Пазаруване от AboutYou.bg – Тема 4

  • 54 703
  • 741
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 153
F7DRMRYG
Някой, ако има нужда може да ползва кода. Валиден е днес до края на деня за поръчка над 100 лв. с 20% отстъпка.

# 61
  • Мнения: 2 218
Получих отговор за оклепаната рокля - ами без изненади “ извиняваме се, върнете я и хубав ден” …никакво лично отношение, никаква компенсация и т.н.
Ако не ми беше за важен повод нямаше да се занимавам изобщо, но ми стана много тъпо.

# 62
  • Мнения: 5 012
А можеха да кажат, че Вие сте я изцапали. Реално те не знаят от кого е в такъв вид /щом са я изпратили/, но я приемат обратно и това е жест.

# 63
  • Мнения: 15 357
Не очаквам лично отношение,понеже не са бутик или дизайнерска марка ,която общува с пет клиента на ден.Да ми приемат дрехата е по-важно.

# 64
  • Мнения: 20 925
А можеха да кажат, че Вие сте я изцапали. Реално те не знаят от кого е в такъв вид /щом са я изпратили/, но я приемат обратно и това е жест.
Нали ги проверяват при връщане, би трябвало да знаят от кого е.

# 65
  • Мнения: 5 012
Би трябвало да проверяват, но защо биха изпратили изцапана дреха..

# 66
  • Мнения: 20 925
Е това е въпросът.

# 67
  • Мнения: 2 018
Според мен много добре знаят какво изпращат. Изобщо не е редно да го правят и да се надяват да мине номера...При положение, че са допуснали подобно нещо, следва нещо повече от обичайното клише, с което отговарят. То е ясно, че ще се върне, но можеха поне да компенсират грешката си с код за намаление. Все пак поръчване, плащане, връщане по тяхна вина, си е неудобство за клиента.

# 68
  • Мнения: 2 218
При все,че връщането е безплатно за всички не виждам къде е жеста. Аз,ако съм я изцапала ще си я изпера и ще си бера грижата- няма да им се оплаквам на тях и да търся под вола теле.
Защо биха изпратили!? В темата имаше случай на получена скъсана блуза и маратонки без оригинална кутия - те защо са изпратени?
Не очаквам да ми свалят звезди, а да поемат отговорност за случая.
“Ще изпратим каквото имаме,ако мине номера - мине.” Не е яка фирмена политика.

# 69
  • Мнения: 15 212
Те по-скоро имат проблем с приемането на върнати артикули, без кутии и изцапани въобще не трябва да приемат за коректно върнати.

# 70
  • Мнения: 5 012
Обичах, аз съм една от тези с маратонки без оригинална кутия и знам колко е неприятно ..
Явно наистина имат нужда от подобряване на "дейността" приемане на върнати артикули!

# 71
  • Мнения: 1 309
Поръчах си едни слънчеви очила на Guess, някой знае ли дали пристигат с калъф?

# 72
  • Мнения: 38
Поръчах си едни слънчеви очила на Guess, някой знае ли дали пристигат с калъф?
Аз веднъж поръчвах очила и си имаха кутия на марката и калъфче. Бяха доста добри като качество.

Имам въпрос, налага ми се да върна няколко артикула от последната ми поръчка, но понеже досега не съм връщала и не знам. Трябва ли да ги върна в голямата кутия, в която получих пратката, или в Еконт ще ми дадат малък плик примерно?

# 73
  • Мнения: 20 925
Може и двата варианта.

# 74
  • София
  • Мнения: 15 420
Може и двата варианта.
Но пликчето на Еконт си го плащаш. Wink Няма проблем в огромната кутия да върнеш нещо малко.

Общи условия

Активация на акаунт