Сервизното обслужване на Бош не е калпаво. То се извършва от външна фирма, която работи и с други марки. Хората си вършат работата и аз не съм имала никакви проблеми с тях, доколкото съм имала вземане-даване с този сервиз.

Иначе, ако ще се отказвате от Бош, ще трябва да се откажете и от Неф, защото това е просто друга марка на Бош. Качеството на уредите, заводът, в който са правени, вносителят и сервизът в България са едни и същи.

# 964
  • на Мелмак
  • Мнения: 12 229
Аз също съм доволна от сервиза на Бош, ползвала съм го. При мен са били ок техниците и кол центъра им.
Мисля, че не бива от единичен случай да се зачеркнат всички уреди.
Изключително неприятно е това, Киткат, желая ви успех и нова фурна, която да ви служи вярно дълго.

Може ли потребителката с фурна Неф и нагънати лайстни, да сподели кои са те? Ако може и модела. Защото аз не съм в къщи и ме гризе, кои са тези лайстни? Аз не се сещам в момента.

# 965
  • Мнения: 4 328
Аз не съм съгласна, нито от кол центъра ми съдействаха адекватно, а и компетентността на техниците е под съмнение след второ гръмване 5 мин. след ремонта. Но всеки си има мнение. Добре, че е форума. Аз се радвам, че тук можем да пишем.
Въпросът с Неф е, че въпреки, че са към един сервиз, по това, което писахте, поне ги сменят, като се счупят. За Бош ми отказват, както вече писах за нова фурна.
А неприятното държание на жените от кол центъра няма да го коментирам и него пак.

# 966
  • Мнения: 236
Аз не съм съгласна, нито от кол центъра ми съдействаха адекватно, а и компетентността на техниците е под съмнение след второ гръмване 5 мин. след ремонта. Но всеки си има мнение. Добре, че е форума. Аз се радвам, че тук можем да пишем.
Въпросът с Неф е, че въпреки, че са към един сервиз, по това, което писахте, поне ги сменят, като се счупят. За Бош ми отказват, както вече писах за нова фурна.
А неприятното държание на жените от кол центъра няма да го коментирам и него пак.

Аз наскоро звъннах на Бош и бяха изключително любезни по телефона. Разбира се, че могат да ви откажат да ви дадат нова фурна, като предпочитат да оправят сегашната. Така е по закон, така че не виждам какъв е проблема.

# 967
  • Мнения: 4 328
Аз не съм съгласна, нито от кол центъра ми съдействаха адекватно, а и компетентността на техниците е под съмнение след второ гръмване 5 мин. след ремонта. Но всеки си има мнение. Добре, че е форума. Аз се радвам, че тук можем да пишем.
Въпросът с Неф е, че въпреки, че са към един сервиз, по това, което писахте, поне ги сменят, като се счупят. За Бош ми отказват, както вече писах за нова фурна.
А неприятното държание на жените от кол центъра няма да го коментирам и него пак.

Аз наскоро звъннах на Бош и бяха изключително любезни по телефона. Разбира се, че могат да ви откажат да ви дадат нова фурна, като предпочитат да оправят сегашната. Така е по закон, така че не виждам какъв е проблема.
Проблемът е, че вече 2 пъти я оправя майстор и тя гръмна отново 5 мин. след втория път. И отново нямаме фурна. По закон не е така, след като не могат да я оправят.
Изобщо не бяха любезни с мен, но хайде това е отделен въпрос.

# 968
  • София
  • Мнения: 2 432
...Въпросът с Неф е, че въпреки, че са към един сервиз, по това, което писахте, поне ги сменят, като се счупят. За Бош ми отказват, както вече писах за нова фурна...

Решението за замяна на уред зависи от вида на повредата, а не от марката. Това решение го взима не сервизът, а вносителят. По закон, той има срок, в който трябва да реши проблема по един или друг начин.

Този срок им е даден, за да имат време да установят какъв е проблемът и да направят опит за ремонт, преди да влезе в сила задължението за замяна. След изтичането на срока, ако уредът не е в изправност, ще са длъжни да го заменят. Преди това не са длъжни.

Нека изчакаме да изтече срокът и тогава да коментираме какво е станало, защото дотогава има време нещата да се развият в едната или в другата посока.

# 969
  • Мнения: 4 328
Проблемът в моя случай е, че "компетентните" техници не можаха да установят вида на повредата. Два дисплея вече гръмнаха.
Фурната е купена през октомври. Гръмна за първи път на 6 ноември (неделя) на второто й включване. Тъй като не работят уикенда, рекламацията я подадохме на 7 ноември (понеделник). На 10 ноември беше първият преглед от техник. Бърника, човърка, чуди се ... Накрая каза явно е дисплея. На 18 ноември (петък) отново дойде и смени дисплея, 5 мин. след това фурната отново гръмна и отново не работи. Така ние сме вече 14 дни без фурна и адекватно становище какъв е проблемът. В същото време от кол центъра абсолютно отказват да заменят уреда.
Е, вие как бихте се почувствали в тази ситуация? Да дадете 1000 лв. за нов уред, който вече 14 дни не можете да използвате. Също да сте изгубили доста време и нерви в разговори с кол центъра, сервиза, чакане и посрещане на майстор? Бихте ли били доволни от Bosch, ако се поставите на мое място? Имам ли право да поискам нов уред? Аз мисля, че да.

# 970
  • София
  • Мнения: 8 636
Покрай опита си с институции и кол центрове (и като потребител, и като служител), съм убедена, че отношението адски много зависи от отношението на потребителя, както и от адекватното му разбиране за правилата.

# 971
  • Мнения: 10 466
kiticat

По закон на 3 единакви повреди уреда се заменя с нов или се връщат парите. Обаче срока всеки път е 30 дни точно, чакане НО ако просрочат и с един ден и не се свържат с вас. Направо в КЗК и гледай сеир Wink
Но ти трябват, здрави нерви и високи децибели Wink пиша от личен опит/ съдомиялна АЕГ и джой стик за нинтендо/
Лошото е , че уреда ти е крайно необходим , но по закон все още нямаш право да получиш нов в замяна.

# 972
  • Мнения: 1
Здравейте!
Имам нужда от вашия съвет Simple Smile. Благодарение на вас открих марката Нефф и съм супер въодушевена. Сегашната ми фурна ме мъчи от години и много се надявам скоро да я сменя с един от двата модела: B55CR22N0 (пиролиза) или B45CR22N0 (Eco Clean с Easy Clean ).

https://www.neff-home.com/bg/productlist/ovens-compact-ovens/ove … ebox=accessories/
https://www.neff-home.com/bg/productlist/ovens-compact-ovens/ove … ebox=accessories/

Единствената разлика, която виждам, е начинът на почистване,  но трябва да има и друго, защото цената е една и съща и все си мисля, че B45 трябва да има допълнителни екстри, които да компенсират в цената липсата на пиролиза.
Вие виждате ли и други разлики? Утре ще се опитам да се свържа и с центъра за обслужване на клиенти.
По принцип не държа на пиролитично почистване. Бих предпочела фурната да има повече други екстри за сметка на пиролизата при една и съща крайна цена. Ако по някаква необяснима причина се окаже, че пиролизата е единствената разлика между двата моделя, вероятно бих избрала В55 все пак. Цената тук е най-ниска - дали има някаква уловка? https://technovision.bg/produkt/biala-tehnika/furni/furna-neff-b … 1-litra-piroliza/

Какъв е вашият съвет за избор между двата модела или ако имате по-добре предложение в същия ценови клас?
Благодаря за отделеното време Simple Smile.

# 973
  • София
  • Мнения: 8 636
Техновижън е магазин за уреди с транспортни дефекти.
Пред екстри като wifi, програми за готвене или прибираща се врата, за мен определено пиролизата е за препдочитане.
Не разбирам защо има сума видове грил - толкова ли е полезно за другите хора, а само на мен да ми се струва ненужно...

# 974
  • Мнения: 10 466
Здравейте!
Имам нужда от вашия съвет Simple Smile. Благодарение на вас открих марката Нефф
по евтината цена за която питаш дали е читав сайта

Защо не се разходиш до магазина им ?
Скрит текст:
София
бул. Черни връх 47
Бизнес Център Витоша (бившия завод Витоша)
1407 София, България
Голям и безплатен паркинг за клиенти на магазина

Бяла техника и сервиз
Работно време:
Понеделник – Петък: 10:00 до 19:00 ч
Събота: 10:00 до 17:00 ч
Неделя: 10:00 до 16:00 ч

 0876 88 99 85

Цената тук е най-ниска - дали има някаква уловка? https://technovision.bg/produkt/biala-tehnika/furni/furna-neff-b … 1-litra-piroliza/

Общи условия

Активация на акаунт